je mist heel veel passief agressief gedrag jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien mis ik signalen... maar behalve een spannend muziekje was er toch niks met Demi?
Nou, hoe ze rondliep en dingen wat harder verschoof. De rest had het wel door dat ze woest was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien mis ik signalen... maar behalve een spannend muziekje was er toch niks met Demi?
Ze loopt aleen 6x langs de kaartclub met een smoelwerk en Geertje negeert haar.. idd nix aan de handquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja, dacht dat gewoon algemene lompheid wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, hoe ze rondliep en dingen wat harder verschoof. De rest had het wel door dat ze woest was.
Neuh, dat was echt een aanvalletje van passief agressief gedrag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, dacht dat gewoon algemene lompheid was
Gelukkig heb ik geen relatie met haar iig
In mijn naïeve beleving waren ze gewoon individueel bezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze loopt aleen 6x langs de kaartclub met een smoelwerk en Geertje negeert haar.. idd nix aan de hand
De sfeer is toch al ruk door Demi haar gedrag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
ow leuk een bondje uitsluiten
goed voor de sfeer
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
ow leuk een bondje uitsluiten
goed voor de sfeer
zou er niet eens bij nadenkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Floris vertrouwt het niet en wil dat de brief wordt voorgelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |