Vooral dat, bijna elke corner tegen is tegen doelpunt. Waarbij elke keer dezelfde fouten gemaakt worden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Heitinga is tactisch een onbenul, en kamikaze-Keizer ernaast versterkt dat alleen maar
Eens. bijna alle top top coaches staan tegenwoordig bijna 90 min langs de lijn, en proberen toch bij te sturen, coachen, dingetjes om te zetten.....quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig geloof in trainers die de hele wedstrijd langs de kant staan te schreeuwen. Als je zoveel instructies moet meegeven 90 minuten lang, dan heb je je werk vooraf gewoon niet goed gedaan.
Maar wat jij zegt slaat natuurlijk ook nergens op in het profvoetbal van nu. De tegenstander krijgt ook instructies mee die afwijken van je plan vooraf en dat zie je vanaf de kant gewoon beter dan de spelers in het veld. En tijdens een wedstrijd verandert er ook van alles. Een goede trainer ziet waar ruimtes ontstaan omdat speler x of speler y beter of minder goed in de wedstrijd zit en kan daar op anticiperen door net even andere instructies mee te geven van langs de kant.
Trainers die de hele wedstrijd hun muil houden zien kennelijk het spelletje vrij matig ontvouwen en kunnen alleen trainingsvormen bedenken. Prima als assistent, maar van een hoofdcoach verwacht ik meer dan "ik houd mijn muil want de spelers kunnen het vast wel zelf".
Zelfs in de hoofdklasse of KKD kun je op die manier het kaf wel van het koren scheiden.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet wat trainers zeggen, de beste trainer die ik had zat gewoon de hele wedstrijd op de bank en hield zijn muil, voetballers doen tijdens een wedstrijd gewoon wat ze zelf denken dat goed is. Het meeste rendement haal je door effectief te trainen en door spelers te gebruiken die een goed stel hersenen hebben, of in ieder geval over voetbal slimheid beschikken.
Stel anders nog een paar kale gekken extra aan.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Vooral dat, bijna elke corner tegen is tegen doelpunt. Waarbij elke keer dezelfde fouten gemaakt worden.
Gaaei die gewoon niet naar de bal kijkt bij die corner maar alleen zijn vent naloopt, dat is echt kelderklasse niveau.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Vooral dat, bijna elke corner tegen is tegen doelpunt. Waarbij elke keer dezelfde fouten gemaakt worden.
Ironisch genoeg is dat niet eens volledig de schuld van Sjon. Dat is letterlijk de job van Peerenboom, de man die jochies niet aan het voetballen kreeg, werd gepromoveerd om eindeloos corner filmpjes te kijken op zijn zolderkamer. Omdat Sjon graag een setpiece coach wilde zoals gebruikelijk is in Engeland.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het is opzich ook wel handig om dan een keeper te hebben die niet onder elke voorzet duiktquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is dat niet eens volledig de schuld van Sjon. Dat is letterlijk de job van Peerenboom, de man die jochies niet aan het voetballen kreeg, werd gepromoveerd om eindeloos corner filmpjes te kijken op zijn zolderkamer. Omdat Sjon graag een setpiece coach wilde zoals gebruikelijk is in Engeland.
Sjon zou aangeven: "Als iedereen gewoon z'n mannetje houdt is er niks aan de hand"quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
"DoMinErEn In De 1v1"
"Maar wat als mijn man naar de zijkant gaat en daarmee gigantische ruimtes creert??
Sjon: Eh geen idee "
Komt niet, want dit is allemaal onderdeel van het vijfjarenplan van Kroesquote:Op zondag 19 oktober 2025 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt niet, want dit is allemaal onderdeel van het vijfjarenplan van Kroes.
Vergeet de KNVB nietquote:Op zondag 19 oktober 2025 12:01 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon zou aangeven: "Als iedereen gewoon z'n mannetje houdt is er niks aan de hand"
Maar hij is wit en zou dus moeten kunnen keepen volgens jouquote:Op zondag 19 oktober 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is opzich ook wel handig om dan een keeper te hebben die niet onder elke voorzet duikt
En die maken we dan voorzitter na zijn carrierequote:Op zondag 19 oktober 2025 11:53 schreef Caland het volgende:
Het is opzich ook wel handig om dan een keeper te hebben die niet onder elke voorzet duikt
quote:Op zondag 19 oktober 2025 09:27 schreef raptorix het volgende:
Gewoon GertJan Verbeek aanstellen en ze tot het einde van het seizoen straftraining geven.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:21 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Maar hij is wit en zou dus moeten kunnen keepen volgens jou
Het feit dat negers niet kunnen keepen betekent niet dat alle blanken dat wel kunnen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnbaar denkt men dat je een racist bent.
Dit begint bijna een vraag in een IQ test te worden.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het feit dat negers niet kunnen keepen betekent niet dat alle blanken dat wel kunnen.
Dat vind ik pas racisme van user @:ramboetan
6-0 verlies bij Chelsea is natuurlijk ingecalculeerd.quote:
Een les in syllogismen kan nooit kwaad, zo blijktquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit begint bijna een vraag in een IQ test te worden.
Ik krijg het idee dat die hem ook niet geschikt vonden, maar ze wilden per se een Nederlander en niet nog een keer een buitenlander. Keizer wou niet, dus dan Sjonnie maar en hopen dat het goed komt. Het komt niet goed, dus het is ook voor hen gezichtsverlies als ze hem ontslaanquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:13 schreef papert het volgende:
Er is niemand die Heitinga een geschikte trainer voor Ajax vindt, op degene die beslissen of hij dat moet blijven na. Wat een miserabele situatie.
Een bult stevige kerels.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:03 schreef Coco het volgende:
Ajax moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |