Begrijpelijk. Sowieso bedankt voor je vele jaren trouwe dienst!quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:52 schreef MadMaster het volgende:
Nog even een dienstmededeling:
Na afloop van dit jaar zal ik de tussenstanden van MUZ Trivia niet meer gaan bijhouden, aangezien ik me langzaam maar zeker terug ga trekken van Fok!
Mocht iemand genegen zijn om deze taak van mij over te nemen in de huidige vorm en heb je een beetje affiniteit met Excel en Macro's o.b.v. VBScript, dan graag een berichtje via DM of PM.
In dat geval kan ik de Excel file die nu gebruikt wordt voor de tussenstand berekening, met als eindresultaat een afbeelding zoals hierboven getoond, overdragen, mits de geestelijk vader van dat bestand @:belsen geen bezwaar heeft.
Uiteraard kan de tussenstand ook op een andere manier bijgehouden worden, zoals bijv. ook bij andere quiz-topics elders op het forum inmiddels het geval is, maar vanaf volgend jaar dan dus niet meer door mij...
Voorzetje:quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:04 schreef Blogman het volgende:
Geef me dan nu 10 liedjes met het woord Radio in de titel (niet in combinaties als radioactive).
Stand 1470:quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Queens of the Stone Age - God is in the Radio
R.E.M. - Radio Free Europe
Selecter - On My Radio
Buggles - Video Killed the Radio Star
Nummer 2 zei me dus letterlijk niets.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef iggyinthehouse het volgende:
1. Olivia Dean - Man I Need
2. Hunter X - Golden
3. Taylor Swift - The Fate of Ophelia
4. Ed Sheeran - Saphire
5. Douwe Bob & Meau - Nog Even Blijven
Nog 1 te gaanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:45 schreef PPL het volgende:
Joost den Draaijer
Lex Harding
Erik de Zwart
Gijs Staverman
Stiekem toch Frits Spitsquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:42 schreef iggyinthehouse het volgende:
Hij heeft een bepaald radioprogramma 50 jaar gedaan
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:10 schreef PPL het volgende:
[..]
Stiekem toch Frits Spits
Mwoah... dan nog een gokje op Ferry Maat (Je hint doet mij denken aan De Soulshow).
Dat is alvast goed.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:27 schreef bartrid het volgende:
Lex Harding dacht ik, maar echte naam weet ik niet.
Nu verdere reacties uitblijven en we wel willen doorspelen geef ik het punt aan bartrid.quote:Op maandag 27 oktober 2025 09:27 schreef bartrid het volgende:
Lex Harding dacht ik, maar echte naam weet ik niet.
Zekersquote:
Lodewijk den Hengst. Niemand zei ooit Reinhard.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:49 schreef PPL het volgende:
[..]
Nu verdere reacties uitblijven en we wel willen doorspelen geef ik het punt aan bartrid.
Juiste antwoord: Lex Harding → Reinhard den Hengst
Mikey Muir en zn Suicidal Tendencies!quote:Op maandag 3 november 2025 13:31 schreef Burnett het volgende:
Rage Against The Machine had zijn Nederlandse podiumdebuut in oktober 1992 in Paradiso: als supportact van welke band?
Legendarische avond!quote:Op woensdag 5 november 2025 15:24 schreef TALIN het volgende:
[..]
Mikey Muir en zn Suicidal Tendencies!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |