Jawel hoor, gaat alweer beter. Heb een erg goed weekend achter de rug, meer dan 31000 stapjes gelopen, muntjes gevonden, und so fort und so weiter. En verder kijk ik uit naar vrolijk kerstmarktgenot iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat doet me er aan denken dat ik jou nog wou vragen of je al weer wat vakantiehersteld was.
Of sleur je je door de donkere dagen totdat je eindelijk naar een vrolijke kerstmarkt mag?
Dat doet mij deugdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor, gaat alweer beter. Heb een erg goed weekend achter de rug, meer dan 31000 stapjes gelopen, muntjes gevonden, und so fort und so weiter. En verder kijk ik uit naar vrolijk kerstmarktgenot idd
Rookbier! Of heel lekker. Of je drinkt een goed gevulde asbak leeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag een poging doen tot een Poolse Grodziskie (hobbymatig) te brouwen. Het is een rookbier en de keuken ruikt nu al helemaal naar spek
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:23 schreef sigme het volgende:
"de kilozak weegt dit jaar maar 750gram, dus het is goedkoper"
Ook de NOS gekeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:23 schreef sigme het volgende:
"de kilozak weegt dit jaar maar 750gram, dus het is goedkoper"
wat op zich ook al honderd jaar gebeurt trouwens maar okeequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook de NOS gekeken.
Hoog tijd dat net als in Duitsland de kilo/100gram prijs vermeld moet worden op het prijskaartje in de supermarkt of reclamefolder.
Dan is het meteen duidelijk als de inhoud aangepast wordt.
Ja hier ben ik. Ik las vorige week ergens een smerige en onware roddel over mij die hier (en elders) al een aantal jaar (!) in de rondte gaat. Daar was ik wel een paar dagen minder vrolijk over. Maar dat heeft weinig zin dus ik probeer me er maar overheen te zetten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
En hoe is het met @:Lucky_Strike?
Mis haar een beetje hier.
Zo'n oude roddel nog steeds interessant voor mensen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hier ben ik. Ik las vorige week ergens een smerige en onware roddel over mij die hier (en elders) al een aantal jaar (!) in de rondte gaat. Daar was ik wel een paar dagen minder vrolijk over. Maar dat heeft weinig zin dus ik probeer me er maar overheen te zetten.
A van ammehoelaquote:En als telefonist kan het me geen zak schelen met of iemand Alpha, Aardbei of Abraham gebruikt maar het is op zich voor mijn werk wel handig om te begrijpen dat mensen woorden gebruiken om namen te spellen.
Dat denk ik niet. Maar ik vind het wel klote om te beseffen dat mensen zoiets over me denken, en dat al jaren. En dat ik niet weet wie dat allemaal denken. Het is al zo lang geleden dat ik me niet meer kan verdedigen, ik ben er destijds niet op aangesproken. Dat vind ik oprecht wel moeilijk. Maar eerlijk gezegd wil ik het er eigenlijk verder niet over hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo'n oude roddel nog steeds interessant voor mensen?
Ook goedquote:[..]
A van ammehoela
Kan jouwes aan de lader niet lezen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ken de roddel niet en da’s helemaal goed. Ik vind jou een ontzettend leuk mens en kan me niet goed voorstellen dan anderen vervelend willen doen.
En grrrr, te lang doorgelezen met de ereader en nou issie leeg en hangt aan de oplader voordat ik verder kan
Ik zei het per ongeluk een paar weken geleden. Je kan maar ergens druk mee zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Desnoods![]()
SloerigheidToch is het wel een pracht van een woord.
Nu hou ik persoonlijk best wel van een asbakbier. Maar deze die we nu maken is minder heftigquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Rookbier! Of heel lekker. Of je drinkt een goed gevulde asbak leeg.
Het blijft elke keer weer een gok.
Ditquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:36 schreef Candaasje het volgende:
Wat die twee hierboven al zeggen; ik ken de roddel niet, en onthoud maar dat wij je gewoon heel leuk vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |