Radicaal nog wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gezien de OP is Fok! Radicaal links.
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Toch wel een verschil zichtbaar
Eerste poll in augustus, 224 stemmen.
[ afbeelding ]
2e poll gister, 160 stemmen
[ afbeelding ]
Benieuwd naar de laatste poll na het laatste debat
Benieuwd of we die VVD plus/PVV min de komende dagen ook in peilingen gaan zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Toch wel een verschil zichtbaar
Eerste poll in augustus, 224 stemmen.
[ afbeelding ]
2e poll gister, 160 stemmen
[ afbeelding ]
Benieuwd naar de laatste poll na het laatste debat
Dat was vroeger zeker zo, maar tegenwoordig stemt de gemiddelde uitkeringstrekker echt wel op de PVV hoor.quote:
Klopt niet helemaal. Nederland daalt al een aantal jaar op lijstjes over bijvoorbeeld het vestigingsklimaat. Nederland scoort nog steeds voldoende, maar de problemen worden steeds groter en er is een duidelijke trend naar beneden zichtbaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:01 schreef RM-rf het volgende:
Zowel qua economische groei nu, in de komende ten jaar, maar ook over de laatste twintig jaar is nederland economisch eerder sterker geworden en is beter gegroeid dan omliggende landen.
We identify 51 populist presidents and prime ministers from 1900 to 2020 and show that the economic cost of populism is high. After 15 years, GDP per capita is 10% lower compared to a plausible non-populist counterfactualquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Nederland daalt al een aantal jaar op lijstjes over bijvoorbeeld het vestigingsklimaat. Nederland scoort nog steeds voldoende, maar de problemen worden steeds groter en er is een duidelijke trend naar beneden zichtbaar.
Wat dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee hopelijk komen ze niet in de regering maar een grote partij die tegen het gedram van de islam is lijkt mij toch wel belangrijk hoor. En volgens mij heeft Wilders wel degelijk wat bereikt op dat gebied.
geef eens een voorbeeld...?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. Nederland daalt al een aantal jaar op lijstjes over bijvoorbeeld het vestigingsklimaat. Nederland scoort nog steeds voldoende, maar de problemen worden steeds groter en er is een duidelijke trend naar beneden zichtbaar.
Nou met PVV snap ik het inmiddels wel. Niet vanwege de standpunten, maar vooral de onzekerheid die zij met zich meebrengen. Elke dag kan het kabinet vallen met de PVV aan je zijde, en dat moet je gewoon niet willen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
CdA, maar sinds zij gisteren ook al begonnen met uitsluiten van regeren met andere partijen (kutpartij PVV in dit geval), twijfel ik ernstig of ik uberhaupt nog ga stemmen. Echt, pleur op met het uitsluiten van elkaar op voorhand...
Of het moet ene ....TT zijn die hier met 10 accounts inlogt, maar het was mij wel duidelijk dat er veel radicale linkse vervelende lui op Fok rondhangen die elk onderwerp kapen met moralistische preken, geen enkel tegengeluid dulden, feiten negeren als het hun narratief niet past en meteen naar cancelen of persoonlijke aanvallen grijpenn zodra je een afwijkende mening durft te ventileren, een beetje zoals op NU.nl ook het geval is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gezien de OP is Fok! Radicaal links.
Zeer spijtig.
Klopt, sinds de samenwerking met GroenLinks is de PvdA duidelijk verder naar links opgeschoven. Logisch dat de VVD daar geen toekomst meer in ziet.quote:
Deze VVD?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:20 schreef -Deluzion- het volgende:
Klopt, sinds de samenwerking met GroenLinks is de PvdA duidelijk verder naar links opgeschoven. Logisch dat de VVD daar geen toekomst meer in ziet.
Mensen veranderen van mening als ze wijzer worden. Waarschijnlijk heeft ze als jong meisje de linkse idealen van dichtbij meegemaakt, maar door haar eigen ervaringen als vluchteling en het zien van de realiteit realiseerde ze zich dat dat niet werkt.quote:
Stem dan absoluut niet op een van die drie partijen, PvdA, CDA of D66 want dat is precies het recept voor meer open grenzen, hogere belastingen, klimaatdwang en identiteitspolitiek. Als je echt wijs wilt stemmen, kies dan voor partijen die Nederlandd weer prioriteit geven, in plaats van deze linkse restcoalitie die alleen maar meer van hetzelfde levert.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:49 schreef cosmosis het volgende:
Ik moet zeggen verbazingwekkend dat CDA zo laag staat en VVD zo hoog, verder niet verrassend....Enig kans van slagen is een PVDA/CDA/D66/aanhangsel om een meerderheid te krijgen....Gelukkig ziet het er goed uit! Stem wijs mensen, het is de enige redding voor Nederland
Dilan is ook gewoon ouder en wijzer maar vooral minder naïef geworden.quote:
Ik snap je bezorgheid en ben het enerzins ook mee eens, echter hebben de afgelopen jaren de partijen buiten de (PVDA/CDA/D66) geregeerd....En wat is het resultaat, Open grenzen/Hogere belastingen/Klimaatdwang en identiteitspolitiek.....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Stem dan absoluut niet op een van die drie partijen, PvdA, CDA of D66 want dat is precies het recept voor meer open grenzen, hogere belastingen, klimaatdwang en identiteitspolitiek. Als je echt wijs wilt stemmen, kies dan voor partijen die Nederlandd weer prioriteit geven, in plaats van deze linkse restcoalitie die alleen maar meer van hetzelfde levert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |