Je hebt nu 1 stapquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een elektrische vliegenmepper![]()
Gelukkig eerst op internet gekeken of de winkels hier op het winkelcentrum ze verkochten, nee dus, dus meer gegoogled en karwei had ze wel, dus naar karwei geweest, gelijk mijn stappen gehaaldmaar heb er nu 1.
Kom maar op kut muggen.
Dat kan ik beamenquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, zag wel vallen staan voor muizen.
Neem anders een kat, die helpen vaak wel tegen muizen.
Soms welquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms wel![]()
Die van mij zijn wel stronteigenwijs. Ben ik net even voor een tel opgestaan, gaat er een op mijn plek zitten
Met een vliegenmepper begin je niets tegen die kutmuggen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een elektrische vliegenmepper![]()
Gelukkig eerst op internet gekeken of de winkels hier op het winkelcentrum ze verkochten, nee dus, dus meer gegoogled en karwei had ze wel, dus naar karwei geweest, gelijk mijn stappen gehaaldmaar heb er nu 1.
Kom maar op kut muggen.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms wel![]()
Die van mij zijn wel stronteigenwijs. Ben ik net even voor een tel opgestaan, gaat er een op mijn plek zitten
huuhuuhuu, elektrische muggenmepper dan, speciaal voor jou.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een vliegenmepper begin je niets tegen die kutmuggen.
Jobiiiiiiiiquote:
Wat let je?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik mis dat wel, een kat in huis.
Ook lekker. De avond vliegt hier ook voorbijquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jobiiiiiiii
Lekker hoor, avond vliegt weer voorbij.
Daar?
nog een voorstelling binnenkort?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook lekker. De avond vliegt hier ook voorbij![]()
Ik had net weer repetitie van mijn koor, dat was weer leuk
De kosten er van. Mijn dochter was pas bij de dierenarts geweest met 2 katten en mocht 1600 euro aftikken.quote:
Zou ik ook best heel graag willen ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik mis dat wel, een kat in huis.
Maar met jouw werk wel wat lastig. Weet je al wanneer je weg kan, oftewel is de machine al klaar.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Zou ik ook best heel graag willen ja.
Ja de machine is wel klaar nu en vanavond eindelijk mn laatste dienstquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar met jouw werk wel wat lastig. Weet je al wanneer je weg kan, oftewel is de machine al klaar.
Vlak voor kerst in een kerk hier in Utrecht hebben we een optreden met allemaal kerstliedjesquote:
Mijn parkiet vraagt of ze mag komen kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vlak voor kerst in een kerk hier in Utrecht hebben we een optreden met allemaal kerstliedjes
Oh ik weet het ja. De dierenarts kost een godsvermogenquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De kosten er van. Mijn dochter was pas bij de dierenarts geweest met 2 katten en mocht 1600 euro aftikken.![]()
![]()
Prijzen zijn enorm gestegen afgelopen jaren schijnbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |