er komt hier heel wat uit bij mijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:56 schreef kree het volgende:
ikke ben voorstander he om te kletsen, maar er komt niks meer uit met jullie nu
Ja, dat bedoel ik.quote:
ja nouja dat en is leuk als je like krijgt enzo. want denk je miss zeg je wat goeds.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Haha ja snap ik wel hoor kree 😄 voor mij ook meer gewoon gezellig kletsen en beetje herkenbare dingen delen. Die punten zijn meer voor de leuk denk ik, beetje extra spelgevoel ofzo 😅
Deelneemster BB ?quote:
Dat is juist de goeie insteek vind ik. Gewoon beetje herkenning, lachen, kletsen. Puntjes zijn leuk extraatje, maar niet waar t om draait hier.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat en is leuk als je like krijgt enzo. want denk je miss zeg je wat goeds.
Maar en denk als je het hier doet alleen voor punten. ja het is een idee, maar ja. hoeveel boeit iemand het he? dat drenk ik dan. LOL
ik kom hier omdat ik meeste beetje ken dan forum achtig. en ff wat wil kletsen. die punten maken me eigenlijk niks uit.
Ja ja kree, zegt ie nu… tot je ineens bovenaan staat 😂 nee grapje hoor, snap t wel. Gaat meer om ff ouwehoeren dan om scoren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat en is leuk als je like krijgt enzo. want denk je miss zeg je wat goeds.
Maar en denk als je het hier doet alleen voor punten. ja het is een idee, maar ja. hoeveel boeit iemand het he? dat drenk ik dan. LOL
ik kom hier omdat ik meeste beetje ken dan forum achtig. en ff wat wil kletsen. die punten maken me eigenlijk niks uit.
Haha ja precies, like is leuk ja 😄 gewoon ff gezellig kletsen is toch t leukste. Die punten zijn meer bijzaak, niemand ligt daar wakker van denk ik 😜quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja laatste jaar in gh hermano spanie,maar zij en hij zij op weekend in huisquote:
nouja dat dus. en denk dat is het leuke ook. en kunnen we het zo onwijs niet eens zijn. maar dat mag he? ik zal er geen probleem van maken.,quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is juist de goeie insteek vind ik. Gewoon beetje herkenning, lachen, kletsen. Puntjes zijn leuk extraatje, maar niet waar t om draait hier.
ja ja is goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:10 schreef devzero het volgende:
Welke Elke? Elke Elke Post, maar toch even een fapje gedaan bij deze Elke
Bekijk deze YouTube-video
ja precies kree 😄 mag t ook best oneens zijn soms hoor, anders is t maar saai. en idd liever ff echt wat zeggen dan dat punten gedoe alleen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus. en denk dat is het leuke ook. en kunnen we het zo onwijs niet eens zijn. maar dat mag he? ik zal er geen probleem van maken.,
Beetje dat alleen het hier om punten gaat en halen, als we zo denken werkt dit topic toch ook niet. en blijkt al te veel want Elle lange reeksen aan iets posten wat niks zegt.
ben daar beetje tegen vertel dan ff wat. maarja mijn idee erover he
dit komische gedoe word het in bb nederland niet geven datquote:
geil niet, maar zij was mijn favoritquote:
over dat laatste. het kan wel, maar het is niet nodig en zech ik uit eer en geweten. sterker nog je veroorzaakt meer daarmee besmetting als wat je drinkwater uit leidingen is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
ja precies kree 😄 mag t ook best oneens zijn soms hoor, anders is t maar saai. en idd liever ff echt wat zeggen dan dat punten gedoe alleen.
ff wat anders btw 😜 weet jij of je drinkwater beetje kan zuiveren zonder zo’n dure filterding? gewoon thuis zegmaar?
Helemaal geen BB meer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 01:11 schreef mario390 het volgende:
dit komische gedoe word het in bb nederland niet geven dat
en koppl van laatste jaar weer in huis wohnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |