abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219088973
Top die weegschaal hij laat precies zien wat zij wil. Helemaal gelukkig is ze 🤡
pi_219089021
Wat kan lieke_vm zeuren zeg over een vieze broek tegen haar kleuter.
Het is nu eenmaal vies buiten met die regen.
Ik ben meer team Judith. Laat kinderen lekker spelen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_219089129
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:33 schreef WinnieWana het volgende:
Gelukkig koopt Lieke alle winkels leeg en staan haar kinderen regelmatig in dienst om kleding te showen.
pi_219089174
quote:
Nou idd! Dit is in mijn ogen heel normaal, zo komt die van mij ook geregeld thuis hoor 😂 En nee, niet alles wordt helemaal schoon maar so be it 🤷‍♀️ Die meiden van Lieke hebben sowieso een kast die volledig uitpuilt met kleding dus er is meer dan genoeg! Ben trouwens nu wel benieuwd of die kleding van Bob nog enigzins schoon uit de was is gekomen 🤭
pi_219089402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Gelukkig koopt Lieke alle winkels leeg en staan haar kinderen regelmatig in dienst om kleding te showen.
Lieke koopt niks, die graait alles gratis bij elkaar. En haar dochters mogen er voor werken.

Haar al heel lang geleden ontvolgt toen ze aangaf dat haar dochter gewoon zin moest maken als er nieuwe kleding geshowd moest worden voor een samenwerking.
pi_219089541
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Ik wilde net zeggen; alsof die kinderem niet genoeg schone kleding in de kast hebben hangen. Hier hangen nu ook de broeken te drogen in de schuur zodat de modder eraf kan haha. Liever dat dan de hele dag achter die schermen. (Ja, ik weet dat ik nu klink als een oma✌️😂)
pi_219089601
Ah! Ze neemt een slecht om de arm met de meetingen 👌🤣 en ze schiet niet echt op met dat boek he?
pi_219089696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ah! Ze neemt een slecht om de arm met de meetingen 👌🤣 en ze schiet niet echt op met dat boek he?
Waar haalt ze het vandaan? Slag of slecht? Lijkt qua uitspraak niet op elkaar en qua schrijfwijze ook niet.

En misschien moet ze eens een tijdje regelmatig gaan bewegen en dan weer eens op die weegschaal gaan staan.
pi_219089734
Van hele dagen in je bed liggen meuren breek je ook spiermassa af. Maar dat PEM verhaal is wel mooi verder.
pi_219089823
Zie jullie de advertenties van Debbie nog? Het lijkt erop dat alles verdwenen is, ik kan in ieder geval nergens nog iets vinden.
pi_219090205
Jaja het is gebeurd. Ik ben geinflued door dbm 🙈.... Wie ben ik geworden tijdens het volgen van dit forum 🤣
pi_219090449
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:45 schreef Iris2.0 het volgende:
Jaja het is gebeurd. Ik ben geinflued door dbm 🙈.... Wie ben ik geworden tijdens het volgen van dit forum 🤣
Je hebt een dino masker??
pi_219090457
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:11 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Hallo nieuw etiket! Vast en zeker onder vermelding van dat scrollen het enige was wat ze nog kon en dat het leven zoooo oneerlijk is maar zij sterk is.
😆
pi_219090464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Je hebt een dino masker??
Ook, maar nee de schoenen van haar zoon heb ik voor mijn zoon besteld. Zijn nu uit haar stories zie ik
pi_219090471
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:40 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Nou idd! Dit is in mijn ogen heel normaal, zo komt die van mij ook geregeld thuis hoor 😂 En nee, niet alles wordt helemaal schoon maar so be it 🤷‍♀️ Die meiden van Lieke hebben sowieso een kast die volledig uitpuilt met kleding dus er is meer dan genoeg! Ben trouwens nu wel benieuwd of die kleding van Bob nog enigzins schoon uit de was is gekomen 🤭
Als die kleding maar niet straks helemaal afgedragen op vinted zet
pi_219090473
quote:
Heb je je ziel verkocht aan de duivel 😂
pi_219090498
quote:
Voel je je goed? Moeten we een rondje hap doen(op karakter)???
pi_219090535
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:03 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Een slecht om de arm 🫣
pi_219090542
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:20 schreef Hannesb het volgende:
Zie jullie de advertenties van Debbie nog? Het lijkt erop dat alles verdwenen is, ik kan in ieder geval nergens nog iets vinden.
Ik kan ze ook nergens meer terug vinden 👀
pi_219090577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:59 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ook, maar nee de schoenen van haar zoon heb ik voor mijn zoon besteld. Zijn nu uit haar stories zie ik
Toen ze die liet zien, gaf ze aan dat Flip zo’n stoere smaak had qua kleding. Die schoenen zijn inderdaad erg leuk, maar de kleding die hij normaal draagt zou ik toch niet echt als stoer omschrijven
pi_219090601
quote:
Ojee, ga je ook powerliften en 110 kg optillen? 😂🫣
pi_219090649
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Toen ze die liet zien, gaf ze aan dat Flip zo’n stoere smaak had qua kleding. Die schoenen zijn inderdaad erg leuk, maar de kleding die hij normaal draagt zou ik toch niet echt als stoer omschrijven
Dit was wat ik ook dacht.. toffe schoenen hoor.. maar gaat dit ook staan op zijn verdere kleding?
pi_219090720
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:32 schreef Loveischocolala het volgende:
Heb sowieso idee dat jvp en koen meer samen werken dan mb en koen.

En of over koen waar is ben benieuwd.. miss probeert iemand ook wel de aandacht van zichzelf af te leiden door dit in de wereld te gooien
Ik denk ook omdat 1 van hun 2 de kinderen hebben. Alhoewel ze natuurlijk ook op school zijn etc., maar volgens mij werkt mb dan gewoon thuis wanneer ze de kids heeft
pi_219090776
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De weegschaal laat zien dat er meer spier afbouw is dan opbouw 🤣😂 daar heeft ze toch geen weegschaal voor nodig? Dat roepen wij al meer dan een jaar! Welke spier moet er opgebouwd worden terwijl je in je nest ligt te scrollen dan???
De scrollspier.
pi_219090841
quote:
Niks mooier dan kinderen die lekker vies worden met spelen, kleren in de was en kind in bad. Prachtig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')