Nee hoor, dat zeggen we vaak onder elkaar met vrienden.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oef, das wel veel. Gaat ie zo slecht?
Oh gelukkig, ik dacht alquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:23 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zeggen we vaak onder elkaar met vrienden.
Gaat buitengewoon hoor
Hopelijk slaap je lekkerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onrustig maar heb iets genomen tegen de onrust en goeie slaap
*gaap*
Fles whiskey?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onrustig maar heb iets genomen tegen de onrust en goeie slaap
*gaap*
Doorzettersmentaliteit hequote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:27 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol hier, als ik er af en toe kwartier op zit hier ben ik er alweer klaar mee
Nopequote:
Ja weet ik eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:27 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol hier, als ik er af en toe kwartier op zit hier ben ik er alweer klaar mee
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-10-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Gaat hem wel lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |