van de koeien ?quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Deense regering is ook geregeld op de vingers getikt vanwege mensonterende omstandigheden.
Daarna wordt Karremans of Brekelmans partijleider.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:33 schreef Mrmime het volgende:
Nou kom maar op met dat brede middenkabinet van PvdA-GL, CDA,VVD en D66.
VVD doet echt wel mee want de taak van Dilan zit er wel op na deze verkiezingen. We gaan het zien.
Omdat links Nederland naar de klote helpt daarom en ik kan die man niet uitstaanquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Waarom verschrikkelijk ? Wat we nu hebben is zo fijn ?
Ja precies. Berkelland denk ik. Dilan is echt met haar afscheidstournee bezig. Die wil met opgeheven hoofd vertrekken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:34 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Daarna wordt Karremans of Brekelmans partijleider.
Links heeft al decennia geen noemenswaardige invloed. Wat lul je nou.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:39 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Omdat links Nederland naar de klote helpt daarom en ik kan die man niet uitstaan
Noem je D66 niet links? EN ik heb het natuurlijk over de plannen van links, nooit willen bezuinigen bijv. waardoor Nederland over een paar jaar naar de klote gaat, grenzen wagenwijd open ect ect.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Links heeft al decennia geen noemenswaardige invloed. Wat lul je nou.
D66 is cultureel links ja.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:42 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Noem je D66 niet links? EN ik heb het natuurlijk over de plannen van links, nooit willen bezuinigen bijv. waardoor Nederland over een paar jaar naar de klote gaat, grenzen wagenwijd open ect ect.
Ja jij gelooft in sprookjesquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
D66 is cultureel links ja.
Links wil overigens niet de grenzen wagenwijd open. Sterker nog, GroenLinks - PvdA willen zelfs een migratiequota van maximaal 60.000 inclusief arbeidsmigratie zelfs.
Daarnaast komt GroenLinks - PvdA het beste uit de CPB doorrekeningen.
Verdiep je eerst voordat je begint te blaten. Je wereldbeeld is gebaseerd op leugens.
Nee, ik baseer me op het verkiezingsprogramma en CPB doorrekening.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:55 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Ja jij gelooft in sprookjes
Ik vraag me af of je je zo kan vastpinnen aan een doorrekeningquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik baseer me op het verkiezingsprogramma en CPB doorrekening.
Bovendien blijkt uit het verleden dat kabinetten met de PvdA minder staatsschuld nalieten dan die met enkel rechtse partijen in de regering.
Verdragen die in de weg zitten "zijn de schuld van links". Dan zit je wellicht niet in een kabinet maar heb je wel invloed gehad op iets wat nu in de weg zit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Links heeft al decennia geen noemenswaardige invloed. Wat lul je nou.
Ik vind het oprecht knap dat je toch steeds maar weer de energie kunt vinden om op dat soort achterlijk gewauwel in te gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik baseer me op het verkiezingsprogramma en CPB doorrekening.
Bovendien blijkt uit het verleden dat kabinetten met de PvdA minder staatsschuld nalieten dan die met enkel rechtse partijen in de regering.
Ondanks al het gebash van andere partij'leiders'quote:Op maandag 27 oktober 2025 05:22 schreef TAmaru het volgende:
PVV gaat gewoon weer 30+ zetels scoren en de verkiezingen winnen.
Dus jij gaat op een partij stemmen die zelfs in een kabinet niets anders weet te bereiken dan kapotmaken en verwijten en vervolgens ga je de Nederlanders die wél meer dan één hersencel hebben de schuld geven van dat alles nog meer kapot gaat?quote:Op maandag 27 oktober 2025 05:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ondanks al het gebash van andere partij'leiders'![]()
Maar het land is toch al katsverrot en verloren. De vierde macht zorgt daar wel voor.
Nederlanders die op de verkeerde partijen stemmen en hebben gestemd, verdienen niet beter dan een land in verval. Zelf om gevraagd... succes ermee.
Een PVV-stemmer die klaagt over partijleiders die Wilders zouden bashen... het kan verkeren.quote:Op maandag 27 oktober 2025 05:50 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ondanks al het gebash van andere partij'leiders'![]()
Volgens mij vandaag zowel Ipsos als De Hond. Ik verwacht bij beiden weer een sprong van de VVDquote:Op maandag 27 oktober 2025 07:01 schreef DJKoster het volgende:
Dus... Komt er nog een peiling vandaag of morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |