daar had ik het nog vanavond over met dr, na een opmerking dat ik nog zo veel lego had liggen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Ik wil het ook altijd meteen hebbennnnnn
Want leuke kleurtjes en lekker zacht en en en
En het duurt lang om iets te haken, dus ook zonder wachttijd duurt het sl allemaal lang genoeg
*Negeert kast vol haakprojecten van de afgelopen jaren die nog niet af zijn
Ja dat zal wel niet heel veel anders zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
daar had ik het nog vanavond over met dr, na een opmerking dat ik nog zo veel lego had liggen...![]()
Omdat volwassen mensen in een luier en een fopspeen in de mond een beetje sneu zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan rijst alleen de vraag, wat is precies het volwassen leven, en waarom moet je daar naar streven?
stuk of 50 projecten had ze het over...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zal wel niet heel veel anders zijn
dus als je je volwassen gedraagt, word je nooit hulpbehoevend?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of niet en je gaat kinds en hulpbehoevend eenzaam dood.
een kwart dan toch maar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik een muffin? Heb net 400kcal op de roeimachine verbrand
Denk dat ik dat doodgaan maar gewoon oversla, klinkt als een matige hobbyquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of niet en je gaat kinds en hulpbehoevend eenzaam dood.
Is dat voor alleen begonnen maar niet afgemaakte projecten, of ook projecten waar je wel de spullen al voor hebt maar nog niet begonnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
stuk of 50 projecten had ze het over...
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ze weer eens zelf maken ook bedenk ik nu
Woahquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus als je je volwassen gedraagt, word je nooit hulpbehoevend?
Een vogeltje kan maar beter zorgen dat hij zelf wormpjes kan zoeken en kan vliegen voordat zijn ouders er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dus als je je volwassen gedraagt, word je nooit hulpbehoevend?
Moet je zien hoe je er nu 13 jaar later bij zit, leuk werk en in een eigen woningquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
At TT al weer 13 jaar geleden voor mij, was wel rond deze tijd van het jaar.
Dat bepaal jij niet voor anderenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik dat doodgaan maar gewoon oversla, klinkt als een matige hobby
Er zijn er in deze sc anders genoeg die al een of twee ouders moeten missen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vogeltje kan maar beter zorgen dat hij zelf wormpjes kan zoeken en kan vliegen voordat zijn ouders er niet meer zijn.
Nou vooruitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik een muffin? Heb net 400kcal op de roeimachine verbrand
dit is wat ze in de kasten had liggen, volgens mij alles..quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat voor alleen begonnen maar niet afgemaakte projecten, of ook projecten waar je wel de spullen al voor hebt maar nog niet begonnen?
Nee das voor baby's, volwassenen drinken alleen koffie warmquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga warme chocolademelk maken. Mag dat nog wel?
Alleen met extra mini marshmallows en slagroomquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
oeh goed ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |