SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hahaatjes, ik sponsor alleen schnitzels.
Ik hoef niet getriggerd te zijn om het een kutstandpunt te vinden dat je te oud kan zijn voor dingen waar verder niemand last van heeft. Dom geneuzel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende: [..] Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.
Mja, wat @Ama zegt. Hij heeft wel vaker zulke dingen gezegd over hobbies van anderen die hem niet aanstaan. Bijvoorbeeld Zwab die het leuk vindt om ouderwets foto's te ontwikkelen in een darkroom oid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.
oei.. maar als de lego maar heel isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Betreffende de TT, ik kreeg mijn pakketje vandaag zo binnen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
dat je wilde plaatsen:
[..]
Ik hoef niet getriggerd te zijn om het een kutstandpunt te vinden dat je te oud kan zijn voor dingen waar verder niemand last van heeft. Dom geneuzel.
Die PI stond er niet voor niksquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, wat @:ama zegt. Hij heeft wel vaker zulke dingen gezegd over hobbies van anderen die hem niet aanstaan. Bijvoorbeeld Zwab die het leuk vindt om ouderwets foto's te ontwikkelen in een darkroom oid.
Het gaat helemaal niet om de hobby, maar dat wanneer hij iets blijkbaar niets vindt, anderen het dan ook niet leuk mogen vinden.
Ik moest even twee keer kijken naar wie het gepost had.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:50 schreef mschol het volgende:
mijn bestellingen zijn nog niet onderweg
ook niet die van een haakpakket
Hoop het van welquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. maar als de lego maar heel is
Ik ben niet zo scherp vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Die PI stond er niet voor niksWas gewoon een grapje hč. Zal het er volgende keer bij zetten als disclaimer
Maar wel zonde van de doos als je die nog wilde bewaren. Vriend van mij heeft een hele kamer vol lego staan, inclusief alle dozen nog mooi op een rijtje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
oei.. maar als de lego maar heel is
Ja zeg,quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Die PI stond er niet voor niksWas gewoon een grapje hč. Zal het er volgende keer bij zetten als disclaimer
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo scherp vandaag.![]()
Vermoed een covid.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even twee keer kijken naar wie het gepost had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open je die doos, alles in stukjesquote:
Ik heb nog een kilozak liggen zag ikquote:
ik heb helaas niet meer al mn dozen, ik heb keuzes moeten maken met verhuizenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel zonde van de doos als je die nog wilde bewaren. Vriend van mij heeft een hele kamer vol lego staan, inclusief alle dozen nog mooi op een rijtje.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
Wat heb je besteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
De doos is vooral van waarde voor die hard verzamelaars of als je het wilt doorverkopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wel zonde van de doos als je die nog wilde bewaren. Vriend van mij heeft een hele kamer vol lego staan, inclusief alle dozen nog mooi op een rijtje.
Even lekker een sabbatical terwijl je gedrogeerd een puzzel zit te maken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou best een paar weekjes naar de paaz willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |