abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219084253
@exode wij waren gisteren in Duiven. Niet normaal druk maar ik vond het echt niet zo heel speciaal vergeleken met andere Intratuin filialen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_219084408
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 11:48 schreef Vicky het volgende:
@:exode wij waren gisteren in Duiven. Niet normaal druk maar ik vond het echt niet zo heel speciaal vergeleken met andere Intratuin filialen
Dan komt er vast een boze puber thuis vanmiddag want die wilde eigenlijk niet mee.
pi_219084600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 12:15 schreef exode het volgende:

[..]
Dan komt er vast een boze puber thuis vanmiddag want die wilde eigenlijk niet mee.
Mijn grootste puber was juist boos dat ze niet nee kon.. die moest werken 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_219086514
Wat goed dat je nee tegen je werkgever hebt gezegd Venco! Geen reden om je daar schuldig over te voelen ;)

Ynske hopelijk ging het goed vandaag, met vooral ook een goede afloop voor jullie.

GM wat fijn dat het een geslaagde dag was in Walibi O+

Kyare, heel veel sterkte, ik reageer inhoudelijk even in het andere topic :*

Hier nog geen storm te bekennen, wel heel veel regen (en ons plafond is nog droog dus het probleem met ons balkon lijkt opgelost ^O^)
pi_219086671
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 16:26 schreef Schanu het volgende:
Wat goed dat je nee tegen je werkgever hebt gezegd Venco! Geen reden om je daar schuldig over te voelen ;)

Ynske hopelijk ging het goed vandaag, met vooral ook een goede afloop voor jullie.

GM wat fijn dat het een geslaagde dag was in Walibi O+

Kyare, heel veel sterkte, ik reageer inhoudelijk even in het andere topic :*

Hier nog geen storm te bekennen, wel heel veel regen (en ons plafond is nog droog dus het probleem met ons balkon lijkt opgelost ^O^)
Het is hier (randje Den Haag) nu wel wat onstuimiger aan het worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_219086908
Zoetermeer heeft regen
De trampoline staat nog op z’n plek oO<
pi_219087135
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 17:33 schreef Butterflower het volgende:
Zoetermeer heeft regen
De trampoline staat nog op z’n plek oO<
Stilte voor de storm, windkracht 1 in Fryslân. Vanaf 22.00 windkracht 5 en morgen 6.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219087178
Achtbanen, ik hou er van. Maar ik merkte afgelopen week in Bobbejaanland dat ik er iets minder goed tegen kan tegenwoordig. Gaat nog goed hoor allemaal, of het was gewoon lang geleden dat ik achtbanen gedaan heb.

Ik kan juist niet tegen ronddraaiende dingen als bijvoorbeeld zweefmolens. Maar ook dingen waar wat ik zie niet klopt met de werkelijkheid daar kan ik echt niet tegen. Dus ook villa volta en van die (3d) simulators waar bij de bankjes op en neer bewegen maar het door het beeldscherm lijkt dat je beweegt.. daar ga ik niet meer in.

@vencodark, hoe was je sollicitatiegesprek gegaan?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 23 oktober 2025 @ 18:14:02 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219087189
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_219087219
Poeh, dat is lang ynske.. en tot die tijd kun je dus gewoon niks? Bijzondere gang van zaken zo! :*
pi_219087703
Wij hebben hier elke dag storm B
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:7

Duiven was belachelijk druk vertelde verloofde maar ze hebben wel vreselijk kitscherige dingen voor de voortuin gekocht. Laat die Kerst maar komen O-)

Verloofde kan in alle achtbanen, heeft alles behalve hoogtevrees (ze deed lachend Angel Landing Trail in Amerika, ik wachtte heel wat meters lager), maar inderdaad dingen zoals Villa Volta en ook 4D gedoe (zoals Emmets attractie in Legoland) daar kan ze echt niet tegen. B en ik gaan als we in de Efteling zijn minstens 1 keer in Villa Volta. Toen gingen zij en Juul toch maar eens mee erin afgelopen februari. Ze kwamen er allebei groen uit en B en ik gingen meteen nog een ronde.

De eerste keer Villa Volta voor B zal ik nooit meer vergeten. Dat koppie, die verwondering. Dat was zo gaaf. Voor ons zat een groep tieners die de hele rij en die kamers binnen hadden lopen klieren. Eenmaal in de bankjes werden ze steeds stiller en toen hij harder draaide wilden ze eruit. Lijkwit waren ze. En B maar roepen 'Mamaaaa, dat is gaafste wat ik ooit gezien heb! Woooooooooow!!'

Ik kan niet tegen draaiende dingen zoals de theekopjes maar verder kan je me overal in zetten.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 19:58:33 #112
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219088380
Ynske, ik duim voor jullie!

Villa volta = kotsen. Net als alles wat duizeligheid met zich meebrengt. Heb ik overgehouden aan twee hg-zwangerschappen. Achtbanen kan ik wel, maar vind ik echt niet leuk.

En zij die dit jaar niet meer naar haar werk gaat, groet jullie. Vandaag de ballen gehad om bij m’n baas aan te geven dat de combinatie van m’n traject en werken niet haalbaar is. En dus sowieso tot volgend jaar thuis en dan bekijken wat er mogelijk is aan opbouwen. Vind ik eigenlijk best knap van mezelf.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219088686
Goed gedaan Tink!

@exode ik kan ook niet in draaiende attracties zoals de theekopjes. Gelukkig mijn man wel, die vindt het ook echt leuk maar die houdt helemaal niet van achtbanen.

Hier schoven net de stoelen door de tuin 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_219089319
Goed gedaan Tink!

Doe mij maar Droomvlucht of de Pirana of zo. Python gaat nog net maar ik ben vooral erg bang dat dat ding een keer bovenaan stil komt te staan. :@ Naast hoogtevrees ook vrij snel misselijk :')

Duiven is echt zo druk de laatste jaren. Wij kwamen er toen de kinderen nog klein waren echt heel vaak; treintjes kijken, gratis draaimolen :D Vorig jaar zijn we op 5 december even gegaan. Toen viel het ook wel mee. We proberen wel elk jaar even te gaan (maar ja, dat is voor ons ook niet heel ver weg).
  donderdag 23 oktober 2025 @ 20:51:44 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_219089374
Ik wil eigenlijk nog naar Deurningen dit jaar, maar met drukte is dat lastig. Maar ook altijd mooie show.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219089676
Achtbanen, ronddraaidingen en schipachtigen zijn altijd mijn lievelings geweest maar nu ben ik gevoelig voor allerlei prikkels dus ik ben bang dat het dan niet leuk meer is. Zou wel eeuwig zonde zijn :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219089907
quote:
1s.gif Op woensdag 22 oktober 2025 17:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb vorig jaar ook al mn servies bij Xenos besteld. Blauwe mix en match.
Gaaf! Morgen komt mijn bestelling binnen. Heb 10 platte en 10 diepe borden besteld. Schaaltjes hoef ik niet. Zet toch nooit de tafel vol :+

Villa Volta O+

Storm is hier maar meh. Was de kunststof :') tuintafel vergeten opsekop achter een boom te zetten, maar dies nog geen millimeter verschoven. Code oranje was dus meer een storm in een glas water :P

Zoon krijgt over twee weken zn slotjesbeugel, yay.

Niet schuldig voelen, Venco. Tis toch echt hun eigen schuld dat jij opzoek moet naar een bijbaan.

Goed gedaan Tink! En, succes :*

Ynske, lekker dan, zo'n tijd in onzekerheid zitten. Hopelijk wel een menselijke uitspraak.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219090518
Ik hoor elk jaar veel over Duiven maar durf het niet aan met de drukte. De 8 jarige houdt wel héél erg van lichtjes en lampjes dus ik denk dat ze de kerstversiering er geweldig zou vinden. Wij willen dit jaar wel weer naar Pantropica, met de lichtjesavond, dat is magisch O+

SPOILER
Tink, goed dat je voor jezelf hebt gekozen en fijn dat je nu alle ruimte en rust hebt om aan jezelf te mogen werken!

Ynske, wat een lange tijd van onzekerheid, en je klinkt weinig hoopvol over de te verwachten uitkomst :N ik blijf voor je duimen!

Mush, aii sterkte voor je zoon met zijn beugel. Ziet hij er tegenop?
pi_219090588
Wat tof die lichtjes! We zijn 1 keer bij Pantropica geweest en toen vond ik het jammer dat ik het niet eerder had ontdekt want toen waren ze net wat te oud.
pi_219090833
Light safari van de Beekse Bergen is ook echt heel leuk Shanu! Zou ik wel een avond buiten de Kerstvakantie kiezen qua drukte.

Vanyel, ik raak tegenwoordig al overprikkeld als allebei mijn kinderen tegelijk tegen me praten maar achtbanen gaan nog steeds goed.

Heel goed Tink! Voor jezelf kiezen en je energie goed benutten.
pi_219090895
Morgen naar de huisarts om officieel met pleisters en pillen te starten om die premenopauze serieus aan te pakken. Ook wel spannend, ik kan best heftig reageren op medicatie.
pi_219091227
Ik vind tuincentra niet leuk. En met kerstdrukte nog minder leuk. Ik ben er een keer geweest met de kinderen, toen was ik wel weer genezen. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je speciaal naar een verder tuincentra gaat puur voor de kerstshow.

Wij zijn dol op pretparken, hebben net een seizoenskaart voor Drievliet aangeschaft voor volgend jaar. Villa Volta vind ik niks aan, puur omdat het gewoon een saaie attractie is. De rest van het gezin denkt er gelukkig net zo over. Theekopjes etc sla ik liever over, VR-attracties gaan wisselend (achter Harry Potter aanvliegen op een bezem trek ik niet zo goed, vliegen met Star Tours wel), achtbanen zijn nog steeds heel leuk.
pi_219091352
Wij gaan als kersttraditie altijd een keer naar een kerstshow in een tuincentrum. O+ Kerstdorp opstelling kijken en J mag altijd 1 kerstbal uitkiezen.
En dan heb ik er ook weer genoeg van, haha.

Pre kind woonden we in de buurt van Duiven en gingen we daar wel naar de kerstshow, maar daar ga ik echt niet meer heen met al die gekte, hoor. :N
  donderdag 23 oktober 2025 @ 23:00:18 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_219091441
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:24 schreef exode het volgende:
Morgen naar de huisarts om officieel met pleisters en pillen te starten om die premenopauze serieus aan te pakken. Ook wel spannend, ik kan best heftig reageren op medicatie.
Ik hoop dat het je zoveel rust geeft als het mij geeft!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219091689
Wat is nou een goede start om je eens in te lezen over de (pre)menopauze en de klachten die daarbij horen en mogelijke oplossingen? Dat is bij mij echt een grote blinde vlek.

En dan graag wetenschappelijk onderbouwd, geen zweverig gedoe van influencers die er iets aan moeten verdienen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')