Interesseerde JFK zich überhaupt voor politiek? Op een of andere manier heb ik een beeld van JFK dat hij vooral president is geworden omdat hij dan veel minnaressen in bed kon krijgen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Johnson, Humphrey en Yarborough waren al bezig met civil rights toen JFK het niets interesseerde.
De bronnen dat iets níet gebeurd is?quote:Op maandag 3 november 2025 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, noem de bronnen eens.
Paginanummers, boektitels, auteurs.
In welk melkwegstelsel moet dit ook maar iets van 'sense' maken?quote:Op maandag 3 november 2025 21:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De bronnen dat iets níet gebeurd is?als je zo’n stampvoetend, rood aangelopen kleutertje bent die op z’n fout is gewezen vind ik de leukste versie van je
Quod Erat Demonstrandum.quote:Op maandag 3 november 2025 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK.
Welke boeken over Ralph Yarborough, Hubert Humphrey en Lyndon Johnson heb je gelezen?
Zeg eens eerlijk: heb je ooit van Ralph Yarborough gehoord?quote:
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.quote:Op maandag 3 november 2025 21:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: heb je ooit van Ralph Yarborough gehoord?
quote:Op maandag 3 november 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In welk melkwegstelsel moet dit ook maar iets van 'sense' maken?
Welke fout?
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.
Gewoon bij deze: Lyndon Johnson is de belangrijkste politicus van de 20e eeuwse Amerikaanse geschiedenis geweest, die het meest heeft betekend voor de rechten van minderheden, armen, ouderen en gehandicapten; een politicus die als Texaanse zuiderling meer heeft gedaan voor rassengelijkheid en zorg voor de meest kwetsbaren dan alle Amerikaanse politici voor en na hem.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Begin nou maar met lezen wat ik wel geschreven heb, in plaats van me aan te vallen op wat ik nooit geschreven heb.
Waar lul ik mezelf klem?quote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.
“Huh? Welke fout?”
Fijne avond allemaal
Was gewoon een oprechte vraagquote:
Nou ja, je hij beweert dat ik een paar dingen heb geschreven die ik nooit heb geschreven. Bijvoorbeeld dat LBJ "alleen maar" zijn krabbel onder de CRA zou hebben gezet. Daar mag ik je hem best op wijzen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Letterlijk het enige wat het manneke doet in een discussie. En daarna de ik-snap-het-niet-kaart als ie zichzelf klemlult.
“Huh? Welke fout?”
Fijne avond allemaal
Als je hij me dan nog steeds denkt te moeten aanvallen omdat je hij denkt dat ik JFK alleen en alleen JFK verantwoordelijk hou voor de CRA dan leest je hij gewoon verdomde slecht. Of je hij doet het erom, dat kan ook.quote:Dat de wens om datgene wat met de afschaffing van de slavernij was ingezet, echt gelijke burgerrechten voor iedereen, veel breder leefde dan alleen JFK en LBJ is zeker waar
Ja, zij het dat hij tot zijn presidentschap en de confrontatie met racisme in Mississippi en Alabama een idealistisch en buitengewoon naiëf beeld had over de VS.quote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Interesseerde JFK zich überhaupt voor politiek? Op een of andere manier heb ik een beeld van JFK dat hij vooral president is geworden omdat hij dan veel minnaressen in bed kon krijgen.
Op het gevaar af dat ik in de linksradicale hoek wordt neergezet (waar ik niet zit): Iets met tofu en zwarte bonen, en het was echt lekker.quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Spaghetti, jij?quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Was vega of nietquote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.
quote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Op het gevaar af dat ik in de linksradicale hoek wordt neergezet (waar ik niet zit): Iets met tofu en zwarte bonen, en het was echt lekker.
quote:
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!quote:Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.
Wow heb je een moestuin wat leukquote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |