Dat vrij logisch aangezien we niet eens de selectie hebben om in de top 20 van de EL mee te draaien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
We staan officieel laatste in de Champions League….
En daar blijven we nog wel even staan gok ik
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:15 schreef manny het volgende:
Matchday. Op naar glorie!
En belangrijker nog: op naar de push melding donderdag om 10:00 uur.
Gaat echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:15 schreef manny het volgende:
quote:
11 geblesseerden bij Sjelsie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:15 schreef manny het volgende:
Chelsea heeft een selectie van 42 spelers he.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
11 geblesseerden bij Sjelsie.
Appeltje eitje.
Ik ben oprecht de switch aan het overwegen. Dan kan ik alle tegendoelpunten zien, maar hoef ik de treurnis tussendoor niet te aanschouwen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:26 schreef Houniet het volgende:
Eens kijken hoe snel ik de tv kan uitzetten vanavond.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:26 schreef Houniet het volgende:
Eens kijken hoe snel ik de tv kan uitzetten vanavond.
Kroes zou denk ik heel goed zijn in gokken op wedstrijden van zijn eigen club.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer een door KroesGod ingecalculeerde nederlaag.
We vragen het aan @ikweethetooknietquote:Op woensdag 22 oktober 2025 10:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kroes zou denk ik heel goed zijn in gokken op wedstrijden van zijn eigen club.
Zou hij dat wel eens geprobeerd hebben denk je?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:15 schreef manny het volgende:
De vraag is: waar moet je op hopen in deze fase? Een soort van resultaat (klein verlies of IK DOE NU HEEL GEK een gelijkspelletje) helpt Heitinga alleen maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Houniet het volgende:
Kijk tijgers, je kan verliezen bij Chelsea, je wilt alleen niet met 6-0 terug het vliegtuig in moeten.
Bus parkeren, GEEN WIJNDAL en geen gekke dingen doen. Hopen op het beste.
Ik heb echt het allerbeste met Ajax voor, maar we moeten nu even door de pijn heen bijten. Dus 2x goed verliezen en dan is domme Sjon opgerot. Daarna weer alles winnenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vraag is: waar moet je op hopen in deze fase? Een soort van resultaat (klein verlies of IK DOE NU HEEL GEK een gelijkspelletje) helpt Heitinga alleen maar.
Dat heb ik eerlijk gezegd ook wel. Aan de andere kant is de competitie eigenlijk toch al naar de klote. Je staat al 9 punten achter op Feyenoord en dan heb je nog Twente-uit en Utrecht-uit voor de boegquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De vraag is: waar moet je op hopen in deze fase? Een soort van resultaat (klein verlies of IK DOE NU HEEL GEK een gelijkspelletje) helpt Heitinga alleen maar.
PSV en Feyenoord zijn niet te achterhalen, maar een derde plek en voorronde CL is wel noodzakelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd ook wel. Aan de andere kant is de competitie eigenlijk toch al naar de klote. Je staat al 9 punten achter op Feyenoord en dan heb je nog Twente-uit en Utrecht-uit voor de boeg
Mokerdomme Sjon:quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:41 schreef Houniet het volgende:
Kijk tijgers, je kan verliezen bij Chelsea, je wilt alleen niet met 6-0 terug het vliegtuig in moeten.
Bus parkeren, GEEN WIJNDAL en geen gekke dingen doen. Hopen op het beste.
Sterker nog, Sjon gaat roepen dat alle ballen op Owen moeten.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:35 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier zo'n slappe zak van. Die vent staat vanavond gewoon in de basis.
Dat snap ik wel, Rosa (volgens mij is dat helemaal geen voetballer) is nog matigerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:35 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier zo'n slappe zak van. Die vent staat vanavond gewoon in de basis.
Ik heb sterk het idee dat jij het niet zo hebt op Heitinga, klopt dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Mokerdomme Sjon:
"We gaan vanavond VOLLE BAK jongens, 1 op 1 over het hele veld, geen poot terug trekken, vol aanvallen en alle ballen op Wijndal die als 2e linksbuiten speelt. Ik wil inzet en GRINTA zien, vreet het gras op, veel aanvallen en vooral doordekken waar mogelijk"
Fuck my life manquote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, Rosa (volgens mij is dat helemaal geen voetballer) is nog matiger
Hertog Jan staat hier koud.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 12:37 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb voor de zekerheid maar wat extra chips, kaas en worst gehaald en een bokbiertje zodat ik hopelijk toch nog een soort van leuke avond heb.
Ik verwacht alleen dat ik hem na 10 minuten uit zet.quote:
Zit al in de pub vriendquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik verwacht alleen dat ik hem na 10 minuten uit zet.
Waarom zou ikquote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga hier nog even langs dan;
https://www.classicfootballshirts.co.uk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |