Hier mag je het gewoon doen, in het echte leven is het beter van niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja sorry! ik zal me weer gedragen
Iedereen is irl liever toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier mag je het gewoon doen, in het echte leven is het beter van niet.
Als het uitgesloten bondje met andere middelen uit de loods toch gaat oefenen mogen ze sowieso niet meedoen aan de opdracht + alle punten wegquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb alleen gemist wat dat "alle punten verdiend deze cyclus kwijt.." moet betekenen
De mensjes hier, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iedereen is irl liever toch?
Ohw dat, ik gun het ze welquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als het uitgesloten bondje met andere middelen uit de loods toch gaat oefenen mogen ze sowieso niet meedoen aan de opdracht + alle punten weg
Hier nog e3n die de Epi-pen nodig heeft als ze in beeld komtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik erger me niet snel aan mensen, maar Demi zit echt in mijn allergie...
Tja... Zij is de S en hij de Mquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Ik vind Geert een gladiool, maar toch: REN GAST REN!
Ik weet het niet meer, ze verpesten daar zoveel woorden en uitdrukkingen en gezegdes dat het ook niet meer goed binnenkomt bij mij.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
Zeggen ze nou steeds spichtig? Is het niet schichtig ?
kan beidequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
"Spichtig" betekent lang en dun of puntig en smal. Het kan worden gebruikt om een persoon, dier of object te beschrijven, bijvoorbeeld een "spichtig ventje" of "spichtige bladeren". Synoniemen zijn onder meer mager, tenger, rank en sprietig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:55 schreef Soury het volgende:
Daar sla je de spichtige spijker op zijn schichtige kop!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ze verpesten daar zoveel woorden en uitdrukkingen en gezegdes dat het ook niet meer goed binnenkomt bij mij.
ik gok iets in haar tiener/puber jaren met een fout vriendjequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben niet iemand die snel met DSM-diagnoses gaat strooien, maar ik vraag me soms af of Demi niet iets psychisch onder de leden heeft? Die meid is toch niet gezond?
Ondanks de ergernis heb ik ook medelijden met haar. Telkens zo hoog in de negatieve emoties zitten is voor haar ook super vervelend. Die hele loods is gewoon niet goed voor haar... En na dit programma kan ze nergens d'r snoet laten zien, want wie neemt bijvoorbeeld haar nog aan voor een job, om maar iets te noemen. Die omgeving is echt niet gezond voor haar...
maar soit, wie ben ik... even lekker ongenuanceerd doen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |