Kritiek gaat steeds meer los komen. Voor de winter zijn Heitinga en Kroes weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, hier zitten we dus nog wel even aan vast
Zou Sjon niet na vanavond al mogen vertrekken?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Kritiek gaat steeds meer los komen. Voor de winter zijn Heitinga en Kroes weg.
En Jaros kan er trouwens geen kloot ervan.
En dan Fredje Grim als interim?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou Sjon niet na vanavond al mogen vertrekken?
Liefst nog tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 22:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou Sjon niet na vanavond al mogen vertrekken?
Het niveau van de arbitrage is over de hele breedte zó schandalig laag dit seizoen dat we in rap tempo bij het moment aanbelanden waarop de clubs maar massaal moeten gaan staken en de competitie moeten gaan stilleggen.quote:
Alles wat Goes en Weghorst doen is naar mijn mening rood, maar alles wat tegen hen gebeurt is naar mijn mening hooguit geel. Een uniek paradox.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:32 schreef Szura het volgende:
Jammer dat Wout en Wouter elkaar niet de hersens hebben ingeslagen
Allebei rood is toch een mooie oplossing?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 23:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alles wat Goes en Weghorst doen is naar mijn mening rood, maar alles wat tegen hen gebeurt is naar mijn mening hooguit geel. Een uniek paradox.
Hij neemt het zelf gelukkig niet heel serieus en vind zichzelf een leuke hobbyist.quote:Op zondag 19 oktober 2025 13:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Stuk sneller dan triathlontoppers als Jalabert en Armstrong.
Wanneer ga jij ook geld harken op je websitequote:Op zondag 19 oktober 2025 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Bommen op die camperidioot, dit is toch niet te doen. Elke pagina zo'n tering popup.
Hier heb je toch adblockers voor?quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Bommen op die camperidioot, dit is toch niet te doen. Elke pagina zo'n tering popup.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:54 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een sterk positieve split, 1:09 over de eerste 21 en 1:20 over de tweede 21. Hoewel dat nog altijd sneller is dan mijn 10k pacequote:
Gebruik ik normaal gesproken niet, heb er nergens echt last van.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hier heb je toch adblockers voor?
Lekker boos kijken en wijzen zoals we van hem gewend zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Dijk
Lekker wandelen.
En dan even in z’n handjes klappenquote:Op zondag 19 oktober 2025 17:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lekker boos kijken en wijzen zoals we van hem gewend zijn.
Come to Ajaxquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:01 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke club waar hij straks vast wel aan de slag kan
Goede keeperswissel wel.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Fixed! Lijkt ook allemaal op elkaar, die Griekse godenzonen
Furdjel was weer lucht aan het dekken om vervolgens zijn ploeggenoten de huid vol te schelden.quote:
Die 0-2 was echt schitterend, die jongen deed alle moeite van de wereld om de bal in z'n eigen goal te werken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ontzettend kansloze wanhoopspoging, wat denk je nou zelf als trainer?![]()
Nee, die 0-5 dan. Ik heb nog nooit zo iets gezien.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die 0-2 was echt schitterend, die jongen deed alle moeite van de wereld om de bal in z'n eigen goal te werken.
Was Van de Looi toch nog niet zo'n slechte trainer!
Leuk ook om meteen tegen de koploper te starten!quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ontzettend kansloze wanhoopspoging, wat denk je nou zelf als trainer?![]()
Dat Sibum nóg slechter is, maakt Erwin niet ineens een goede trainer of zo, he!quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die 0-2 was echt schitterend, die jongen deed alle moeite van de wereld om de bal in z'n eigen goal te werken.
Was Van de Looi toch nog niet zo'n slechte trainer!
Klopt! Heeft De Keersmaecker vorig seizoen een paar keer goed opgevangen en leek dus wel klaar om hem op te volgen. Nu vraag ik mij ook wel af in hoeverre het aan de spelers ligt, er zijn er meer die vorig seizoen behoorlijk stabiel stonden te ballen en nu fout op fout stapelen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bas Sibum is ook maar een naïeve gast qua speelstijl.
En De Keersmaecker was best een goede voetballer. Niet goed vervangen omdat ze ene Zamburek dachten te hebben, toch?
Virgil is nu echt klaar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 19:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Furdjel was weer lucht aan het dekken om vervolgens zijn ploeggenoten de huid vol te schelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |