abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219087209
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:15 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP heeft dankzij het detoxen de thee weer ontdekt. Gelukkig komt er ook net een samenwerking met thee aan!
Was ze nou met Koen op de thee afspraak? Neem aan dat ze bij Jolie geen thee gaan verkopen 😂
pi_219087278
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:17 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Was ze nou met Koen op de thee afspraak? Neem aan dat ze bij Jolie geen thee gaan verkopen 😂
Is voor een samenwerking. Misschien wel met Jolie?
pi_219087312
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:32 schreef Earring het volgende:

[..]
En weer niet naar judo dus. Het is al erg genoeg dat ik onthou dat ze dat heeft op donderdag 🤭
Klein voordeel van de twijfel, misschien gaat het niet door vanwege de vakantie🙈
pi_219087325
Heb sowieso idee dat jvp en koen meer samen werken dan mb en koen.

En of over koen waar is ben benieuwd.. miss probeert iemand ook wel de aandacht van zichzelf af te leiden door dit in de wereld te gooien
pi_219087371
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Klein voordeel van de twijfel, misschien gaat het niet door vanwege de vakantie🙈
Kan, maar gister vertelde ze dat ze vandaag zou gaan sporten omdat gister niet gelukt was omdat ze ‘weer eens’ moe was.
Vanmorgen ging ze naar Groningen met allerlei angsten voor de storm (threads)) dus ik dacht judo is ook sporten misschien bedoelt ze dat 😉
Dat 5x sporten in de week van haar heb ik echt nog nooit gezien
pi_219087429
DBM gaat ‘als powerlifter’ tips geven over de lift-houding van een vrouw die 110 kilo tilt.
Ze is ook van alle markten thuis hè?
pi_219087504
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:39 schreef Earring het volgende:

[..]
Kan, maar gister vertelde ze dat ze vandaag zou gaan sporten omdat gister niet gelukt was omdat ze ‘weer eens’ moe was.
Vanmorgen ging ze naar Groningen met allerlei angsten voor de storm (threads)) dus ik dacht judo is ook sporten misschien bedoelt ze dat 😉
Dat 5x sporten in de week van haar heb ik echt nog nooit gezien
Ik ging er vanuit dat ze 'met gewichten gooien' bedoelde, maar ik had dan ook niet onthouden dat ze op donderdag 'normaal' judo heeft haha.

Ach ze beweert al zo lang dat ze 5x per week sport, denk dat ze meer in de buurt komt als ze 5x per maand haalt.
pi_219087528
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:04 schreef Troelaatje13 het volgende:

[..]
Ik heb vroeger in hetzelfde dorp gewoond en ik herken er een “verswinkel” van vroeger in waar je salades, kaas, noten en vleeswaren etc kon kopen. En die heette Kaatje Jans 😉 dus het is bijna een copy paste van vroeger.
Ze kopieeren wel vaker dingen volgens mij, qua producten
pi_219087559
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:44 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte, weer een zweverige tekst zonder duidelijke boodschap

Pascal de Haas, laat weer even zien hoe ontzettend laag haar bmi is.
Ik vind dit heel erg zorgelijk.
Zij zou niet op social media moeten zitten. En dan dat chocolade en proteïne repen delen
pi_219087678
Debbie heeft een weegschaal gekocht die haar proteïne percentage meet 😂😂😂
pi_219087749
Hoe KC ‘snuggs’ zegt 😆
pi_219087762
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als ze maar kan kopen, dan maakt het niet uit wat het is
pi_219087775
quote:
Hoe dan? Plakt dat aan de buitenkant aan je vel ofzo? Zitten er speciale proteïne-meedingen op de plek waar je staat?
Moet je op een scherp puntje gaan staan zodat je bloed a-la-minuut getest wordt?

Vragen.. vragen..
pi_219087802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:58 schreef Giddie het volgende:

[..]
ook mijn dank aan diegene! Ten opzichte van 'Roos' uit deze podcast lijkt Debbie een heilige
Ik heb ook nog wel wat tips in deze categorie, maar ik zal ze in de show chat zetten.
pi_219088042
quote:
De weegschaal laat zien dat er meer spier afbouw is dan opbouw 🤣😂 daar heeft ze toch geen weegschaal voor nodig? Dat roepen wij al meer dan een jaar! Welke spier moet er opgebouwd worden terwijl je in je nest ligt te scrollen dan???
pi_219088067
Nieuwsgierig naar zo’n slimme weegschaal die (o.a.) je proteïne meet.

Vooral veel ‘wij van wc eend adviseren wc eend’ bedrijven.

En een onderzoek van Kassa uit 2022 dat die weegschalen niet zo slim zijn als ze beweren te zijn. En dan gaat het nog alleen om een vetpercentage.

https://radar.avrotros.nl(...)werken-ze-echt-52626
pi_219088150
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De weegschaal laat zien dat er meer spier afbouw is dan opbouw 🤣😂 daar heeft ze toch geen weegschaal voor nodig? Dat roepen wij al meer dan een jaar! Welke spier moet er opgebouwd worden terwijl je in je nest ligt te scrollen dan???
Dit!! 🤣🤣🤣🤣
Wat is het toch een muts.. ze denkt hiermee te bewijzen dat ze LC heeft maar in haar geval bewijst het vooral haar luiheid
pi_219088189
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nieuwsgierig naar zo’n slimme weegschaal die (o.a.) je proteïne meet.

Vooral veel ‘wij van wc eend adviseren wc eend’ bedrijven.

En een onderzoek van Kassa uit 2022 dat die weegschalen niet zo slim zijn als ze beweren te zijn. En dan gaat het nog alleen om een vetpercentage.

https://radar.avrotros.nl(...)werken-ze-echt-52626
Wij hebben ook een slimme... was een aanbieding en we vonden hem wel mooi.. maar serieus nemen moet je hem niet echt 🤣 zelfde dat je niet 100% op je horloge moet vertrouwen.. het is leuk speelgoed maar geen medisch wondermiddel
pi_219088190
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Sterke gespierde duimen 💪👍

Maar het komt door haar LC, niet doordat ze niks doet he 🙄
pi_219088230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wij hebben ook een slimme... was een aanbieding en we vonden hem wel mooi.. maar serieus nemen moet je hem niet echt 🤣 zelfde dat je niet 100% op je horloge moet vertrouwen.. het is leuk speelgoed maar geen medisch wondermiddel
Zolang ze hem maar in haar voordeel kan gebruiken.
pi_219088251
Zou denk ik wel een droom van haar zijn dat zo’n ding ook je b12 kan meten.
pi_219088299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:49 schreef NineMilka het volgende:
Zou denk ik wel een droom van haar zijn dat zo’n ding ook je b12 kan meten.
Of er een compleet nieuwe diagnose op het scherm komt te staan 🥳
pi_219088553
quote:

[..]
Heeft Debbie eigenlijk al rsi klachten van het vele scrollen, of breng ik haar nu op ideeen?
pi_219088604
Ellen blijft maar over haar break up praten, het zit haar allemaal wel dwars, al zegt ze van niet. Koen heeft een lucky escape gehad
pi_219088622
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 20:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heeft Debbie eigenlijk al rsi klachten van het vele scrollen, of breng ik haar nu op ideeen?
Hallo nieuw etiket! Vast en zeker onder vermelding van dat scrollen het enige was wat ze nog kon en dat het leven zoooo oneerlijk is maar zij sterk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')