quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:08 schreef Queller het volgende:
Kolere, wat zit ik een partij ingewikkelde dingen te lezen hierboven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Hoe zag zo’n aanval eruit? #durftevragenquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:35 schreef Queller het volgende:
On the sunny side: moeders doet het verrassend goed na haar aanval van kleuter-puberteit. Daar ben ik blij mee!
Goede vraag. Hier doet een van de twee dat soms bij zn broer. Die meestal dat ook maar even laat gebeuren, en dan een boze miauw geeft en hem wegduwt/wegloopt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe zag zo’n aanval eruit? #durftevragen
En vraag aan jou als kattenkenner: hoe weerhoud ik een ouwe bok ervan zijn MOEDER te bespringen?
Paar maanden geleden werd die optie geactiveerd en nu ligt het dagelijks bij mij op schoot moeders in de nek te bijten en te trappenZe accepteert het vaak verrassend goed. Of niet waarna er velen haarvlokken rondvliegen met groot gekrijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn ergernis: bijna kerst
Troost je, ik heb ook geen zin in Kerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
En na de kerst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind het wel een beetje sneu van je ouders.
Hier nog geen idee qua kerst. Maar sinds schoonzus en haar man ons niet meer willen zien en zij kerst wel belangrijk vinden denk ik dat we niet naar de schoonfamilie met kerst hoeven.
Kerstavond kook is zoals altijd voor mijn ouders en ons, maar eten we het ieder in ons eigen huis op![]()
Dan denk ik als we 1 dag 'vrij' hebben dat we 1e kerstdag naar de Efteling gaan en 2e kerstdag gaan brunchen bij mijn ouders.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 21-10-2025 09:14:23 ]
Op pad met mensen die wel rekening houden met andermans schemaquote:
Precies. ORDNUNG MUSS SEINquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op pad met mensen die wel rekening houden met andermans schema
Ze vond ineens alles stom. En dat past totaal niet bij haar. Ik kende het ook niet. Gelukkig is het weer overquote:Op maandag 20 oktober 2025 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe zag zo’n aanval eruit? #durftevragen
Goede vraag. Bij mij doen de twee broers het af en toe. Ik heb werkelijk geen idee. Als ik ernaast zit, pak ik de dader in de nekvel tussen duim en wijsvinger en trek een klein stukje weg van het strijdtoneel (echt maar een paar cm). Ik hou hem een paar seconden zo vast en kijk dan of het geholpen heeft. Zo niet, dan nog een keer. Desnoods nog een keer. Dan valt het kwartje: ik doe iets dat niet op prijsgesteld wordt.quote:En vraag aan jou als kattenkenner: hoe weerhoud ik een ouwe bok ervan zijn MOEDER te bespringen?
Paar maanden geleden werd die optie geactiveerd en nu ligt het dagelijks bij mij op schoot moeders in de nek te bijten en te trappenZe accepteert het vaak verrassend goed. Of niet waarna er velen haarvlokken rondvliegen met groot gekrijs.
Je moederquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:46 schreef Queller het volgende:
[..]
Ze vond ineens alles stom. En dat past totaal niet bij haar. Ik kende het ook niet. Gelukkig is het weer over
[..]
Goede vraag. Bij mij doen de twee broers het af en toe. Ik heb werkelijk geen idee. Als ik ernaast zit, pak ik de dader in de nekvel tussen duim en wijsvinger en trek een klein stukje weg van het strijdtoneel (echt maar een paar cm). Ik hou hem een paar seconden zo vast en kijk dan of het geholpen heeft. Zo niet, dan nog een keer. Desnoods nog een keer. Dan valt het kwartje: ik doe iets dat niet op prijsgesteld wordt.
Wat jammer van de ingewikkeld. Hoe reageren ze als je jouw agenda uitvouwt in de app?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo te lezen ben ik niet de enige waarbij kerst ingewikkeld is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |