Volgende keer dan toch niet puur ChatGPT laten reageren?quote:
quote:Het is alsof iemand dacht: "Wat als we pasta carbonara op een pizzabodem leggen?" — en dat bleek een briljant idee.
Iglo bakken koolvis met heel veel topping.quote:
Is dat wat ja die big arch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Lunch was 2 gebakken eieren op 1 pistolet, en paar mandarijnen.
Zo een latte karamel.
Vanavond McDonald's; Big Arch en Flurry's
Ben gek op avocado ei broodjes. Met bacon nog beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:36 schreef Magica het volgende:
[..]
Is dat wat ja die big arch?![]()
Ik heb net broodje met avocado, bacon en gekookt ei op
Pot sriracha meenemen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben gek op avocado ei broodjes. Met bacon nog beter.
En JA, nu voor de 2e keer anders is ie weg. Zoveel beter qua volume en smaak dan de Big Mac. Mis alleen nog iets pittigs maar ik hou van grote burgers
Oh tot wanneer issie dan, wil eigenlijk ook probeeen nogquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben gek op avocado ei broodjes. Met bacon nog beter.
En JA, nu voor de 2e keer anders is ie weg. Zoveel beter qua volume en smaak dan de Big Mac. Mis alleen nog iets pittigs maar ik hou van grote burgers
Welke?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Pot sriracha meenemen?![]()
Nu kruidenthee hier, straks naar BBQ restaurant toe
Weet ik niet zeker. Ik dacht t/m week 45 (is nu 43).quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:04 schreef Magica het volgende:
[..]
Oh tot wanneer issie dan, wil eigenlijk ook probeeen nog
Ik zou dat zeker aangeven een volgende keer. Dit is erg hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:04 schreef Myraela het volgende:
Ik haalde een portie lasagne bij de slager voor iets van een tientje en hij smaakte echt precies als een goedkope van de supermarkt. Ik vind het bijna een prestatie.
Ik ben echt absoluut geen klager, dus ik zou dat nooit melden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zou dat zeker aangeven een volgende keer. Dit is erg hoor.
Heb weleens hetzelfde gehad, vind dat altijd balen en dan ben je me als klant gewoon kwijt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben echt absoluut geen klager, dus ik zou dat nooit melden.Maar ik zou de lasagne daar niet meer halen. Het is overigens niet vies hoor, maar ik kan supermarkt lasagne ook wel waarderen. Ik wilde gewoon de slager eens proberen en had gewoon verwacht dat het wel anders zou zijn, net als dat de gemiddelde huisgemaakte lasagne bij mijzelf of andere mensen ook niet lijkt op een supermarkt lasagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |