Dus toch! Ging enorm aan mezelf twijfelen door die luiquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
"Spichtig" betekent lang en dun of puntig en smal. Het kan worden gebruikt om een persoon, dier of object te beschrijven, bijvoorbeeld een "spichtig ventje" of "spichtige bladeren". Synoniemen zijn onder meer mager, tenger, rank en sprietig.
Kan dus wel.
Zoiets, geen flauw idee. Alleen ze komt niet gelukkig over iigquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik gok iets in haar tiener/puber jaren met een fout vriendje
haar controle gedrag wijst daar wel iets naar
maar echt hoog tijd voor flinke therapie voor de meisje
Verkeerd geknipt door de regie of zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
Ik dacht dat Mercedes net toch Demi aan het uitkafferen was en nu praat ze met haar.
Voor nu even weer wel. Je weet het nooit met die 2.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
wacht, is het écht uit tussen Demi en Geert? Ofwa?
Een knipperlicht valt in het niets bij henquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
wacht, is het écht uit tussen Demi en Geert? Ofwa?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor nu even weer wel. Je weet het nooit met die 2.
Lol en klopt wel in dit geval.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]![]()
Het is echt een soap. Ben je een week weg, heb je eik nix gemist.
Die doet op zijn manier wel altijd met alles mee, vond ik aan Robert ook top. Sommige jonge mensen kunnen/willen niks, de 'oudere' doen gewoon meequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik vind ik wel schattig met zulke dingen
En gezien ik geen fatsoenlijke motoriek heb vind ik dat ik zulke dingen mag zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |