Moet nog beginnen om 20:31quote:
Nou dan had ze haar decolleté ook even moeten laten gladstrijken.quote:Op maandag 22 december 2025 21:22 schreef golfer het volgende:
Die verbouwde kop van de 67-jarige Caroline in Spanje. Ze denkt zeker dat ze nog 30 is.
Inderdaad een gladjanus. Wel een leuke 2CV.quote:Op maandag 22 december 2025 16:41 schreef freaky40 het volgende:
Gezien. Bij die gladjakker Timothy op Ibiza gaan alle alarmbellen rinkelen. Heeft zelf geen B&B maar heeft wel wat geritseld zo kwam het bij mij over.
Die verherbouwde blonde oma uit Estapona en die dikke uit Frankrijk lusten er ook wel pap van, schat ik zo in....quote:Op maandag 22 december 2025 16:41 schreef freaky40 het volgende:
...Voor de rest wel veel vrouwen komend seizoen en best ook wel wat smaakmakers zoals de 2 vriendinnen die elk een man zoeken, maar dat wordt gewoon 1 grote sex oase van heb ik u daar. Ruimte zat in die woning....Kortom; zitten wel wat smaakmakers tussen denk ik zo.
Die bolle uit Frankrijk lijkt wel wat op Tineke de Nooij van vroeger.quote:Op maandag 22 december 2025 21:51 schreef kibo het volgende:
[..]
Die verherbouwde blonde oma uit Estapona en die dikke uit Frankrijk lusten er ook wel pap van, schat ik zo in....
Die gast uit Valencia zit echt geen vrouwenvlees aan, zie daar gewoon geen vriendin bij. Is alleen maar met zijn vastgoed bezig denk ik. Beetje een gesjeesd figuur uit Amsterdam Zuid, wel sympathiek of zo maar een beetje nietsig.Iris een kindvrouwtje van 50 met veel kinderen. Eens zien wie het uiteindelijke seizoen gaan halen uiteindelijk. Hopelijk niet zoals bij het seizoen van vorig jaar dat er heel veel afvielen wat echt wel leuke TV had kunnen worden.quote:Op maandag 22 december 2025 22:18 schreef Silenus het volgende:
Wel een leuke vrouw! Sowieso wel veel leuke mensen, alleen die napoleon uit Ibiza is beetje twijfelgeval. Die omhooggevallen vastgoed-eikel uit Valencia met dat kefhondje wordt verschrikkelijk. Maarja, je moet iemand hebben om je aan te ergeren.
Videoland liep niet voor met de aftrap.quote:Op maandag 22 december 2025 21:40 schreef Dotteke het volgende:
Kijkers van Videoland graag onder een spoiler posten. Mensen die tv kijken lopen achter op Videoland
Het zou een boel schelen als ze haar zwarte potlood en stift voor ogen en wenkbrauwen de deur uit gooit, dan ziet ze er een stuk appetijtelijker uit.quote:Op maandag 22 december 2025 21:22 schreef golfer het volgende:
Die verbouwde kop van de 67-jarige Caroline in Spanje. Ze denkt zeker dat ze nog 30 is.
Hoe kon freaky40 dan om 16:41 schrijven dat ie de uitzending al gezien had? Zie post #3.quote:Op maandag 22 december 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
Videoland liep niet voor met de aftrap.
Ik vind dat een hele leuke vrouw.quote:Op maandag 22 december 2025 22:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die bolle uit Frankrijk lijkt wel wat op Tineke de Nooij van vroeger.
Ik ging op videoland kijken (later dan de uitzending) en die liep gelijk met tv, ik kon ook niet terug naar het begin.quote:Op maandag 22 december 2025 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kon freaky40 dan om 16:41 schrijven dat ie de uitzending al gezien had? Zie post #3.
Stond de hele dag al op Videoland zoals al vooraf bekend was.quote:Op maandag 22 december 2025 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kon freaky40 dan om 16:41 schrijven dat ie de uitzending al gezien had? Zie post #3.
Denk dat er iets geks was met Videoland. Ik viel er vanavond dus half in en kon ook niet vanaf het begin kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Stond de hele dag al op Videoland zoals al vooraf bekend was.
Pas na de tv uitzending kon ik vanaf het begin zien, raar ja.quote:Op dinsdag 23 december 2025 01:05 schreef freaky40 het volgende:
Dan zal er een storing zijn geweest of gewoon druk op de server van Videoland.
En ze wil geen tattoos, maar ze heeft zelf van die getatoeëerde wenkbrauwenquote:Op maandag 22 december 2025 21:22 schreef golfer het volgende:
Wordt op de socials al 'de moeder van Denise' genoemd.quote:Op maandag 22 december 2025 21:22 schreef golfer het volgende:
Als je dan verder zoekt blijkt dat het volgens politie en bekenden absoluut geen vergismoord was en dat ze elkaar pas kort kenden.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
De overleden vriend van Eline, werd in hun eigen straat geliquideerd.
Opsporing Verzocht
Interview met Eline destijds op AT5
Scherp.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
De overleden vriend van Eline, werd in hun eigen straat geliquideerd.
Opsporing Verzocht
Interview met Eline destijds op AT5
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |