quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin heeft de zon weer gejat
Dit geloof ik ergens wel ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee
sarcasme kennen ze niet zo heb ik het idee en zelfspot ook niet
We hebben geen Pathe in de buurt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mystery classic van Pathé volgende week is Beetlejuice
Ja, dat moet je niet willen hoor. Misschien moet je dat ding bij je ouders neerzetten en dat zij het af en toe meten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop zo 24/7 met dat ding om m'n arm.
Ik kan die van hen ook lenen, maar die gebruiken ze zelf natuurlijk ook. Zodra je dat ding pakt, breekt het zweet me uit en de vorige keer dat ik het bij m'n ouders heb gemeten zat ik op 170/100 ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2025 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat moet je niet willen hoor. Misschien moet je dat ding bij je ouders neerzetten en dat zij het af en toe meten?
quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan die van hen ook lenen, maar die gebruiken ze zelf natuurlijk ook. Zodra je dat ding pakt, breekt het zweet me uit en de vorige keer dat ik het bij m'n ouders heb gemeten zat ik op 170/100 ofzoIk moet het echt een week lang meten en dan gaat het elke dag wat omlaag.
M'n vader al helemaal van DAT IS NIET GEZOND JE MOET NAAR DE DOKTERquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb dat een tijd met m'n hartslag gehad. Ging ik het steeds meten en elke keer werd ik zenuwachtiger.
Ik stamp die teringweegschaal ook iedere keer de tering in jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:01 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb dat een tijd met m'n hartslag gehad. Ging ik het steeds meten en elke keer werd ik zenuwachtiger.
Haha, ja, het wittejasseneffect.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vader al helemaal van DAT IS NIET GEZOND JE MOET NAAR DE DOKTER
De laatste keer bij de huisarts was ie nog hoger, mocht ik ook niet kijken van d'r
Sowquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stamp die terinweegschaal ook iedere keer de tering in ja
Zeg, doe eens rustig! Dit is niet goed voor je bloeddruk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik stamp die terinweegschaal ook iedere keer de tering in ja
zolang jij hem maar snaptquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Begrijpen ze hier denk ik ook niet
Ik kan geen FB of YouTube meer openen of het is wel Trump dit en Trump dat. WOrd er doodziek vanquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik het eerst opmeten en dan wat berichten op Facebook van antivaxxers lezen en het dan weer opmeten.
Moet zeggen dat het op mijn facebook best meevalt eigenlijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan geen FB of YouTube meer openen of het is wel Trump dit en Trump dat. WOrd er doodziek van
Zouden er ook mensen chronisch ontspannen zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben chronisch gestrest volgens mij dus ik ben benieuwd.
Blowers.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden er ook mensen chronisch ontspannen zijn?
Dit ja, zelfmedicatie ditdatquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Oh jezus mijn vader stuurt net een foto dat hij gisteren is flauwgevallen tegen een grote luidspreker in zijn huis.. negen hechtingen in zijn hoofd en een lichte hersenschudding. Tering.
Oh jezus mijn vader stuurt net een foto dat hij gisteren is flauwgevallen tegen een grote luidspreker in zijn huis.. negen hechtingen in zijn hoofd en een lichte hersenschudding. Tering.
Auw!quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Niet teveel ontspannen want dan ben je ineens ziek.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben chronisch gestrest volgens mij dus ik ben benieuwd.
Het eerste wat ik wel denk is hoe hou je dat witte vachtje schoon met dit weer.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.vanharen.nl/n(...)er-rood-98692/497107
Ik vind ze zo monsterlijk dat ik ze weer leuk vind.
Niet aantrekken buiten je huis natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het eerste wat ik wel denk is hoe hou je dat witte vachtje schoon met dit weer.
Er valt geen stront uit de lucht ofzo.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het eerste wat ik wel denk is hoe hou je dat witte vachtje schoon met dit weer.
Lolquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er valt geen stront uit de lucht ofzo.
Op heel af en toe een klein gaatje na heb ik hier ook al de hele dag het idee dat er meer licht van binnen naar buiten gaat dan andersom. Jeej, herfst.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
Nou ik heb hier al sinds ik wakker ben een lamp aan staan want zon hebben we hier vandaag niet.
Hier is het droog inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op heel af en toe een klein gaatje na heb ik hier ook al de hele dag het idee dat er meer licht van binnen naar buiten gaat dan andersom. Jeej, herfst.
Maar gelukkig is het in Brabant prachtig weer schijnbaar.
Vertel dat aan de meeuwen, duiven en andere poepmachines met vleugelsquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er valt geen stront uit de lucht ofzo.
Dat is het enige positieve aan vandaag, maar zelfs dat is Ama niet gegund.quote:
Ja Brabant is hier een stukje vandaan dus daar heb ik geen fuck aan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op heel af en toe een klein gaatje na heb ik hier ook al de hele dag het idee dat er meer licht van binnen naar buiten gaat dan andersom. Jeej, herfst.
Maar gelukkig is het in Brabant prachtig weer schijnbaar.
We blijven hier van dat zeikregen houden ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve aan vandaag, maar zelfs dat is Ama niet gegund.
Hier is het ook droogquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja Brabant is hier een stukje vandaan dus daar heb ik geen fuck aan.
Dat is wel een hoop.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:45 schreef essnhills het volgende:
Voor morgen staat er 32mm regen op de planning hier
Jaquote:
Oooooooohquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Meeste valt s nachts zo te zien
Toen was het hier kutweerquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik weet waarom de zon schijnt in Brabant, ik was daar gisteren
Ja, ik kan dat niet binnen een uurtje oplossen. Het was al kutweer voor ik er was.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen was het hier kutweer
En nu schijnt de zon daar omdat ze blij zijn dat je weer weg bent?quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik weet waarom de zon schijnt in Brabant, ik was daar gisteren
Reigers, enig idee wat die droppen? Das echt net een bomaanvalquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vertel dat aan de meeuwen, duiven en andere poepmachines met vleugels
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Reigers, enig idee wat die droppen? Das echt net een bomaanval
Ik weet nog dat ik als kleine rival er eentje uit de tuin wilde jagen, die maakte zich breed en ging naar me blazen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.
Nee, ik bracht de zon omdat ik het zonnetje benquote:Op maandag 20 oktober 2025 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nu schijnt de zon daar omdat ze blij zijn dat je weer weg bent?
Hij blijft grappigquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik bracht de zon omdat ik het zonnetje ben
Echt?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat sowieso maar enge beesten.
Ik dump negativiteit gewoon hier zodat het in het echte leef niet nodig isquote:
*rijgersquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Reigers houden ook van tuinen met een vijver
Scheten vroeger m'n hele raam onder.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind ze altijd wel chill
Zitten lang roerloos langs het water te wachten op een visje.
jij blij dat olifanten niet kunnen vliegenquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scheten vroeger m'n hele raam onder.
Heb jij nooit Dumbo gezien/?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij blij dat olifanten niet kunnen vliegen
Met zulke grote oren kom je een heel eindquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij nooit Dumbo gezien/?
newbiequote:Op maandag 20 oktober 2025 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Kan iemand CL even een FAST-test geven?
Blijkbaar een erg relevante maand als je rijgers/veiver niet kentquote:
En kad.quote:
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
Had lasagne voor take away gehaald. Wat een teleurstelling
Die van de hema vond ik altijd wel lekkerquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.
Op dag 2 nog beterquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vind zelfgemaakte lasagne altijd het beste. Of naar een echt goed restaurant maar daar bestel ik liever andere dingen.
Hendig sjieke slip.quote:
Wist niet dat Hema lasagne had. Geen ervaring mee dus maar hun worsten zijn in ieder geval goed te doenquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van de hema vond ik altijd wel lekker
ja grote kans dat je zelfgemaakte beter smaakt maar voor een kant en klare vind ik hem goed te doen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wist niet dat Hema lasagne had. Geen ervaring mee dus maar hun worsten zijn in ieder geval goed te doenMaar ze hebben het blijkbaar nog steeds, ga een keer proberen. Wie weet
waarom toch besteld?quote:Op maandag 20 oktober 2025 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb Lasagne bij de Picnic besteld. Ga ik morgen proberen. Verwacht er eigenlijk niet veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |