Hihu geen sorry nodig tochquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:58 schreef praadje het volgende:
Oeps, volgens mij is dit de gids van donderdag. Sorry
Ik dacht al dat er iets niet klopte.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:58 schreef praadje het volgende:
Oeps, volgens mij is dit de gids van donderdag. Sorry
Hallo lieve Le. Wat leuk je weer eens te zien. Hoe gaat het met je en met je 'traject'? Als je er tenminste iets over kwijt wiltquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:13 schreef praadje het volgende:
Goedemorggen schatjesDe gids is er al dus ik wens jullie een fijne dag
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Hallo lieve Le. Wat leuk je weer eens te zien. Hoe gaat het met je en met je 'traject'? Als je er tenminste iets over kwijt wilt
Wat fijn om te lezen Le. Wat een traject zal dat geweest zijn en wat mag je trots zijn op jezelf. En inderdaad, weer rustig aan het gewone leven weer oppakken. Je verdient hetquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.
Een dikke buiging voor jouquote:Op donderdag 30 oktober 2025 20:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat goed met me! Zit nu in nazorg van behandeling. Nu verder aan mezelf werken met psycholoog en het gewone leven weer oppakken. Wel rustig aan opbouwen.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 06:43 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesMaak er een mooie dag en een fijn weekend van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |