SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hahaatjes, ik sponsor alleen schnitzels.
Ik hoef niet getriggerd te zijn om het een kutstandpunt te vinden dat je te oud kan zijn voor dingen waar verder niemand last van heeft. Dom geneuzel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende: [..] Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.
Mja, wat @Ama zegt. Hij heeft wel vaker zulke dingen gezegd over hobbies van anderen die hem niet aanstaan. Bijvoorbeeld Zwab die het leuk vindt om ouderwets foto's te ontwikkelen in een darkroom oid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.
oei.. maar als de lego maar heel isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Betreffende de TT, ik kreeg mijn pakketje vandaag zo binnen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik hoef niet getriggerd te zijn om het een kutstandpunt te vinden dat je te oud kan zijn voor dingen waar verder niemand last van heeft. Dom geneuzel.
Die PI stond er niet voor niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, wat @:ama zegt. Hij heeft wel vaker zulke dingen gezegd over hobbies van anderen die hem niet aanstaan. Bijvoorbeeld Zwab die het leuk vindt om ouderwets foto's te ontwikkelen in een darkroom oid.
Het gaat helemaal niet om de hobby, maar dat wanneer hij iets blijkbaar niets vindt, anderen het dan ook niet leuk mogen vinden.
Ik moest even twee keer kijken naar wie het gepost had.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
mijn bestellingen zijn nog niet onderweg
ook niet die van een haakpakket
Hoop het van welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. maar als de lego maar heel is
Ik ben niet zo scherp vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Die PI stond er niet voor niksWas gewoon een grapje hč. Zal het er volgende keer bij zetten als disclaimer
Maar wel zonde van de doos als je die nog wilde bewaren. Vriend van mij heeft een hele kamer vol lego staan, inclusief alle dozen nog mooi op een rijtje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. maar als de lego maar heel is
Ja zeg,quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Die PI stond er niet voor niksWas gewoon een grapje hč. Zal het er volgende keer bij zetten als disclaimer
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo scherp vandaag.![]()
Vermoed een covid.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even twee keer kijken naar wie het gepost had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open je die doos, alles in stukjesquote:
Ik heb nog een kilozak liggen zag ikquote:
ik heb helaas niet meer al mn dozen, ik heb keuzes moeten maken met verhuizenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel zonde van de doos als je die nog wilde bewaren. Vriend van mij heeft een hele kamer vol lego staan, inclusief alle dozen nog mooi op een rijtje.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
De doos is vooral van waarde voor die hard verzamelaars of als je het wilt doorverkopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel zonde van de doos als je die nog wilde bewaren. Vriend van mij heeft een hele kamer vol lego staan, inclusief alle dozen nog mooi op een rijtje.
Even lekker een sabbatical terwijl je gedrogeerd een puzzel zit te maken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou best een paar weekjes naar de paaz willen
Ook vermakelijk, moet ik binnenkort ook weer eens gaan doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hobby is IKEA in elkaar zetten maarja dat mag ik helaas niet zo vaak doen
Wel fijner als je zelf die beslissing kan maken ipv dat de pakketbezorgert ermee gaat voetballen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De doos is vooral van waarde voor die hard verzamelaars of als je het wilt doorverkopen
Klinkt wel goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even lekker een sabbatical terwijl je gedrogeerd een puzzel zit te maken?
Ohh dat is een serieus cadeauquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.cutedutch.nl/(...)eine-dierenvriendjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lekker sudoku's maken met ketaminequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gegroetquote:
Ja 20 euro coupon, dus uiteindelijk die set zelfs voor maar 139 (ipv 229)quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel fijner als je zelf die beslissing kan maken ipv dat de pakketbezorgert ermee gaat voetballen.
Maar was netjes opgelost toch?
Dat was dat houtige hotel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 20 euro coupon, dus uiteindelijk die set zelfs voor maar 139 (ipv 229)
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh dat is een serieus cadeau
Cute Dutch maakt leuke dingetjesmn collega is into haken, kent ook eigenaresse enzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilde dit pakket (kennelijk) al lang hebben, maar financien zaten wat tegen dus kon ze niet bestellen..
ik was het "gezeur" (was niet echt gezeur maar goed, denk dat je me snapt) zat en had iets van: wat wil je hebben dan? naja so be it.. over eventuele terugbetaling komen we wel uit
patronenboek had ze al![]()
Coolquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze jahttps://www.lego.com/nl-nl/product/boutique-hotel-10297
Wowquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mn collega is into haken, kent ook eigenaresse enzo..
Wilde dit pakket (kennelijk) al lang hebben, maar financien zaten wat tegen dus kon ze niet bestellen..
ik was het "gezeur" (was niet echt gezeur maar goed, denk dat je me snapt) zat en had iets van: wat wil je hebben dan? naja so be it.. over eventuele terugbetaling komen we wel uit
patronenboek had ze al
Alleen maar mannelijke verplegers.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja lekker. Gewoon even afstand nemen van alles inclusief je eigen gedachtenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lekker zweven zonder een fuck te gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja lekker. Gewoon even afstand nemen van alles inclusief je eigen gedachten
ze is wel ongeduldig.. ze hadden nog niet verzonden. dus ze had al eigenaresse geappt of ze wel verzenden ivm creadoe (ja doen ze) en vervolgens ook nog berichtje gestuurd waarom de bestelling nog niet verzonden was....quote:
Moet ze weer eens zelf maken ook bedenk ik nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:01 schreef gianni61 het volgende:
Ik las dat ik hier schnitzels van @:kwiwi kan krijgen?
Volwassen doen kan altijd nog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
LEGO en ander speelgoed verzamelen is slechts een soort kinderlijk excuus om het volwassen leven niet volledig te hoeven omarmen.
Dan rijst alleen de vraag, wat is precies het volwassen leven, en waarom moet je daar naar streven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:06 schreef UitStraling het volgende:
LEGO en ander speelgoed verzamelen is slechts een soort kinderlijk excuus om het volwassen leven niet volledig te hoeven omarmen.
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ze is wel ongeduldig.. ze hadden nog niet verzonden. dus ze had al eigenaresse geappt of ze wel verzenden ivm creadoe (ja doen ze) en vervolgens ook nog berichtje gestuurd waarom de bestelling nog niet verzonden was....
letwel: order op mijn naam, niet de hare
zijn al die hakers zo ongeduldig?
daar had ik het nog vanavond over met dr, na een opmerking dat ik nog zo veel lego had liggen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Ik wil het ook altijd meteen hebbennnnnn
Want leuke kleurtjes en lekker zacht en en en
En het duurt lang om iets te haken, dus ook zonder wachttijd duurt het sl allemaal lang genoeg
*Negeert kast vol haakprojecten van de afgelopen jaren die nog niet af zijn
Ja dat zal wel niet heel veel anders zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar had ik het nog vanavond over met dr, na een opmerking dat ik nog zo veel lego had liggen...![]()
Omdat volwassen mensen in een luier en een fopspeen in de mond een beetje sneu zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan rijst alleen de vraag, wat is precies het volwassen leven, en waarom moet je daar naar streven?
stuk of 50 projecten had ze het over...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal wel niet heel veel anders zijn
dus als je je volwassen gedraagt, word je nooit hulpbehoevend?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of niet en je gaat kinds en hulpbehoevend eenzaam dood.
een kwart dan toch maar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik een muffin? Heb net 400kcal op de roeimachine verbrand
Denk dat ik dat doodgaan maar gewoon oversla, klinkt als een matige hobbyquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of niet en je gaat kinds en hulpbehoevend eenzaam dood.
Is dat voor alleen begonnen maar niet afgemaakte projecten, of ook projecten waar je wel de spullen al voor hebt maar nog niet begonnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
stuk of 50 projecten had ze het over...
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ze weer eens zelf maken ook bedenk ik nu
Woahquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus als je je volwassen gedraagt, word je nooit hulpbehoevend?
Een vogeltje kan maar beter zorgen dat hij zelf wormpjes kan zoeken en kan vliegen voordat zijn ouders er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus als je je volwassen gedraagt, word je nooit hulpbehoevend?
Moet je zien hoe je er nu 13 jaar later bij zit, leuk werk en in een eigen woningquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
At TT al weer 13 jaar geleden voor mij, was wel rond deze tijd van het jaar.
Dat bepaal jij niet voor anderenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik dat doodgaan maar gewoon oversla, klinkt als een matige hobby
Er zijn er in deze sc anders genoeg die al een of twee ouders moeten missen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vogeltje kan maar beter zorgen dat hij zelf wormpjes kan zoeken en kan vliegen voordat zijn ouders er niet meer zijn.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik een muffin? Heb net 400kcal op de roeimachine verbrand
dit is wat ze in de kasten had liggen, volgens mij alles..quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat voor alleen begonnen maar niet afgemaakte projecten, of ook projecten waar je wel de spullen al voor hebt maar nog niet begonnen?
Nee das voor baby's, volwassenen drinken alleen koffie warmquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga warme chocolademelk maken. Mag dat nog wel?
Alleen met extra mini marshmallows en slagroomquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
oeh goed ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het een keertje geprobeerd en vond het niet heel denderend, dus doe het maar gewoon niet meerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet voor anderen
En Tquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee das voor baby's, volwassenen drinken alleen koffie warm
Je bent zelf dik!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maakt essn ze zo dik dan?
Mijn muffins zijn 330 ofzo.
Zolang je het niet op zijn Brits drinkt kan dat nog welquote:
quote:
Ahjaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:12 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is wat ze in de kasten had liggen, volgens mij alles..
of dat alles was of nattevinger werk gokje weet ik niet
Maar ik heb oma hobbies, dus dan kan een oma drankje ook welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
T met een k'je is toch voor opa's en oma's?
Ahja, eigen ervaring natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het een keertje geprobeerd en vond het niet heel denderend, dus doe het maar gewoon niet meer
Ik heb met gingerbread of pindakaas of pure chocola.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen met extra mini marshmallows en slagroom
Iewlquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang je het niet op zijn Brits drinkt kan dat nog wel
Akkoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb met gingerbread of pindakaas of pure chocola.
ik zou niet willen weten hoeveel (grotere) sets ik heb staan om te bouwen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Ja inclusief met alles wat nog op xe planning staat en waar ik al garen voor heb kom ik ook wel aan 50 denk ik
Taartquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Morgen komt m'n bloeddrukmeter. Kan deze oude taart dat een beetje in de gaten houden.
Ja mijn projecten variëren ook van grote dekens, vesten, knuffeltjes/babyspeelgoed tot oorbellenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou niet willen weten hoeveel (grotere) sets ik heb staan om te bouwen eigenlijk
de kleinste sets, incl de losse zakjes moet ik niet meetellen, dan ga je zeker naar 150-200+
Is je croptop al klaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn projecten variëren ook van grote dekens, vesten, knuffeltjes/babyspeelgoed tot oorbellen
Neequote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mijn projecten variëren ook van grote dekens, vesten, knuffeltjes/babyspeelgoed tot oorbellen
hoeveel jarenplan?quote:
Jaquote:
Dit zou ik op je tinderprofiel zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie er zo uit als die waterpoloërs die je op het internet kan vinden. Alleen een tikje minder afgetraind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |