quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een belangrijke huishoudelijke mededeling!

Sowieso niet!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan overigens ook m’n wenkbrauwen nu niet optrekken, raar gevoel is dat. Ik denk dat ik maar nooit aan de botox moet gaan

quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een belangrijke huishoudelijke mededeling!

Wordt tijd voor een klok die zichzelf goed zet dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
Ik vrees dat ik morgenochtend vroeg al naar mijn vader moet om zijn klok goed te zetten. Die raakt anders totaal in paniek. Zijn klok vertelt hem wanneer hij moet eten, namelijk. Dus dat moet wel goed staan.

Ja, geen idee of die dat wellicht wel doet. Ik zal eens kijken of ik dat kan vinden ergens online.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een klok die zichzelf goed zet dan.

Soft Cell - Say Hello, Wave Goodbye (Dave Ball Lateral mix)

Nicequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard eindigt de uitzending zoals -ie begon:Soft Cell - Say Hello, Wave Goodbye (Dave Ball Lateral mix)

Eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:00 schreef DJ11 het volgende:
En ingeschakeldIk moet nog wel even wat te eten fixen, maar dat kan met de muziek aan

Altijd fijn, bokkende laptopsquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef Shii het volgende:
Sorry ik was er weer uitgegooid en daarna ook druk met andere dingen op m'n laptop die niet werkten.
Dankjewel voor de fijne muziek weer en tot een volgende keer.

Gelukkig weinig last van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |