Was ze nou met Koen op de thee afspraak? Neem aan dat ze bij Jolie geen thee gaan verkopen 😂quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:15 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP heeft dankzij het detoxen de thee weer ontdekt. Gelukkig komt er ook net een samenwerking met thee aan!
Is voor een samenwerking. Misschien wel met Jolie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:17 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Was ze nou met Koen op de thee afspraak? Neem aan dat ze bij Jolie geen thee gaan verkopen 😂
Klein voordeel van de twijfel, misschien gaat het niet door vanwege de vakantie🙈quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:32 schreef Earring het volgende:
[..]
En weer niet naar judo dus. Het is al erg genoeg dat ik onthou dat ze dat heeft op donderdag 🤭
Kan, maar gister vertelde ze dat ze vandaag zou gaan sporten omdat gister niet gelukt was omdat ze ‘weer eens’ moe was.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Klein voordeel van de twijfel, misschien gaat het niet door vanwege de vakantie🙈
Ik ging er vanuit dat ze 'met gewichten gooien' bedoelde, maar ik had dan ook niet onthouden dat ze op donderdag 'normaal' judo heeft haha.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:39 schreef Earring het volgende:
[..]
Kan, maar gister vertelde ze dat ze vandaag zou gaan sporten omdat gister niet gelukt was omdat ze ‘weer eens’ moe was.
Vanmorgen ging ze naar Groningen met allerlei angsten voor de storm (threads)) dus ik dacht judo is ook sporten misschien bedoelt ze dat 😉
Dat 5x sporten in de week van haar heb ik echt nog nooit gezien
Ze kopieeren wel vaker dingen volgens mij, qua productenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:04 schreef Troelaatje13 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger in hetzelfde dorp gewoond en ik herken er een “verswinkel” van vroeger in waar je salades, kaas, noten en vleeswaren etc kon kopen. En die heette Kaatje Jans 😉 dus het is bijna een copy paste van vroeger.
Zij zou niet op social media moeten zitten. En dan dat chocolade en proteïne repen delenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:44 schreef Muurbloem7 het volgende:
Lotte, weer een zweverige tekst zonder duidelijke boodschap
Pascal de Haas, laat weer even zien hoe ontzettend laag haar bmi is.
Ik vind dit heel erg zorgelijk.
Als ze maar kan kopen, dan maakt het niet uit wat het isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft een weegschaal gekocht die haar proteïne percentage meet 😂😂😂
Hoe dan? Plakt dat aan de buitenkant aan je vel ofzo? Zitten er speciale proteïne-meedingen op de plek waar je staat?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb ook nog wel wat tips in deze categorie, maar ik zal ze in de show chat zetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:58 schreef Giddie het volgende:
[..]
ook mijn dank aan diegene! Ten opzichte van 'Roos' uit deze podcast lijkt Debbie een heilige
De weegschaal laat zien dat er meer spier afbouw is dan opbouw 🤣😂 daar heeft ze toch geen weegschaal voor nodig? Dat roepen wij al meer dan een jaar! Welke spier moet er opgebouwd worden terwijl je in je nest ligt te scrollen dan???quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dit!! 🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
De weegschaal laat zien dat er meer spier afbouw is dan opbouw 🤣😂 daar heeft ze toch geen weegschaal voor nodig? Dat roepen wij al meer dan een jaar! Welke spier moet er opgebouwd worden terwijl je in je nest ligt te scrollen dan???
Wij hebben ook een slimme... was een aanbieding en we vonden hem wel mooi.. maar serieus nemen moet je hem niet echt 🤣 zelfde dat je niet 100% op je horloge moet vertrouwen.. het is leuk speelgoed maar geen medisch wondermiddelquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
Nieuwsgierig naar zo’n slimme weegschaal die (o.a.) je proteïne meet.
Vooral veel ‘wij van wc eend adviseren wc eend’ bedrijven.
En een onderzoek van Kassa uit 2022 dat die weegschalen niet zo slim zijn als ze beweren te zijn. En dan gaat het nog alleen om een vetpercentage.
https://radar.avrotros.nl(...)werken-ze-echt-52626
Sterke gespierde duimen 💪👍quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
De weegschaal laat zien dat er meer spier afbouw is dan opbouw 🤣😂 daar heeft ze toch geen weegschaal voor nodig? Dat roepen wij al meer dan een jaar! Welke spier moet er opgebouwd worden terwijl je in je nest ligt te scrollen dan???
Zolang ze hem maar in haar voordeel kan gebruiken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:46 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wij hebben ook een slimme... was een aanbieding en we vonden hem wel mooi.. maar serieus nemen moet je hem niet echt 🤣 zelfde dat je niet 100% op je horloge moet vertrouwen.. het is leuk speelgoed maar geen medisch wondermiddel
Of er een compleet nieuwe diagnose op het scherm komt te staan 🥳quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:49 schreef NineMilka het volgende:
Zou denk ik wel een droom van haar zijn dat zo’n ding ook je b12 kan meten.
Heeft Debbie eigenlijk al rsi klachten van het vele scrollen, of breng ik haar nu op ideeen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hallo nieuw etiket! Vast en zeker onder vermelding van dat scrollen het enige was wat ze nog kon en dat het leven zoooo oneerlijk is maar zij sterk is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heeft Debbie eigenlijk al rsi klachten van het vele scrollen, of breng ik haar nu op ideeen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |