Dat er mensen uitvallen met blessures zegt niks over hoe ze het (gaan) doen tegen Aston dus mijn quote kan je weghalenquote:
en feyenooit met 0 puntenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat Ajax ons zo voor schut zet in Europa.
Wij hadden gelijk over Ueda.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit er maar bar weinig kennis op dit forum.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat Ajax ons zo voor schut zet in Europa.
Je bent wel heel erg druk met Feyenoord de laatste dagen.quote:
Succes. Lol.quote:
Bedankt Timoquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Inmiddels windkracht 8 in de buurt van Alkmaar. Dus stormachtig!
Waarom zou je die user aandacht geven? Daar valt geen normaal gesprek mee te voeren. Lepelt chronisch zijn dingetjes op.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg druk met Feyenoord de laatste dagen.
Bedankt daarvoor, dat doet mij goed.
Heb je een meter in de tuin?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
Inmiddels windkracht 8 in de buurt van Alkmaar. Dus stormachtig!
Nee, en ik woon ook niet in Alkmaar.quote:
Dat geldt wel voor meer mensen hierquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zou je die user aandacht geven? Daar valt geen normaal gesprek mee te voeren. Lepelt chronisch zijn dingetjes op.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, en ik woon ook niet in Alkmaar.
De scheids bij AZ ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |