😡quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lijkt Utrecht van de laatste weken wel.
Net niet zegmaarquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die Italiaanse coach beter, die werd bijna kampioen
De sprookjes van Grimquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:06 schreef onlogisch het volgende:
Ajax heeft dinsdag Fred Grim toegevoegd aan de technische staf van John Heitinga. De hoofdtrainer droeg de zestigjarige oud-keeper zelf voor
@:Caland
@:Tjacka
@:Zipportal
Ajax val bedoel je over Roefs zijn ze zeer tevredenquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sunderland zal niet meer in de Eredivisie-val trappen.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Interview met Kroes, prediker van realisme
Dit kan gewoon niet. Althans, je mag best realistisch zijn, maar dat ga je nooit zo openlijk uiten.quote:“Op de dag van de wedstrijd tegen Olympique Marseille vroeg iemand mij wat het ging worden. ‘3-0 voor Marseille,’ antwoordde ik. Hoe ik dat kon zeggen… En bij Ajax-Inter? ‘Als we met 1-0 verliezen, ben ik niet ontevreden,’ zei ik vooraf tegen onze trainers. Natuurlijk begrijp ik dat er 55.000 toeschouwers zitten en een paar miljoen voor de buis, en het wil zeker niet zeggen dat je met die gedachte begint en speelt om te verliezen. Integendeel, na 35 minuten had ik nog het idee dat er wat te halen viel tegen Inter. Maar diezelfde week verloor PSV thuis van Union. Iederéén verloor. Ajax werd aan alle kanten kapot geschreven, terwijl het door ons was ingecalculeerd. Eigenlijk kan ik dit al niet zeggen, want dan roepen de mensen: die gozer is niet ambitieus. Nee, ik ben gewoon realistisch. Het zijn anderen die een beetje moeten afkicken.”
Dit kan niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog heel wat maanden Heitinga dusquote:Vooralsnog committeer je je aan Heitinga?
“Ja, volledig. Vorig jaar heb ik in een moeilijke fase tegen critici binnen Ajax over Farioli gezegd: ‘Als jullie hem willen ontslaan, ontsla mij dan als eerste.’ Zo sta ik er nu ook in.
Nee, nee dit kan niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 15:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
En dit post je in "Ajax is een parodie"quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 16:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5186282/heitinga-en-gordon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |