Misschien moet je vriendin maar eens op dieet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:11 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Maarja ik heb dan ook 2 ton op de bank.
Niet in een trein zittenquote:
Ik vroeg het mij al af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit heb ik met mezelf afgesproken
Wat een gedrocht is die nieuwe A6quote:
Mazdaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een gedrocht is die nieuwe A6worden links en rechts ingehaald door merken zoals Mazda.
Socios niet kennenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@:plompzakker wat denk je van mensen die de trein nemen?
Jaaaa het mist die 4 iconische ringen hč?! Dat het lelijke graftyfusauto's zijn maakt niemand verder uit, je hebt statuzzzzquote:
De Capu mobielquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn auto is 12 jaar oud maar 1 ton op de teller . Die 1 ton trouwens volledig zelf gereden. Ik ga hem oprijden tot de reperatiekost te hoog is (max 2000 euro)
Ik heb sowieso status. Of ik nu wel of niet in mijn nieuwe mooie Audi A6 zit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Jaaaa het mist die 4 iconische ringen hč?! Dat het lelijke graftyfusauto's zijn maakt niemand verder uit, je hebt statuzzzz
Aaaaah heb jij serieus zo'n nieuwe A6?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb sowieso status. Of ik nu wel of niet in mijn nieuwe mooie Audi A6 zit.
Tien jaar na een Audi A3 was het wel tijd voor een nieuwe Audi A6, ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Aaaaah heb jij serieus zo'n nieuwe A6?ik heb met je te doen makker. Wat een gedrocht van een wagen.
Zou me nog beter voelen in een BYD, ZEEKR of dat andere gevoelloze Chinese merk
Ik ga helemaal nog niets rijden buiten de F800GT, heb geen zin om ¤500,- aan maandpremie kwijt te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Tien jaar na een Audi A3 was het wel tijd voor een nieuwe Audi A6, ja.
Ga jij maar in zo’n kansloos ‘nieuw’ Chinees merk rijden dan.
Zijn een handjevol aygos boven 3 ton op marktplaats. Alles gaat kapotquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:38 schreef Mikeytt het volgende:
Mensen met een dikke auto
Een Aygo doet het ieder jaar zonder problemen zonder onderhoud.
Mocht die A6 minder dan 8 cilinders hebben dan ontbreekt het je sowieso aan status.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb sowieso status. Of ik nu wel of niet in mijn nieuwe mooie Audi A6 zit.
Met die wegen bij jullie kan dat nooit lang durenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn auto is 12 jaar oud maar 1 ton op de teller . Die 1 ton trouwens volledig zelf gereden. Ik ga hem oprijden tot de reperatiekost te hoog is (max 2000 euro)
Voor 2000 euro heb je geen nieuwe occasion hoor. Al helemaal niet onder de 150.000km.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
zo denk ik er ook over. mijn auto zie ik als een stuk gereedschap, zoals een boormachine. er zit en accu in en hij draait. verder boeit het me niet. al die lelijke nieuwe auto's lijken sowieso op elkaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)uki-alto-0-8-gl-3drsquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Voor 2000 euro heb je geen nieuwe occasion hoor. Al helemaal niet onder de 150.000km.
Whehehequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 23:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)uki-alto-0-8-gl-3drs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |