abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219085998
Er is eind september al een poll geweest, voor de resultaten kijk hier:

VKZ / En? Waar gaan we nu dan weer op stemmen?

Maar we zijn inmiddels al weer wat weken en debatten verder, dus leek een nieuwe peiling mij wel leuk. Ook zijn er nog 3 slotdebatten waarvan de eerste vanavond is (oke, jeugdjournaal heeft er ook nog 1) Dus zou ook nog graag een poll openen na het laatste debat.

VKZ / Alle Verkiezingsdebatten op een rij!

Dus even kijken of er nog wat verschuiving zijn van ons FOK!kers

POLL
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219086118
PVV natuurlijk w/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 oktober 2025 @ 15:52:14 #3
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219086265
Ik ben er nog altijd niet 100% uit, maar neig steeds sterker richting Volt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_219086336
Om niet weer met het gezeik met wilders te krijgen ga ik toch strategische stemmen op de PVDA.
Er moet 1 partij groter worden dan de PVV.

PVDA heeft daar op dit moment het grootste kans op.

Dan kan er daarna een kabinet met CDA en D66 gevormd worden. Dat is het beste voor Nederland anders krijgen we weer het gezeik van de afgelopen 2 jaar.
pi_219086449
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:58 schreef Diabool het volgende:
Om niet weer met het gezeik met wilders te krijgen ga ik toch strategische stemmen op de PVDA.
Er moet 1 partij groter worden dan de PVV.

PVDA heeft daar op dit moment het grootste kans op.

Dan kan er daarna een kabinet met CDA en D66 gevormd worden. Dat is het beste voor Nederland anders krijgen we weer het gezeik van de afgelopen 2 jaar.
Ik snap eigenlijk niet zozeer waarom jij denkt dat het zoveel uitmaakt of een partij groter zou zijn dan de PVV?

hooguit is het een 'gebruik' dat de grootste partij (in een coalitie) de premier levert, maar daar is twee jaar terug al vanaf gestapt en is geen verplichting...
evenmin is het 'verplicht' dat de grootste partij ook in een kabinetsformatie zou moeten zitten... ook hier is er hooguit een 'gebruik'dat vaak de grootste partij een zeker initiatiefrecht heeft bij een eventuele informateur aan te geven met welke partijen ze een goede mogelijkheid zien te reageren.

Er zijn meerdere kabinetten geweest, waarbij de grootste partij in de oppositiebanken moest plaatsnemen (Biesheuvel (was toen ook niet lijsttrekker van de grootste partij), Van Agt-I en Lubbers-I)

Maar aangezien nu al best duidelijk is dat niemand met de PVV in een kabinet zal willen gaan zitten, omdat dat voor iedere andere partij altijd zelfmoord is en wilders doodleuk zijn eigen kabinetten ook torpedeert, kapotmaakt en tegen zijn eigen ministers oppositie voert,
Maakt het nu verder niet zo'n heel groot verschil uit of de PVDA of een andere partij wel of niet groter dan de PVV is... Groot of klein zal de PVV in de oppositie komen, wat natuurlijk ook eigenlijk de enige plek is war Wilders wil zitten, lekker an de zijlijn roepen dat alles zo slecht is past hem meer dan zn beloftes ook waar moeten maken (zoals bv. dat hij wel per direkt de eigen bijdrage in de zorg zou afschaffen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_219086605
GroenLinks/PvdA en dan twijfel ik op dit moment nog tussen Barbara Kathman of Marjolein Moorman.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219086836
Waarschijnlijk JA21, alhoewel ik niet zo'n trek heb in een CDA/D66/VVD/JA21 kabinet.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 17:35:14 #8
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_219086926
GroenLinks-PVDA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het wetboek ken ik ook
pi_219087027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
GroenLinks-PVDA
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^ Dit

Dan maar een andere kutpartij.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 17:59:51 #10
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_219087090
Ik zou t echt niet weten hoor. Of je nou door de kat of de hond gebeten gaat worden..... In mijn ogen is het één pot nat( ellende.) Hoewel ik de grootste ellende verwacht van GL/PvdA.
Dat de PVV weer in de regering komt geloof ik geen ogenblik. Het lijkt me ook niet zinvol. Totaal onwerkbaar met Wilders.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 23 oktober 2025 @ 18:18:15 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219087221
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ze zullen nooit in de regering komen en vanuit de oppositie heeft de schreeuwende Wilders nog nooit iets bereikt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_219087266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:59 schreef deedeetee het volgende:
Ik zou t echt niet weten hoor. Of je nou door de kat of de hond gebeten gaat worden..... In mijn ogen is het één pot nat( ellende.) Hoewel ik de grootste ellende verwacht van GL/PvdA.
Dat de PVV weer in de regering komt geloof ik geen ogenblik. Het lijkt me ook niet zinvol. Totaal onwerkbaar met Wilders.

Wilders is idd kut, maar ik heb geen idee waar ik anders op zou moeten stemmen; FvD is helemaal van de pot gerukt en de rest spreekt me nog weer een stuk minder aan.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 18:26:47 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219087285
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:18 schreef golfer het volgende:
Een stem op de PVV is een verloren stem, want ze zullen nooit in de regering komen en vanuit de oppositie heeft de schreeuwende Wilders nog nooit iets bereikt.
onzin, een stem is nooit verloren
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219087300
Zolang je maar stemt! Al is het blanco! Ga d'r veur!

En voor iedereen die dit leest en vermoed dat er smerige spelletjes worden gespeeld; ga naar je lokale stembureau, en informeer ze dat je 's avonds wil kijken bij het stemmen tellen om te zien dat alles eerlijk gaat.
Je bent meer dan welkom. Elk stembureau mag je aanwezig zijn - zolang je de stembureau leden niet in de weg staat en hun gewoon hun werk laat doen -, mag je het hele proces van A tot Z bekijken.

Heb respect voor het hele proces, waar je vermoed dat er oneerlijk wordt gespeeld, laat het zien, maak je zorgen kenabaar. Alles wordt bekeken om te zien of het verbeterd kan worden.
Doei
  donderdag 23 oktober 2025 @ 18:42:20 #15
78780 deedeetee
pi_219087395
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:18 schreef golfer het volgende:
Nee hopelijk komen ze niet in de regering maar een grote partij die tegen het gedram van de islam is lijkt mij toch wel belangrijk hoor. En volgens mij heeft Wilders wel degelijk wat bereikt op dat gebied.
pi_219087555
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Ik snap eigenlijk niet zozeer waarom jij denkt dat het zoveel uitmaakt of een partij groter zou zijn dan de PVV?

hooguit is het een 'gebruik' dat de grootste partij (in een coalitie) de premier levert, maar daar is twee jaar terug al vanaf gestapt en is geen verplichting...
evenmin is het 'verplicht' dat de grootste partij ook in een kabinetsformatie zou moeten zitten... ook hier is er hooguit een 'gebruik'dat vaak de grootste partij een zeker initiatiefrecht heeft bij een eventuele informateur aan te geven met welke partijen ze een goede mogelijkheid zien te reageren.

Er zijn meerdere kabinetten geweest, waarbij de grootste partij in de oppositiebanken moest plaatsnemen (Biesheuvel (was toen ook niet lijsttrekker van de grootste partij), Van Agt-I en Lubbers-I)

Maar aangezien nu al best duidelijk is dat niemand met de PVV in een kabinet zal willen gaan zitten, omdat dat voor iedere andere partij altijd zelfmoord is en wilders doodleuk zijn eigen kabinetten ook torpedeert, kapotmaakt en tegen zijn eigen ministers oppositie voert,
Maakt het nu verder niet zo'n heel groot verschil uit of de PVDA of een andere partij wel of niet groter dan de PVV is... Groot of klein zal de PVV in de oppositie komen, wat natuurlijk ook eigenlijk de enige plek is war Wilders wil zitten, lekker an de zijlijn roepen dat alles zo slecht is past hem meer dan zn beloftes ook waar moeten maken (zoals bv. dat hij wel per direkt de eigen bijdrage in de zorg zou afschaffen)
In Nederland is het gebruikelijk dat de grootste partij als eerste aan bod komt om een regering te gaan vormen. De Minister President afleveren als grootste is helemaal niet relevant hierin.

Dus als de PVDA de grootste wordt dan is PVV helemaal uitgeschakeld omdat PVDA al aangegeven heeft dat ze niet met de PVV of welke andere extreem rechtse partij gaat samenwerken. Klaar is kees.

Willen we dus in Nederland de PVV uitschakelen dan stem je nu gewoon op de PVDA.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 oktober 2025 @ 19:04:09 #17
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_219087596
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:58 schreef Diabool het volgende:

[..]
In Nederland is het gebruikelijk dat de grootste partij als eerste aan bod komt om een regering te gaan vormen. De Minister President afleveren als grootste is helemaal niet relevant hierin.

Dus als de PVDA de grootste wordt dan is PVV helemaal uitgeschakeld omdat PVDA al aangegeven heeft dat ze niet met de PVV of welke andere extreem rechtse partij gaat samenwerken. Klaar is kees.

Willen we dus in Nederland de PVV uitschakelen dan stem je nu gewoon op de PVDA.
Nou ja, feitelijk plaats je de PVV dan dus in de oppositie, en doe je dus precies wat de PVV wil. Kan Wilders lekker door gaan met oppositie voeren tegen het kabinet, wat hij ook al doet als hij er wel zelf in zit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 23 oktober 2025 @ 19:07:38 #18
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219087619
Gezien de hele geopolitieke situatie ga ik niet mee in het hele pro-Israel van de SGP maar desondanks dat krijgen ze gewoon mijn stem.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 19:10:05 #19
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219087641
quote:

[..]

stem nog liever op een goudvis
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219087649
quote:
16s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:10 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
stem nog liever op een goudvis
Kabinet Bluppie 1
pi_219088300
VVD.
Leuk dat rapport van de Orde van Advocaten, maar het blokkeren van snelwegen, slopen van Universiteiten, met of zonder gezichtsbedekking, dat moet bestraft worden.
Terroristische organisaties zoals Samidoun verbieden, en statushouders mogen werk zoeken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_219088376
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nou ja, feitelijk plaats je de PVV dan dus in de oppositie, en doe je dus precies wat de PVV wil. Kan Wilders lekker door gaan met oppositie voeren tegen het kabinet, wat hij ook al doet als hij er wel zelf in zit.
Ja voor regeren moet je heel veel uren maken daar heeft wilders helemaal geen zin in. In principe is het gewoon een lui mannetje. Laat hem maar lekker vanaf de zijlijn allerlei dingen roepen. Boeit niemand denk ik meer.
pi_219088412
Waarom staat de Piratenpartij niet in de poll gvd!
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:23:20 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219088850
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:42 schreef deedeetee het volgende:

Nee hopelijk komen ze niet in de regering maar een grote partij die tegen het gedram van de islam is lijkt mij toch wel belangrijk hoor. En volgens mij heeft Wilders wel degelijk wat bereikt op dat gebied.
Noem eens wat op dat gebied op dat hij de laatste 21 jaar dat hij in de Tweede Kamer zit concreet bereikt heeft door een motie in te dienen die is aangenomen?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:27:51 #25
78780 deedeetee
pi_219088936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:23 schreef golfer het volgende:

[..]
Noem eens wat op dat hij de laatste 21 jaar dat hij in de Tweede Kamer zit concreet bereikt heeft door een motie in te dienen die is aangenomen?
Dat is niet wat ik bedoel. Ik doel meer op de invloed die hij heeft op het Nederlandse volk dat door hem meer meer durfde aan te geven dat de invloed van moslims vaker niet zo fijn is. Voor hem en voor Pim Fortuyn mocht je dat niet zeggen.
pi_219088956
VVD
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:29:17 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219088957
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:27 schreef deedeetee het volgende:

Dat is niet wat ik bedoel. Ik doel meer op de invloed die hij heeft op het Nederlandse volk dat door hem meer meer durfde aan te geven dat de invloed van moslims vaker niet zo fijn is. Voor hem en voor Pim Fortuyn mocht je dat niet zeggen.
Ja, zijn populisme is onmiskenbaar, maar verder dat wat geschreeuw en gescheld op dat gebied komt hij niet.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219089164
Hoe kan GL/PVDA bovenaan staan? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:48:44 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219089327
quote:
5s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef vosss het volgende:
Omdat die in deze poll tot nu toe de meeste stemmen heeft. :+
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:51:51 #30
78780 deedeetee
pi_219089378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:29 schreef golfer het volgende:

[..]
Ja, zijn populisme is onmiskenbaar, maar verder dat wat geschreeuw en gescheld op dat gebied komt hij niet.
Het is idd spijtig dat hij zich niet wat beschaafder uitdrukt. Na kopvoddentaks wist ik wat dat betreft wel genoeg. :D
Maar een huichelaar zoals Timmermans is IMO veel erger.
pi_219089790
Vincent Karremans van de VVD.
Graag Yesilgöz wieberen.
pi_219089963
quote:
12s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:48 schreef golfer het volgende:

[..]
Omdat die in deze poll tot nu toe de meeste stemmen heeft. :+
Ok goed punt. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 21:41:57 #33
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_219090142
quote:
5s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef vosss het volgende:
Relatief hoog percentage ‘hulpbehoevenden’ misschien op Fok!? Als je afhankelijk bent van een uitkering of de zorgstaat dan is de glpvda denk ik een logische optie. En op Fok! Zitten volgens mij relatief veel ‘hulpbehoevenden’.

En anders heb ik ook geen idee waarom glpvda hier zover eruit springt in vergelijking met de landelijke poll :P Ik ben er meer verbaasd over dat vvd nog relatief hoog staat en cda zo relatief laag.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 21:46:05 #34
436847 embedguy
pi_219090220
quote:

[..]

Pfff, vvd gaat helemaal never nooit in het kabinet komen. Dat is allang duidelijk. Ook niet als ze nog meer stemmen krijgen. Zelfs niet als ja21 en fvd nóg meer stemmen krijgen. Gaat niet gebeuren. Die partijen zitten nog mijlenver van een meerderheid.

Stem gewoon wat jij een goede partij vindt.
Life is happening now.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 21:52:06 #35
436847 embedguy
pi_219090344
quote:
4s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:36 schreef Tjoent het volgende:
PVV natuurlijk w/
Realiseer je je (en alle andere pvv stemmers hier) dat Timmermans een dansje doet op jouw stem op pvv samen met zijn azielzoekers vriendjes?

Een pvv stem is een verloren stem op rechts en dus minder weerstand vanuit rechts voor links.

Beter stem je op iets anders rechts, zodat je stem niet verloren gaat en dus ten goede komt van ‘rechts’ in plaats van ten goede van ‘links’.

Of wat is jullie beredenering van pvv stemmen? Hoe is dat geen indirecte stem voor glpvda en daarmee een stem voor méér asielzoekers? :?
Life is happening now.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 22:03:37 #36
436847 embedguy
pi_219090505
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik vraag me oprecht af of wilders niet meer bij zou dragen aan zijn doel door af te treden.

Als anti-asielzoekers-stemmers geen verloren stem aan de pvv zouden geven dan zouden ze wellicht op een partij stemmen die wél iets voor elkaar krijgt op het gebied van asiel.

Nu gaat hun stem verloren en helpen ze eigenlijk ‘links’ omdat pvv geen weerstand biedt aan glpvda/sp. En mocht glpvda de op één na grootste partij worden en in het kabinet terecht komen, dan gaat de grens gewoon vol open en krijgen de arme asielzoekers vast ook nog wat extra’s erbij (dat glpvda nu zegt dat ze minder migranten willen is natuurlijk alleen maar omdat ze weten dat hun eigenlijke mening hun stemmen gaat kosten).
Life is happening now.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 22:12:15 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219090624
Het zou jullie sieren om de verkiezingsprogramma's eens te gaan lezen i.p.v. vanuit de onderbuik verzonnen zaken hier neer te zetten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_219090752
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:52 schreef embedguy het volgende:

[..]
Realiseer je je (en alle andere pvv stemmers hier) dat Timmermans een dansje doet op jouw stem op pvv samen met zijn azielzoekers vriendjes?

Een pvv stem is een verloren stem op rechts en dus minder weerstand vanuit rechts voor links.

Beter stem je op iets anders rechts, zodat je stem niet verloren gaat en dus ten goede komt van ‘rechts’ in plaats van ten goede van ‘links’.

Of wat is jullie beredenering van pvv stemmen? Hoe is dat geen indirecte stem voor glpvda en daarmee een stem voor méér asielzoekers? :?
Haha. Nu is PVV stemmen dus een stem voor meer asielzoekers?

En wie zijn schuld is dat dan? Je moet je niet zo laten opnaaien. Mensen moeten stemmen voor de partij bij wie hun standpunten aanslutien. Niks strategisch stemmen. Laat je niet zo beïnvloeden door andere idioten.

Als we allemaal zo denken verandert er nooit wat.
pi_219090781
Toch verrasend dat op Fok GLPVDA bovenaan staat. Je zou toch denken dat hier een meer 'rechts' geluid klinkt dan gemiddeld. Althans, op de Frontpage is dat in ieder geval wel zo.
pi_219090813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef matigeuser het volgende:
Toch verrasend dat op Fok GLPVDA bovenaan staat. Je zou toch denken dat hier een meer 'rechts' geluid klinkt dan gemiddeld. Althans, op de Frontpage is dat in ieder geval wel zo.
Veel uitkeringen…
pi_219090947
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:52 schreef embedguy het volgende:

[..]

Een stem is sowieso nooit verloren tenzij de partij geen één zetel haalt.
Zeer groot in de oppositie desnoods heeft veel impact om beleid te kunnen sturen.

En het is meer dan genoeg geweest nu voor Nederland. Mensen zijn veel dingen meer dan zat. Alleen al het uitsluiten van partijen is zodanig ondemocratisch dat je ‘nog logischer’ gaat nadenken. Uitsluiten hoort niet, in geen enkele democratie. Dus de ‘denken te weten wat goed is voor het klootjesvolk en verder regelen WIJ het wel’ mentaliteit zijn legio mensen meer dan beu.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 22:49:27 #42
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_219091279
CDA
  donderdag 23 oktober 2025 @ 22:49:34 #43
436847 embedguy
pi_219091280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:18 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Haha. Nu is PVV stemmen dus een stem voor meer asielzoekers?

En wie zijn schuld is dat dan? Je moet je niet zo laten opnaaien. Mensen moeten stemmen voor de partij bij wie hun standpunten aanslutien. Niks strategisch stemmen. Laat je niet zo beïnvloeden door andere idioten.

Als we allemaal zo denken verandert er nooit wat.
Ligt er aan. Als je stem ‘om het stemmen’ dan moet je stemmen op de partij waar je het meeste aansluiting bij voelt.

Maar ik neem aan dat je stemt om de politiek te sturen in de richting waarvan je denkt dat dat de juiste is. In dat geval is het juist wél handig om strategisch te stemmen.

Pvv kan nóg zo goed aansluiten bij je standpunten maar als je minder asielzoekers wilt dan weet je van te voren dat pvv stemmen daar niet aan bij draagt. Een andere (migratie-)rechtse partij stemmen wél. Of überhaupt rechts stemmen, om links de wind uit de zeilen te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door embedguy op 23-10-2025 23:05:13 ]
Life is happening now.
pi_219091323
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef matigeuser het volgende:
Nog geen dertig stemmen op dit moment. De steekproef lijkt me wat beperkt :+.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 22:54:14 #45
436847 embedguy
pi_219091379
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Een stem is sowieso nooit verloren tenzij de partij geen één zetel haalt.
Zeer groot in de oppositie desnoods heeft veel impact om beleid te kunnen sturen.
Geerts geroeptoeter zal vast heel veel indruk maken op Timmermans, op het moment dat Timmermans trots mededeelt dat hij het warme bad voor vluchtelingen nog wat comfortabeler heeft gemaakt. O+

Verder zal Geert politiek net zo veel bereiken als de afgelopen 20jaar in de oppositie.
Life is happening now.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 22:57:35 #46
436847 embedguy
pi_219091413
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:51 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nog geen dertig stemmen op dit moment. De steekproef lijkt me wat beperkt :+.
Voor Fok!s standaarden zijn dat al best veel stemmen. Niet zo veel actieve Fok!ers meer.
Life is happening now.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 23:02:32 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219091464
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:49 schreef embedguy het volgende:
8-)
Of überhaupt rechts stemmen, om links de wind uit de zijlen te halen.
Zijlen
:X
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 oktober 2025 @ 23:04:29 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_219091472
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:54 schreef embedguy het volgende:

...op het moment dat Timmermans trots mededeelt dat hij het warme bad voor vluchtelingen nog wat comfortabeler heeft gemaakt. O+

Waar en wanneer heeft Timmermans dat gezegd?
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 23 oktober 2025 @ 23:06:20 #49
436847 embedguy
pi_219091483
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 23:02 schreef golfer het volgende:

[..]
Zijlen
:X
Mijn dyslectische brein is u dankbaar O+ aangepast.
Life is happening now.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 23:07:46 #50
436847 embedguy
pi_219091493
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 23:04 schreef golfer het volgende:

[..]
Waar en wanneer heeft Timmermans dat gezegd?
Hopelijk nooit maar mocht Timmermans aan de macht komen dan in 2026 of 2027 schat ik.
Life is happening now.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')