Vooral de advertenties die mobiel aan de rechterkant verschijnen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt die 2 minuten blokken op Prime ?
Ik kan niet zo goed tegen veranderingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tip van Lucky: Brave browserop Android
Waarheid. Ik kan nooit meer zonder. Maar hier heb ik ook wel een abo overigens.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tip van Lucky: Brave browserop Android
Hier wel. We gebruiken die PC als mediacenterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn tv heeft die niet aan boord.
Als je nu Chrome hebt, Brave is bijna hetzelfde. Dat risico kan je best een weekje nemenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral de advertenties die mobiel aan de rechterkant verschijnen.
[..]
Ik kan niet zo goed tegen veranderingmaar misschien toch eens proberen
Sloerigheid?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:13 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn werk vertelde me vandaag dat alle slordigheid géén griep is. Maar corona of RS. Ter info.
Verder was er een bomvolle agenda en dito mailbox, een lekkage en (daardoor) niet werkende liften en heb ik thuis een beperkt mobiele vrouw omdat ze van de fiets gekletterd is. Ik ben weer toe aan weekend
Nooit van gehoord, wrom nemen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je nu Chrome hebt, Brave is bijna hetzelfde. Dat risico kan je best een weekje nemen
Het zorgt ervoor dat je geen advertenties ziet. En vooral omdat het zo min mogelijk over je surfgedrag van je doorstuurt naar websites en hun partners. Veel cookiemeldingen verdwijnen ook.quote:
We hebben hier alledrie gestokjepeurd als pro's, en alledrie negatieve test.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:13 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn werk vertelde me vandaag dat alle slordigheid géén griep is. Maar corona of RS. Ter info.
Ik ben 50 he? Ik kijk tv op een tv en bel met een telefoonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vooral de advertenties die mobiel aan de rechterkant verschijnen.
Dat dus (en een abo)quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben 50 he? Ik kijk tv op een tv en bel met een telefoon
Jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Sloerigheid?
Ik hoorde dat gister ook![]()
Clubvrouw
Ik durf RS niet te googlenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:13 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn werk vertelde me vandaag dat alle sloerigheid géén griep is. Maar corona of RS.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:13 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn werk vertelde me vandaag dat alle sloerigheid géén griep is. Maar corona of RS. Ter info.
Waarom deed ze dat?quote:Verder was er een bomvolle agenda en dito mailbox, een lekkage en (daardoor) niet werkende liften en heb ik thuis een beperkt mobiele vrouw omdat ze van de fiets gekletterd is. Ik ben weer toe aan weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat is een relevante vraag. Mijn kind remde abrupt, zij toen ook. Met een onbekende fiets en minder fietservaring liep dat niet zo lekker af.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn nichtje waarvan ik donderdag de moeder zag heeft RS.
Komt weer heel dichtbij zo
[..]
Waarom deed ze dat?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben 50 he? Ik kijk tv op een tv en bel met een telefoon
Ach dat is vast ook lastig voor een immigrante, die leren vaak later fietsen toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is een relevante vraag. Mijn kind remde abrupt, zij toen ook. Met een onbekende fiets en minder fietservaring liep dat niet zo lekker af.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor de fans: kerst updateMaar is het nou opgelost of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ai, niet al te ernstig hoop ik? Bont en blauw en stijf zijn heel vervelend maar gebroken botten zijn wel heel vervelendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat is een relevante vraag. Mijn kind remde abrupt, zij toen ook. Met een onbekende fiets en minder fietservaring liep dat niet zo lekker af.
Ja maar ja. Wat is nou heelvervelender dan wat he?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ai, niet al te ernstig hoop ik? Bont en blauw en stijf zijn heel vervelend maar gebroken botten zijn wel heel vervelend
Absoluutquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ach dat is vast ook lastig voor een immigrante, die leren vaak later fietsen toch?
Wel zielig. Maar geen langdurig leed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |