er komt hier heel wat uit bij mijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:56 schreef kree het volgende:
ikke ben voorstander he om te kletsen, maar er komt niks meer uit met jullie nu
Ja, dat bedoel ik.quote:
ja nouja dat en is leuk als je like krijgt enzo. want denk je miss zeg je wat goeds.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Haha ja snap ik wel hoor kree 😄 voor mij ook meer gewoon gezellig kletsen en beetje herkenbare dingen delen. Die punten zijn meer voor de leuk denk ik, beetje extra spelgevoel ofzo 😅
Deelneemster BB ?quote:
Dat is juist de goeie insteek vind ik. Gewoon beetje herkenning, lachen, kletsen. Puntjes zijn leuk extraatje, maar niet waar t om draait hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat en is leuk als je like krijgt enzo. want denk je miss zeg je wat goeds.
Maar en denk als je het hier doet alleen voor punten. ja het is een idee, maar ja. hoeveel boeit iemand het he? dat drenk ik dan. LOL
ik kom hier omdat ik meeste beetje ken dan forum achtig. en ff wat wil kletsen. die punten maken me eigenlijk niks uit.
Ja ja kree, zegt ie nu… tot je ineens bovenaan staat 😂 nee grapje hoor, snap t wel. Gaat meer om ff ouwehoeren dan om scoren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat en is leuk als je like krijgt enzo. want denk je miss zeg je wat goeds.
Maar en denk als je het hier doet alleen voor punten. ja het is een idee, maar ja. hoeveel boeit iemand het he? dat drenk ik dan. LOL
ik kom hier omdat ik meeste beetje ken dan forum achtig. en ff wat wil kletsen. die punten maken me eigenlijk niks uit.
Haha ja precies, like is leuk ja 😄 gewoon ff gezellig kletsen is toch t leukste. Die punten zijn meer bijzaak, niemand ligt daar wakker van denk ik 😜quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja laatste jaar in gh hermano spanie,maar zij en hij zij op weekend in huisquote:
nouja dat dus. en denk dat is het leuke ook. en kunnen we het zo onwijs niet eens zijn. maar dat mag he? ik zal er geen probleem van maken.,quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is juist de goeie insteek vind ik. Gewoon beetje herkenning, lachen, kletsen. Puntjes zijn leuk extraatje, maar niet waar t om draait hier.
ja ja is goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:10 schreef devzero het volgende:
Welke Elke? Elke Elke Post, maar toch even een fapje gedaan bij deze Elke
Bekijk deze YouTube-video
ja precies kree 😄 mag t ook best oneens zijn soms hoor, anders is t maar saai. en idd liever ff echt wat zeggen dan dat punten gedoe alleen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus. en denk dat is het leuke ook. en kunnen we het zo onwijs niet eens zijn. maar dat mag he? ik zal er geen probleem van maken.,
Beetje dat alleen het hier om punten gaat en halen, als we zo denken werkt dit topic toch ook niet. en blijkt al te veel want Elle lange reeksen aan iets posten wat niks zegt.
ben daar beetje tegen vertel dan ff wat. maarja mijn idee erover he
dit komische gedoe word het in bb nederland niet geven datquote:
geil niet, maar zij was mijn favoritquote:
over dat laatste. het kan wel, maar het is niet nodig en zech ik uit eer en geweten. sterker nog je veroorzaakt meer daarmee besmetting als wat je drinkwater uit leidingen is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
ja precies kree 😄 mag t ook best oneens zijn soms hoor, anders is t maar saai. en idd liever ff echt wat zeggen dan dat punten gedoe alleen.
ff wat anders btw 😜 weet jij of je drinkwater beetje kan zuiveren zonder zo’n dure filterding? gewoon thuis zegmaar?
Helemaal geen BB meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:11 schreef mario390 het volgende:
dit komische gedoe word het in bb nederland niet geven dat
en koppl van laatste jaar weer in huis wohnt
Australië begint ook bijna.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:19 schreef mario390 het volgende:
en meisje heeft de 2 dagen als violeta op 19,20 .okt. 2025 in huis wohnte
opgenommen is op youtube dat kijk ik nu betje
maar spanie bb is wel en komische produktie
doen ze mensen van laatste jaar in huis de 2 werden
niet de laatsten gewezen zijn
in de gala ook somige van laatste jaar
Over de herkomst van drinkwaterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:19 schreef kree het volgende:
vraag me trouwens he als jullie willen weten over je drinkwater. want zal eerlijk vertellen hoe het gaat enzo.
Maar weet dat het zo gereguleerd is dat je altijd drinkwater kunt drinken in NL. het is beetje beste wereld die je hier hebt.
Maar leg graag uit, vraag maar?
Er lopen of beginnen er nog meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
italie lopt ook maar heb geen stream
ook niet probiert
haha ja wtf. ook kan hier antwoord op geven, maar doe ze ff eentje voor keerquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Over de herkomst van drinkwater
Waar komt ons drinkwater precies vandaan in Nederland?
Hoe wordt het water gezuiverd voordat het uit de kraan komt?
Is het waar dat sommige gebieden grondwater gebruiken en andere rivierwater?
Hoe lang duurt het proces van bron tot kraan?
🧪 Over kwaliteit en veiligheid
Hoe vaak wordt drinkwater getest op kwaliteit?
Welke stoffen worden er vooral gecontroleerd?
Wat gebeurt er als er verontreiniging wordt ontdekt?
Waarom smaakt kraanwater soms anders op vakantie dan thuis?
Is kraanwater gezonder of beter dan flessenwater?
🌿 Over milieu en duurzaamheid
Hoe duurzaam is de drinkwatervoorziening in Nederland?
Heeft klimaatverandering invloed op de beschikbaarheid van drinkwater?
Gebruiken drinkwaterbedrijven veel energie voor zuivering en transport?
Wat kunnen mensen zelf doen om zuiniger met water om te gaan?
🚰 Over infrastructuur en beleid
Hoe oud zijn de meeste waterleidingen eigenlijk?
Hoe wordt voorkomen dat leidingen lekken of vervuild raken?
Waarom is water in Nederland zo goedkoop vergeleken met andere landen?
Wordt drinkwater ooit geprivatiseerd, of blijft het altijd een publieke dienst?
🤔 En wat luchtigere of persoonlijke vragen
Wat vind jij het mooiste aan werken met water?
Heb je zelf een favoriete plek met het “lekkerste” water?
Is regenwater drinken eigenlijk veilig?
Hoe zie jij de toekomst van drinkwater in Nederland over 50 jaar?
als jij een glas water was, uit welke bron zou je dan komen?quote:
naja is overkill dit he, en geen zin om ze uit te splitsen. wel antwoord op. maar ff eentje per keer graagquote:
Gvdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als jij een glas water was, uit welke bron zou je dan komen?
Zeg eens eerlijk: proef jij het verschil tussen kraanwater uit Groningen en uit Limburg?
Hoeveel glazen water drink jij per dag of ben je meer van andere dranken met water als component?
er is weinig verschil omdat iedereen van drinkwater bedrijven zich aan zelfde standaard houden. zie prestatie vergelijking drinkwater bedrijven ook? openbare info. ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als jij een glas water was, uit welke bron zou je dan komen?
Zeg eens eerlijk: proef jij het verschil tussen kraanwater uit Groningen en uit Limburg?
Hoeveel glazen water drink jij per dag of ben je meer van andere dranken met water als component?
Weinig verschil in kwaliteit maar dat zegt niks over de smaak.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:28 schreef kree het volgende:
[..]
er is weinig verschil omdat iedereen van drinkwater bedrijven zich aan zelfde standaard houden. zie prestatie vergelijking drinkwater bedrijven ook? openbare info. ?
Nee, maar het nieuwe seizoen van de Grote Kree Show is begonnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:30 schreef mario390 het volgende:
werden jolie deze nacht over water spreken?
oostenrijk heeft heel lekkere kraanwaterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:30 schreef mario390 het volgende:
werden jolie deze nacht over water spreken?
Heer Killem.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij leeft nog! @:KoningWouter
Fresh!
ja maar ik drink dat weinig, ik drink mineral moeder nervt altijdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oostenrijk heeft heel lekkere kraanwater
In Radler zit ook water.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar ik drink dat weinig, ik drink mineral moeder nervt altijd
ik zall water drinken
Ja dat is zonde, in Oostenrijk zijn ze toch heel trots op hun water? In restaurants in Oostenrijk is kraanwater gratis omdat ze dat zien als een recht toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zall water drinken
Gewoon lekker Oostenrijks bier drinken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zall water drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |