Ja, ik ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat vraag je voor een vriend natuurlijk
Is er nog plek in de sloerige club trouwens? Dan kom ik er gezellig bij
Heb je tenminste lekker wat te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:26 schreef Blues het volgende:
Omdat hele badkamer nu uitgeruimd is maar ff zijn modderpoten wegzuigen en meteen ff vloer moppen
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:19 schreef Vanyel het volgende:
Lekker niet meer sloerig![]()
Wel 2 ziekenhuizen bezoeken vandaag voor 2 verschillende issues. Plus nog een extra zorgafspraak elders.
Topdag![]()
Ik mag wel in mijn handjes knijpen dat maar bij 1 van de 3 mijn broek uit moet.Oh hoop dat alles oké isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preciesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je tenminste lekker wat te doen
Ga ik wel vanuitquote:
Wat gekquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit
Maar zoiets schijn je zeker te willen weten
Jup, ik had het een paar maanden geleden ook al, rete-irritant. Het positieve is natuurlijk wel weer dat we dan bij het selecte clubje naar hartelust mogen sloerenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Heb al sinds dinsdag griepachtige klachten en ze worden elke dag een beetje erger 😢
Beterschap! 💐quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jup, ik had het een paar maanden geleden ook al, rete-irritant. Het positieve is natuurlijk wel weer dat we dan bij het selecte clubje naar hartelust mogen sloeren![]()
Zondag moet ik wel weer opgeknapt zijn, want dan komen de volgende klanten weer aan. En de dinsdag daarop. En de zondag daarop. Het lijkt wel druk
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:39 schreef Blues het volgende:
Haha Louvre-bezoekers
https://archive.ph/jx3Oa
En ik maar denken dat de VK een kwaliteitskrant wasquote:Bij het zien van alle nieuwsbeelden na de roof, had de verkoper zijn hoogwerker erkend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
So far so goodquote:
Als er een of meerdere van de volgende verschijnselen optreedtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En hoe veel lijken is te veel dan?
Prima om tussen vuilniscontainers te slalommen in lijkensteegjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:10 schreef fietsie het volgende:
Overigens een briljante nieuwe auto gezien: https://dolusofficial.com/
Je bedoelt die 2 minuten blokken op Prime ?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat ik toch maar een abonnement ga nemen, de advertenties zijn echt niet meer te doen.
Tip van Lucky: Brave browserquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat ik toch maar een abonnement ga nemen, de advertenties zijn echt niet meer te doen.
Mijn tv heeft die niet aan boord.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Tip van Lucky: Brave browserop Android
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |