Dan komt er vast een boze puber thuis vanmiddag want die wilde eigenlijk niet mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:48 schreef Vicky het volgende:
@:exode wij waren gisteren in Duiven. Niet normaal druk maar ik vond het echt niet zo heel speciaal vergeleken met andere Intratuin filialen
Mijn grootste puber was juist boos dat ze niet nee kon.. die moest werken 🤣quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:15 schreef exode het volgende:
[..]
Dan komt er vast een boze puber thuis vanmiddag want die wilde eigenlijk niet mee.
Het is hier (randje Den Haag) nu wel wat onstuimiger aan het worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:26 schreef Schanu het volgende:
Wat goed dat je nee tegen je werkgever hebt gezegd Venco! Geen reden om je daar schuldig over te voelen![]()
Ynske hopelijk ging het goed vandaag, met vooral ook een goede afloop voor jullie.
GM wat fijn dat het een geslaagde dag was in Walibi
Kyare, heel veel sterkte, ik reageer inhoudelijk even in het andere topic![]()
Hier nog geen storm te bekennen, wel heel veel regen (en ons plafond is nog droog dus het probleem met ons balkon lijkt opgelost)
Stilte voor de storm, windkracht 1 in Fryslân. Vanaf 22.00 windkracht 5 en morgen 6.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:33 schreef Butterflower het volgende:
Zoetermeer heeft regen
De trampoline staat nog op z’n plek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duiven was belachelijk druk vertelde verloofde maar ze hebben wel vreselijk kitscherige dingen voor de voortuin gekocht. Laat die Kerst maar komen![]()
Verloofde kan in alle achtbanen, heeft alles behalve hoogtevrees (ze deed lachend Angel Landing Trail in Amerika, ik wachtte heel wat meters lager), maar inderdaad dingen zoals Villa Volta en ook 4D gedoe (zoals Emmets attractie in Legoland) daar kan ze echt niet tegen. B en ik gaan als we in de Efteling zijn minstens 1 keer in Villa Volta. Toen gingen zij en Juul toch maar eens mee erin afgelopen februari. Ze kwamen er allebei groen uit en B en ik gingen meteen nog een ronde.
De eerste keer Villa Volta voor B zal ik nooit meer vergeten. Dat koppie, die verwondering. Dat was zo gaaf. Voor ons zat een groep tieners die de hele rij en die kamers binnen hadden lopen klieren. Eenmaal in de bankjes werden ze steeds stiller en toen hij harder draaide wilden ze eruit. Lijkwit waren ze. En B maar roepen 'Mamaaaa, dat is gaafste wat ik ooit gezien heb! Woooooooooow!!'
Ik kan niet tegen draaiende dingen zoals de theekopjes maar verder kan je me overal in zetten.
Gaaf! Morgen komt mijn bestelling binnen. Heb 10 platte en 10 diepe borden besteld. Schaaltjes hoef ik niet. Zet toch nooit de tafel volquote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook al mn servies bij Xenos besteld. Blauwe mix en match.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tink, goed dat je voor jezelf hebt gekozen en fijn dat je nu alle ruimte en rust hebt om aan jezelf te mogen werken!
Ynske, wat een lange tijd van onzekerheid, en je klinkt weinig hoopvol over de te verwachten uitkomstik blijf voor je duimen!
Mush, aii sterkte voor je zoon met zijn beugel. Ziet hij er tegenop?
Ik hoop dat het je zoveel rust geeft als het mij geeft!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:24 schreef exode het volgende:
Morgen naar de huisarts om officieel met pleisters en pillen te starten om die premenopauze serieus aan te pakken. Ook wel spannend, ik kan best heftig reageren op medicatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |