Banthum.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:29 schreef bbuddybb het volgende:
Het was een leuk afgelopen seizoen in die prachtige Premier League voor Arond, maar hij zit over een paar weken weer werkloos thuis in Bergontheim.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sunderland zal niet meer in de Eredivisie-val trappen.
quote:Op maandag 1 september 2025 10:25 schreef Solispolar het volgende:
Geertruida na 1 seizoen al weer weg bij Leipzig; naar het roemruchte SunderlandDie carrière gaat ook echt uit als een nachtkaars.
quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach houd op. Sunderland is echt kont tegen de muur en tegenhouden om er vervolgens nog uit te vliegen. Leuk hoor, maar als je na 1 seizoen al weer afgeserveerd wordt (nota bene bij Leipzig) dan is dat ook wel een teken aan de wand. Laat maar weer eens zien dat het niveauverschil tussen de top van NL en het buitenland immens is.
quote:Op maandag 1 september 2025 10:48 schreef fetX het volgende:
Ik vind het overigens ook wel wat vroeg om Geertruida direct af te schrijven. Het zou me niks verbazen als hij het bij Sunderland goed gaat doen.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt van dezelfde user die zei dat Minteh absoluut geen kans van slagen had in de Premier League.
Leuke rubriek
Mooie rubriek dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ben vooral benieuwd wat Sunderland kan, met hun grote aankoop Granit Xhaka, die is heel nodig in de strijd tegen degradatie lijkt me
Gaat dit jaar geheel in Liverpool stijl geen zoden aan de dijk zetten in de Premier League en wint vervolgens wel de CL.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:29 schreef bbuddybb het volgende:
Het was een leuk afgelopen seizoen in die prachtige Premier League voor Arond, maar hij zit over een paar weken weer werkloos thuis in Bergontheim.
Gisteren niet gezien dankzij onze vrienden van Viaplay, maar hij is z'n krediet wel hard aan het verspelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:29 schreef bbuddybb het volgende:
Zelfs Klopp en Guardiola hebben weleens 4 keer achter elkaar verlorenquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren niet gezien dankzij onze vrienden van Viaplay, maar hij is z'n krediet wel hard aan het verspelen.
Ik las inderdaad dat de laatste keer voor Liverpool 4 jaar geleden was, onder Klopp dus. Ik kan me ook herinneren dat Klopp ook een boutseizoen heeft gehad ooit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Zelfs Klopp en Guardiola hebben weleens 4 keer achter elkaar verloren
Als je stelselmatig overslaan vinden ze je gewoon kut .quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:38 schreef -XOR- het volgende:
Reijnders nu uit zijn lijden verlost. Wat was die een potje slecht vandaag, zag er ook zielsongelukkig uit en werd weer stelselmatig overgeslagen.
Speelde ook verschrikkelijk slecht, City had net zo goed met 10 man kunnen beginnen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je stelselmatig overslaan vinden ze je gewoon kut .
Stukje schoolplein-mentaliteit.
Allemaal iets te hoog gegrepen voor hem wat ook niet iets is om voor te schamen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Speelde ook verschrikkelijk slecht, City had net zo goed met 10 man kunnen beginnen.
Deze moeten we even bewaren.quote:
Voor het gevoel wil je toch winnen lijkt me. Dit is gewoon niet serieus nemen. In Engeland valt dit echt niet goed, zeker niet in deze omstandigheden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef chufi het volgende:
Denk dat ie zich wil concentreren op de PL en de CLS
Volgens de bbc is dit zelfs z’n tweede rode kaart in twee optredens van in totaal twintig minuten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Ook nog rood.
Voor Nallo. Wie de fuck is Nallo?
Wat een sukkel dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens de bbc is dit zelfs z’n tweede rode kaart in twee optredens van in totaal twintig minuten.
Arne lijkt me een vervelende man. Hij is niet voor niets coach bij Feyenoord geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef SonicVolcano het volgende:
En klaar. Grote middelvinger naar je supporters dit. Je zou maar een kaartje voor deze wedstrijd hebben gekocht.
Ik lees morgen het ontslagbericht wel.
Bald fraud die een jaartje geteerd heeft op een sublieme Salah en tig ontsnappingen diep in extra tijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:41 schreef SonicVolcano het volgende:
En klaar. Grote middelvinger naar je supporters dit. Je zou maar een kaartje voor deze wedstrijd hebben gekocht.
Ik lees morgen het ontslagbericht wel.
Als je tegen Palace met je 2e team speelt calculeer je gewoon een verlies in. Liverpool heeft de selectie niet om op 4 terreinen mee te strijden, vanavond tegen Villa is belangrijker dus ik kan me voorstellen dat hij nu dit verlies slikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Och Och Arne toch, wat een domme keuze in die al ongekende kutperiode.
Ik wil nog niet zover gaan. Het is nog maar november.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Arsenal kampioen dit jaar. Dat is wel duidelijk.
Maar Arsenal is er de club niet naar om zo'n voorsprong nog weg te geven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wil nog niet zover gaan. Het is nog maar november.
Ik hoor wat je zegt maar dit seizoen lijkt alles anders. Bredere selectie etc etc.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Maar Arsenal is er de club niet naar om zo'n voorsprong nog weg te geven.
Oh, wacht...
Liverpool en ManCity in shambles, betere balans, een spits die wel wedstrijden voor je kan winnen, Arteta heeft meer ervaring... Ik zie het eigenlijk ook niet zo snel misgaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik hoor wat je zegt maar dit seizoen lijkt alles anders. Bredere selectie etc etc.
Ik hoop met je mee broeder. Tegen die tijd staat de champagne vast koud.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Liverpool en ManCity in shambles, betere balans, een spits die wel wedstrijden voor je kan winnen, Arteta heeft meer ervaring... Ik zie het eigenlijk ook niet zo snel misgaan.
Echt insane. Wilders niet meer de grootste dan zie je meteen waar dat toe leidt de ratten verlaten het schip en kiezen voor een brexit bestaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:40 schreef -XOR- het volgende:
Volgens mij staan er nu evenveel Nederlanders als Engelsen op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |