Verstappens titel was makkelijker voor Norris want die hoefde toen alleen maar in het midden/achterhoede te rijdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
hoe krijgt hij het ook zijn strot uit
Ik denk echt dat dat wel meevalt. Het is vooral belangrijk dat Max geen pech heeft. Maar als hij presteert zoals-ie normaal gesproken doet en de rest doet dat ook, dan wint Max de titel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is nog steeds een groot mazzeltje nodig.
McLarens hoeven elkaar maar 1 keer er af te tetsen en Max wint vervolgens die wedstrijd en het is weer helemaal game onquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze beide Max niet aankunnen
maar ben bang dat ze(RBR) net te laat zijn om het om te kunnen keren
maar Lando gun ik het sowieso niet
en ik vind hem simpelweg geen WK
O, qua persoonlijkheid heb ik ook liever Oscar dan Lando, maar ik denk gewoon dat dit seizoen net ff te lang duurt voor Piastri en toch ook dat z'n oude zwakke punten nu weer naar boven komen, nu de auto niet meer zo ver boven de rest uitkomt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze beide Max niet aankunnen
maar ben bang dat ze(RBR) net te laat zijn om het om te kunnen keren
maar Lando gun ik het sowieso niet
en ik vind hem simpelweg geen WK
ben nog steeds van mening dat Oscar de backup van zijn team mistquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:26 schreef Jane het volgende:
[..]
O, qua persoonlijkheid heb ik ook liever Oscar dan Lando, maar ik denk gewoon dat dit seizoen net ff te lang duurt voor Piastri en toch ook dat z'n oude zwakke punten nu weer naar boven komen, nu de auto niet meer zo ver boven de rest uitkomt.
quote:
mooi op tijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:57 schreef Perox het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel hyped ben voor dit weekend.![]()
Zette zelfs F1TV al aan een uur voordat VT1 begint.
Die McLarens tetsen er niet meer samen af dit seizoen. Daar zullen na de sprintrace wel heel wat harde woorden over zijn gevallen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:13 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
McLarens hoeven elkaar maar 1 keer er af te tetsen en Max wint vervolgens die wedstrijd en het is weer helemaal game on
Mwah je kan nog zoveel praten, uiteindelijk gaan ze beiden voor de titel, WK voor McLaren is al binnen, dus luisteren zullen ze niet hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die McLarens tetsen er niet meer samen af dit seizoen. Daar zullen na de sprintrace wel heel wat harde woorden over zijn gevallen.
Je kan altijd nog getetst worden van achter door een ander, waardoor de andere McLaren meetetst.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die McLarens tetsen er niet meer samen af dit seizoen. Daar zullen na de sprintrace wel heel wat harde woorden over zijn gevallen.
Gewoon pole kwalificeren en als de wiedeweerga ervandoor. Stickertje ondanks de gentlemans agreement toch weer aftrekken. Dikke prima!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je kan altijd nog getetst worden van achter door een ander, waardoor de andere McLaren meetetst.
Maargoed, de kans dat Max zoiets overkomt is natuurlijk een keer zo groot. Die is immers kwetsbaarder in zijn eentje
Mind gamesquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
hoe krijgt hij het ook zijn strot uit
Een bowl actie van een andere coureur van een ander team kan ook nog.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ik ga VT2 overslaan. Ik heb kort nachtje geslapen vanwege de storm, die afgelopen nacht hier over raasde.quote:
Heeft onze collega NK alweer afgemeld?quote:
Neequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heeft onze collega NK alweer afgemeld?
Die sla ik ook over, gewoon te laat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Ik ga VT2 overslaan. Ik heb kort nachtje geslapen vanwege de storm, die afgelopen nacht hier over raasde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |