abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219071312
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat doet me er aan denken dat ik jou nog wou vragen of je al weer wat vakantiehersteld was.
Of sleur je je door de donkere dagen totdat je eindelijk naar een vrolijke kerstmarkt mag?
Jawel hoor, gaat alweer beter. Heb een erg goed weekend achter de rug, meer dan 31000 stapjes gelopen, muntjes gevonden, und so fort und so weiter. En verder kijk ik uit naar vrolijk kerstmarktgenot idd *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219071351
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jawel hoor, gaat alweer beter. Heb een erg goed weekend achter de rug, meer dan 31000 stapjes gelopen, muntjes gevonden, und so fort und so weiter. En verder kijk ik uit naar vrolijk kerstmarktgenot idd *O*
Dat doet mij deugd ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 19:48:51 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_219071511
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 15:40 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag een poging doen tot een Poolse Grodziskie (hobbymatig) te brouwen. Het is een rookbier en de keuken ruikt nu al helemaal naar spek :9
Rookbier! Of heel lekker. Of je drinkt een goed gevulde asbak leeg.
Het blijft elke keer weer een gok.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219071857
Ik ben nog steeds sloerig maar ook druk. Vannacht teringruk geslapen. Vanochtend wekker om 6 uur maar wel hele gave beursstand gebouwd voor HP op de Kreadoe. Met lampjes uit eigen inventaris. :7

Gegeten, gedoucht, moe.

Morgen tosti's bakken in het museum.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219072023
Eindelijk heeft de Gelderlander iets over de Arnhemse Gouden Kalf winnaar https://archive.ph/Mw3bd
We have far more in common than that which devides us..
pi_219072042
"de kilozak weegt dit jaar maar 750gram, dus het is goedkoper"
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219072130
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 20:23 schreef sigme het volgende:
:o
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 20:32:43 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_219072136
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 20:23 schreef sigme het volgende:
Ook de NOS gekeken.

Hoog tijd dat net als in Duitsland de kilo/100gram prijs vermeld moet worden op het prijskaartje in de supermarkt of reclamefolder.
Dan is het meteen duidelijk als de inhoud aangepast wordt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219072230
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 20:32 schreef z80 het volgende:

[..]
Ook de NOS gekeken.

Hoog tijd dat net als in Duitsland de kilo/100gram prijs vermeld moet worden op het prijskaartje in de supermarkt of reclamefolder.
Dan is het meteen duidelijk als de inhoud aangepast wordt.
wat op zich ook al honderd jaar gebeurt trouwens maar okee :D
pi_219072313
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 17:19 schreef Blues het volgende:
En hoe is het met @:Lucky_Strike?
Mis haar een beetje hier.
Ja hier ben ik. Ik las vorige week ergens een smerige en onware roddel over mij die hier (en elders) al een aantal jaar (!) in de rondte gaat. Daar was ik wel een paar dagen minder vrolijk over. Maar dat heeft weinig zin dus ik probeer me er maar overheen te zetten.

Alles is verder wel ok hier. J is inmiddels echt 50 dus al het gefeest is nou eindelijk wel eens klaar.

En als telefonist kan het me geen zak schelen met of iemand Alpha, Aardbei of Abraham gebruikt maar het is op zich voor mijn werk wel handig om te begrijpen dat mensen woorden gebruiken om namen te spellen.
Spoilers!
pi_219072377
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja hier ben ik. Ik las vorige week ergens een smerige en onware roddel over mij die hier (en elders) al een aantal jaar (!) in de rondte gaat. Daar was ik wel een paar dagen minder vrolijk over. Maar dat heeft weinig zin dus ik probeer me er maar overheen te zetten.
Zo'n oude roddel nog steeds interessant voor mensen?
quote:
En als telefonist kan het me geen zak schelen met of iemand Alpha, Aardbei of Abraham gebruikt maar het is op zich voor mijn werk wel handig om te begrijpen dat mensen woorden gebruiken om namen te spellen.
A van ammehoela
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219072444
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 21:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zo'n oude roddel nog steeds interessant voor mensen?

Dat denk ik niet. Maar ik vind het wel klote om te beseffen dat mensen zoiets over me denken, en dat al jaren. En dat ik niet weet wie dat allemaal denken. Het is al zo lang geleden dat ik me niet meer kan verdedigen, ik ben er destijds niet op aangesproken. Dat vind ik oprecht wel moeilijk. Maar eerlijk gezegd wil ik het er eigenlijk verder niet over hebben.

quote:
[..]
A van ammehoela
Ook goed :Y
Spoilers!
pi_219072449
Ouwe roddels zijn kut ja. Erg vermoeiend. En gewoon zielig dat mensen daar nu nog steeds mee bezig zijn.
pi_219072502
Stom he, @Lucky_Strike, dat zoiets dan tķch aan je vreet :*

Ik gok dat ik zelfs de roddel wel ken. Nou ben ik een olifant, maar in het algemeen blijven lelijke dingen beter plakken dan mooie zaken.
pi_219072511
Ik ken de roddel niet. Geen interesse in ook :)
pi_219072571
Ken de roddel niet en da’s helemaal goed. Ik vind jou een ontzettend leuk mens en kan me niet goed voorstellen dan anderen vervelend willen doen.

En grrrr, te lang doorgelezen met de ereader en nou issie leeg en hangt aan de oplader voordat ik verder kan
We have far more in common than that which devides us..
pi_219072650
Wat die twee hierboven al zeggen; ik ken de roddel niet, en onthoud maar dat wij je gewoon heel leuk vinden 8-)

Verder ben ik sloerig. Mijn hoofd voelt zwaar en mijn oren gonzen. Morgen hopelijk iets beter, want ik begin ook nog eens een uurtje eerder. Ben even voor een dagje verplaatst naar de spoed/opname, daar is echt iedereen knap sloerig. En dus niet enkel de patiënten :') .
pi_219072657
De A van Aambei O+
pi_219072709
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 21:37 schreef Queller het volgende:
De A van Aambei O+
Desnoods *O*

Sloerigheid -O- Toch is het wel een pracht van een woord.
Spoilers!
pi_219072779
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ken de roddel niet en da’s helemaal goed. Ik vind jou een ontzettend leuk mens en kan me niet goed voorstellen dan anderen vervelend willen doen.

En grrrr, te lang doorgelezen met de ereader en nou issie leeg en hangt aan de oplader voordat ik verder kan
Kan jouwes aan de lader niet lezen?
pi_219072907
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Desnoods *O*

Sloerigheid -O- Toch is het wel een pracht van een woord.
Ik zei het per ongeluk een paar weken geleden. Je kan maar ergens druk mee zijn :D

Sloerigheid is prachtig. Als woord en als bezigheid. Op een respectvolle manier (vergeet jezelf niet) sloerig zijn vind ik echt wel lekker. Of nou ja, dat vond ik. Oma is er inmiddels iets te oud voor :')
pi_219072929
sloerig zijn is geen gein aan anders hoor
pi_219072977
@sigme dat is wel vrij ongastvrij, ja. Ik zou dat ook wel problematisch vinden..

@Lucky_Strike :* ik zie je hier graag!

@Kaatje1 inderdaad buiten hockeyen.

Het ging de hele training voor geen meter, dus dat hielp niet echt. Ik heb een paar keer de tranen in mn ogen gehad, en ik heb in de auto voor ik terug ging rijden even gehuild. En thuis collegavriendin geappt of ze leuke filmpjes van dr hond of kind voor me had om me op te vrolijken, en even fijn met haar geappt en ondertussen op de bank gehuild. Ik denk dat de emmer gewoon even vol zat. Het is vrij druk geweest op werk afgelopen weken, ik heb weinig gesport, te weinig groente/fruit/vezels en teveel meuk gegeten, niet genoeg ontspanning ingebouwd, mn ouders zijn weg, ik ben al 4 weken niet bij psych geweest waar ik normaal om de week ga, ik heb collegavriendin al tijdje niet gezien vanwege afwisselende dagen op uni, buren nauwelijks gezien ivm nieuwe buurjongetje sinds vrijdag, heb wat last van mn lijf hier en daar. Alles bij elkaar begint het toch een beetje op te tellen. Het voelt nu wel iets beter. Ik ga nu nog even kort in bad opwarmen met married at first sight uk, dan slapen en dan ziet morgen alles er vast weer beter uit.
pi_219072989
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 19:48 schreef z80 het volgende:

[..]
Rookbier! Of heel lekker. Of je drinkt een goed gevulde asbak leeg.
Het blijft elke keer weer een gok.
Nu hou ik persoonlijk best wel van een asbakbier. Maar deze die we nu maken is minder heftig :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 21:36 schreef Candaasje het volgende:
Wat die twee hierboven al zeggen; ik ken de roddel niet, en onthoud maar dat wij je gewoon heel leuk vinden 8-)

Dit
pi_219073013
Net naar Uitgelicht in het Nederlands Openluchtmuseum geweest. Vorig jaar was het thema wat interessanter (onderduikers die daar ook echt hebben gezeten tijdens de 2e wereld oorlog). Maar dit jaar waren de projecties en de algehele opzet nog net iets mooier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')