Desondanks heb ik het idee dat de PVV meer dan 30 zetels gaat scoren morgen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, PVV en JA21 verliezen toch best wat.
Maar als er een bias zit in dit soort polls omdat mensen niet durven te zeggen dat ze PVV stemmen, waar zeggen ze dan dat ze op stemmen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Desondanks heb ik het idee dat de PVV meer dan 30 zetels gaat scoren morgen.
Max magazine, 1 miljoen zeer potentiële kiezers wekelijks, beetje hetzelfde als DENK, onzichtbare campagnes voor ons maar niet voor hun potentiële stemmers.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
50PLUS 2 zetels is ook opvallend voor een onzichtbare campagne.
Dat is een goede vraag: ik zou zelf geneigd te zeggen dat ze dan het veilige VVD zeggen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als er een bias zit in dit soort polls omdat mensen niet durven te zeggen dat ze PVV stemmen, waar zeggen ze dan dat ze op stemmen?
JA21, misschien CDA als heel non offensive keuze?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag: ik zou zelf geneigd te zeggen dat ze dan het veilige VVD zeggen?
D66quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar als er een bias zit in dit soort polls omdat mensen niet durven te zeggen dat ze PVV stemmen, waar zeggen ze dan dat ze op stemmen?
Degene met de meeste stemmen krijgt dan het voortouw en levert in principe de premier (maar goed we hebben natuurlijk de vorige keer gezien dat dat niet hoeft).quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:31 schreef Momo het volgende:
Wie zou uberhaupt premier worden als twee of drie partijen evenveel zetels krijgen?
Na vorige keer hou ik met alles rekening...quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Desondanks heb ik het idee dat de PVV meer dan 30 zetels gaat scoren morgen.
Hij is tot nu toe sowieso de enige die “out of nowhere” ineens een VVD effect ziet in zijn peilingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd waar Maurice mee komt en of die nog steeds een VVD-effect ziet die Ipsos en Varian niet zien.
Ook beide weer in de lift, rechts is zich net zo aan het verdelen als links.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe FVD en BBB nog zo hoog scoren is me echt een raadsel; heb je het bij elkaar over potentieel 600-800k stemmen.
quote:
Stroken niet echt met elkaar dus zit best wel wat marge in lijkt hetquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ afbeelding ]
https://eenvandaag.avrotr(...)tijen-er-voor-160080
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |