Sorry hoor chagrijn.quote:
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchenquote:
Ik maak me meer druk om Wijndalquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchen
Ik om mijn televisiequote:
Oh dacht voor je vriendin na dat ik lekker met haar betrapt ben hahahaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik om mijn televisie
Matras ligt al buiten op de stoep om mijn tv op te vangen als ik hem het raam uitgooi
Al paar pubs gepakt?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry lieverd, zit in een hostel maar naast de douche en die debielen gaan al om half 4 douchen
Naar Heitingaball moeten kijken en vervolgens in een hostel in Londen moeten slapenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het wisselen van een keepert is vaak het begin van het einde.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Pasveer onder de lat.
Hef de club maar op jongens..
Een tactische zet van oom Sjon! 0-5 Ajax zeg ik bij deze!!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:52 schreef Caland het volgende:
Opasveer mag weer opdraven omdat die ander onder elke bal duikt (lol)
Bespaart je een eurootje of 100 als je niet zo moeilijk doet, zijn weer flink wat biertjes in de pub en van die nacht krijg je toch weinig mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |