abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219085649
K wil duidelijk met rust gelaten worden. Ik gun hem, en J en MB, al het geluk. Maar ik hoop dat ze hun kinderen beschermen tegen de grillen van social media.

De poppenkast van de poly en dat allemaal online delen en doen alsof het zo normaal is dat je ouders en er een vrouw bij namen, is in mijn ogen ontzettend schadelijk voor de kinderen. Nu zijn ze nog klein , maar dit staat voor altijd op het internet.

Als de kinderen straks naar de middelbare school gaan, zullen ze pas de gevolgen echt gaan voelen. Had niet nodig geweest als de volwassenen eens met hun verstand dachten ipv gedreven door lust en dolle tekens zulke domme beslissingen maken.
pi_219085687
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dan nog wel laten zien; kijk hoe knus wij met zijn drieën in een bed liggen in dit hok.
Michelle die alleen maar gezegend was etc.
Dit is echt een perfecte voorbeeld van dat sociale media vaak echt helemaal niet is wat het lijkt.
Ja heel raar. Ik kan me er niks bij voorstellen dat je in zo’n toneelstuk leeft. Je zou toch denken dat MB, KB en JvP dan onder hoogspanning leefden? Om over de kinderen maar te zwijgen. En inderdaad, JvP had zo’n lol met de moeder van MB om de slaapkamer zo in te richten dat ze met z’n drieën in een 1.40 bed konden slapen.
pi_219085794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 13:30 schreef slowie het volgende:

[..]
Volgens mij hebben ze daar niks over gezegd, maar zelf denk ik dat ze wel een soort regel hadden voordat ze met z'n 3-en gingen? Om de gelijkwaardigheid voor jvp te houden. Iets van 'of met z'n 3-en of helemaal niet'
Huh? Zo werkt het toch niet in relaties? Als J er niet meer bij mag zijn dan helemaal niet?
Als MB en K samen willen zijn dan doen ze dat gewoon natuurlijk. Net als voorheen. Ze hebben namelijk ook nog kinderen samen om aan te denken. Maar blijkbaar is het gewoon over.

Het hoe en wat weten het niet. Dus speculeren heeft weinig zin.
pi_219085828
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:49 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Mede daarom twijfel ik zo. Of dit haar überhaupt wel is
Ja dat is haar voor de (mislukte) verbouwing
pi_219085902
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:04 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Zo nou dan heb je echt onder een steen gelegen met Juicechannel het ging rondom hun breuk nergens anders over… het ene gekke verhaal naar het andere kwam tevoorschijn, dat is hier ook nog besproken. Dat Michelle Jvp ontslagen zou hebben etc. Ik vond dat erg obsessief worden, de laatste weken zijn ze kalmer idd maar wat wil je als je Juice brengt wat uiteindelijk echt niet blijkt te kloppen … zelfs FBI (die ik ook betrouwbaarder vind) heeft er toen iets over gezegd op zijn kanaal.
Oké, dan hebben wij nogal verschillende interpretaties van obsessief.
pi_219085934
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Reality FBI heeft vandaag gezegd dat K in contact is met ene Hanneke. Eerder vandaag of gisteren werd daar inderdaad nog de verwachting uitgesproken dat J en K samen zouden eindigen. Het kan verkeren.
Ik ben vooral benieuwd hoe lang J nog in CP ‘moet’ wonen. Ik zou haar wel echt een eigen plek gunnen. Geldt ook voor K natuurlijk.
Ik heb het gezien hoor. Dit is n.a.l. van vragen van mensen. Maar de kanalen hebben het verder zelden over ze. Af en toe een losse flodder. Dat is meer wat ik bedoelde. De kanalen vinden de bollens niet eens interessant.
pi_219085973
Die vakantiefoto' s en filmpjes van MB zijn inderdaad leuk voor het familie-album. MB deelt ze met de hele wereld. Hoe kun je je kinderen zo kwetsbaar op het internet gooien? Ik zal het nooit snappen. Is zij werkelijk zo naïef?

Scherm dan in elk geval die gezichten af.
Laurens als babietje vond ik überschattig. Nu hij en Olivia ouder worden (en de jongens al helemaal) zou ik, net als JvP doet, de gezichten afschermen, als je ze dan toch op insta wilt zetten.

[ Bericht 1% gewijzigd door lila01 op 23-10-2025 15:46:21 ]
pi_219086246
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat sjaaltje van Kim, zo oudbollig
Ik vind Kim sowieso een uitstraling hebben van een ‘moeke’.
pi_219086335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:45 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat viel mij ook op. Het laatste jaar ging het slecht maar de laatste 9 maanden was het echt heel slecht. Dan lijken die weken in die unit mij echt drama. En dan snap ik nog minder van het feit dat ze toch met z’n drieën in de boerderij zijn gaan wonen. Dan zou je denken dat ze ergens de hoop hebben gehad dat het toch (weer) zou gaan werken. Ergens vind ik het vooral erg voor de kinderen van JvP.
Voor de kinderen vind ik het sneu, van maximaal samenwonen, alles samen doen etc naar elkaar niet meer zien (althans, daar lijkt het op)
pi_219086360
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:50 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik vind Kim sowieso een uitstraling hebben van een ‘moeke’.
Komt denk ik ook door haar bril/kapsel/lippenstift?
pi_219086391
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 13:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Jeetje wat is die nieuwe winkel van de Nagelkerkjes toch rommelig 😱 Hoe kun je daar nou rustig wat uitzoeken?

Sofie hoopt dat ze nu wat meer tijd heeft voor kantoorwerk (..) Ik zou als moeder zijnde liever wat meer tijd hebben voor mijn kinderen maar oke 🤷‍♀️
Ik heb vroeger in hetzelfde dorp gewoond en ik herken er een “verswinkel” van vroeger in waar je salades, kaas, noten en vleeswaren etc kon kopen. En die heette Kaatje Jans 😉 dus het is bijna een copy paste van vroeger.
pi_219086459
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 12:59 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Snel? Voor wie? Voor zijn ex Michelle? Die binnen hun relatie al meerdere keren vreemd is gegaan? .
Maar hoe weet je dit dan? Is ook nooit gezegd of bevestigd door ze. Het is alleen maar iets wat die juice kanalen beweren.
pi_219086474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 15:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Voor de kinderen vind ik het sneu, van maximaal samenwonen, alles samen doen etc naar elkaar niet meer zien (althans, daar lijkt het op)
Natuurlijk is het voor alle kinderen sneu. De kinderen van JvP hebben nu voor de 6e keer sinds de scheiding een plek waar ze verblijven en ook deze plek is niet blijvend. Dat vind ik wel echt heel sneu.
pi_219086543
Alle tekeningen van Pascal zijn of gekopieerd of overgetrokken. Zijn allemaal al eerder gemaakt door iemand anders. Waarom komt ze daar niet voor uit? En elke keer die postings over repen, chocola etc snap ik totaal niet.
pi_219086566
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:31 schreef Rimboequeen het volgende:
Alle tekeningen van Pascal zijn of gekopieerd of overgetrokken. Zijn allemaal al eerder gemaakt door iemand anders. Waarom komt ze daar niet voor uit? En elke keer die postings over repen, chocola etc snap ik totaal niet.
Ik snap idd ook niet waarom je je eetstoornis als verdienmodel gaat gebruiken... Maar goed.
pi_219086679
En DBM is weer eens kapot moe.
Die meid is toch ook echt niks gewend hoor
pi_219086707
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:52 schreef Earring het volgende:
En DBM is weer eens kapot moe.
Die meid is toch ook echt niks gewend hoor
En waarvan ook? En dan is ze kennelijk kapot moe en gaat ze vanavond nog weg. Rijmt ook niet met elkaar 🤷‍♀️
pi_219086759
DBM gebruikt graag superlatieven en straattaal en is niet graag gezond moe maar liever moe van niks. Niks gewend en die kinderen worden later precies zo. Dom, lui, onzeker, overschreeuwen, neusgaten, stapels onnodige was, man afzeiken..zijn allemaal woorden/dingen die bij mij opkomen als ik haar lees/zie. Die vrouw zou therapie moeten hebben en daarna een baan zodat ze wat reëeler in het leven staat.
pi_219086808
JvP heeft dankzij het detoxen de thee weer ontdekt. Gelukkig komt er ook net een samenwerking met thee aan!
pi_219086826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En waarvan ook? En dan is ze kennelijk kapot moe en gaat ze vanavond nog weg. Rijmt ook niet met elkaar 🤷‍♀️
En noemen dat je blij bent om voor de storm thuis te zijn, maar vanavond gaat shoppen met je moeder. Het zal wel weer allemaal met haar.
pi_219086859
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:04 schreef Troelaatje13 het volgende:

[..]
Ik heb vroeger in hetzelfde dorp gewoond en ik herken er een “verswinkel” van vroeger in waar je salades, kaas, noten en vleeswaren etc kon kopen. En die heette Kaatje Jans 😉 dus het is bijna een copy paste van vroeger.
Omg wat erg.
Een copy paste van vroeger maar dat was geen Nagelkerke zaak neem ik aan?
pi_219086905
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
En noemen dat je blij bent om voor de storm thuis te zijn, maar vanavond gaat shoppen met je moeder. Het zal wel weer allemaal met haar.
En weer niet naar judo dus. Het is al erg genoeg dat ik onthou dat ze dat heeft op donderdag 🤭
pi_219086982
Lotte, weer een zweverige tekst zonder duidelijke boodschap

Pascal de Haas, laat weer even zien hoe ontzettend laag haar bmi is.
Ik vind dit heel erg zorgelijk.
pi_219087001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 09:09 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
School is niet belangrijk. Pa en ma stimuleren trouwen en kinderen krijgen. Opleiding is daarbij niet van belang.
Pa Jelies is daar heen gegaan vanwege de serie die op SBS wordt uitgezonden. Die centen waren belangrijker dan school voor de kinderen.
Er is nog wel een verschil tussen opleiding niet van belang en niet eens een middelbare schooldiploma, wat een idiote ouders...
pi_219087080
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:56 schreef Shuri het volgende:
/kleine offtopic: dank aan degene die in het vorige topic begon over de podcast 'Zoeken naar Marlotte'. In één ruk uitgeluisterd!
ook mijn dank aan diegene! Ten opzichte van 'Roos' uit deze podcast lijkt Debbie een heilige
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')