Doe anders cleanmgr (disk cleanup) als administrator uitvoeren en dan kijken of er nog update meuk weggegooid kan worden.quote:
Dat kan ik voor mezelf niet eens meerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
kunnen jullie me tegenhouden om thuis weer te gaan werken ipv vrij te zijn?
Doe dat cleanmgr dingetje dan even. Kans ik groot dat je gigabytes aan oude updates kunt verwijderen.quote:
Ik weiger te geloven dat de Stig in een V3 rijdt. Als het al een V is.quote:
2 vliegen in 1 klap voor CL.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nerds willen meestal een wanhopige vieze vinger halen in ruil voor een druk op de entertoets.
V16quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat de Stig in een V3 rijdt. Als het al een V is.
Dat had windows zelf al voorgesteldquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Doe dat cleanmgr dingetje dan even. Kans ik groot dat je gigabytes aan oude updates kunt verwijderen.
Dit is ook wel een leukequote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:47 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ben dit keihard aan het meezingen op de fiets want ik durf te zeggen dat ik volgens mij weer een beetje gelukkig aan het worden ben.
Is wel van belang dat je het als admin uitvoert omdat hij anders de updates niet meeneemt...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had windows zelf al voorgesteld
Dat je op de fiets moet stappen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:12 schreef Ama het volgende:
Nou ik zal zo dadelijk maar weer op de fiets stappen want ik krijg een mailtje van de HEMA.
Duidelijke instructies.quote:
Hier bijna.quote:
jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moeten we voorkomen dat je gaat werken?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Daar zijn mogelijkheden voor...
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Dat kan ik voor mezelf niet eens meer
| Forum Opties | |