Dat is het enige positieve aan vandaag, maar zelfs dat is Ama niet gegund.quote:
Ja Brabant is hier een stukje vandaan dus daar heb ik geen fuck aan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op heel af en toe een klein gaatje na heb ik hier ook al de hele dag het idee dat er meer licht van binnen naar buiten gaat dan andersom. Jeej, herfst.
Maar gelukkig is het in Brabant prachtig weer schijnbaar.
We blijven hier van dat zeikregen houden ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve aan vandaag, maar zelfs dat is Ama niet gegund.
Hier is het ook droogquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Brabant is hier een stukje vandaan dus daar heb ik geen fuck aan.
Dat is wel een hoop.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
Voor morgen staat er 32mm regen op de planning hier
Jaquote:
Oooooooohquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Meeste valt s nachts zo te zien
Toen was het hier kutweerquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik weet waarom de zon schijnt in Brabant, ik was daar gisteren
Ja, ik kan dat niet binnen een uurtje oplossen. Het was al kutweer voor ik er was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen was het hier kutweer
En nu schijnt de zon daar omdat ze blij zijn dat je weer weg bent?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik weet waarom de zon schijnt in Brabant, ik was daar gisteren
Reigers, enig idee wat die droppen? Das echt net een bomaanvalquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vertel dat aan de meeuwen, duiven en andere poepmachines met vleugels
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Reigers, enig idee wat die droppen? Das echt net een bomaanval
Ik weet nog dat ik als kleine rival er eentje uit de tuin wilde jagen, die maakte zich breed en ging naar me blazen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.
Nee, ik bracht de zon omdat ik het zonnetje benquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu schijnt de zon daar omdat ze blij zijn dat je weer weg bent?
Hij blijft grappigquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik bracht de zon omdat ik het zonnetje ben
Echt?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.
Ik dump negativiteit gewoon hier zodat het in het echte leef niet nodig isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |