hangt van de locatie af. Naar buiten Europa meestal richting een jaar van te voren. Binnen Europa korter op de vertrekdatum, een paar maanden ervoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. hoe ver van te voren zou je zelf een ticket boeken
een jaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hangt van de locatie af. Naar buiten Europa meestal richting een jaar van te voren. Binnen Europa korter op de vertrekdatum, een paar maanden ervoor.
max een maand of 2 maar ben daar gewoon slecht inquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Hoever van te voren boeken jullie een vliegticket?
Dat deden mijn ouders wel voor de reis naar Australië.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een jaarDas wel ver.
Ik twijfel of ik nu al een ticket moet boeken voor eind januari. Maar denk niet dat het er goedkoper op gaat worden
Deden wij toen we naar Denemarken gingen. Bijna een jaar van te voren geboektquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een jaarDas wel ver.
Ik twijfel of ik nu al een ticket moet boeken voor eind januari. Maar denk niet dat het er goedkoper op gaat worden
Mmmmmmmquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hetzelfde. Gewoon meer chocola kopen
Ik heb die voor IJsland nog niet, dus in ieder geval niet langer dan 10 maanden van tevoren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Hoever van te voren boeken jullie een vliegticket?
Muffins hierquote:
huis bezemkast in den haag ook in de verkoop?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Ja boek maar gewoon nu denk ik
20 jan naar amsterdam en 7 feb weer terug. Ben vanaf 5 feb dakloos dus wil niet te lang bij familie slapen
Die heb ik niet meer toch.Alleen rotterdamquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
huis in den haag ook in de verkoop?
*BURP*quote:
je ging rotje toch verkopen en dan in den haag een of andere bezemkast kopen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer toch.Alleen rotterdam
bezemkast is pas 2027 klaar :pquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je ging rotje toch verkopen en dan in den haag een of andere bezemkast kopen?
daarom kom ik ook nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je iets wegkrijgt met mijn paddenhoofd tegenover je
Ging mij de vorige keer best goed af.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je iets wegkrijgt met mijn paddenhoofd tegenover je
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kon niet meer in een shirt fietsen daarnet, dus kou
Ik hoop het al kan jan en feb toch best koud zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]het vriest tegen die tijd waarschijnlijk niet eens meer (als het dat al gaat doen)
?quote:
quote:
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,quote:
jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof jij nog in een shirt fietst.
ah oke ja nee als je echt nieuwe wilt dan ben je wel even zoet met vinden wat je zoekt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,
nieuwe: maten raam zijn kut met peren, overal net niet standaard maten en dan denk je een compromis te doen (niet in maar op het kozijn) en wat te vinden, issie te kort
Net was er geen zonnetje.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ja
afhankelijk van tijd en zonnetje met of zonder zomerjas
Oh dat is wel irritant.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oudr kan ik in theorie terug hangen maar wil ik niet,
nieuwe: maten raam zijn kut met peren, overal net niet standaard maten en dan denk je een compromis te doen (niet in maar op het kozijn) en wat te vinden, issie te kort
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke ja nee als je echt nieuwe wilt dan ben je wel even zoet met vinden wat je zoekt.
Heb er ook lang over gedaan om mijne naar het zin te vinden.
waar hebben jullie je raambekleding gekocht? (en wat heb je)quote:
Ik heb gewoon simpele verduisterende gordijnen via zo'n koopjeswebsite maar het zijn echt standaard maten. Ik heb het geluk dat dat prima past want je hebt ze 150 breed en 300 en qua hoogte zijn ze perfect alleen in mijn computer/hobbykamer heb ik ze een stuk korter laten maken want daar wou ik ze niet tot de grond.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie je raambekleding gekocht? (en wat heb je)
ik heb eigenlijk plissegordijnen op het oog voor de woonkamer
bij de lokale decozaak...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
waar hebben jullie je raambekleding gekocht?
Ik heb verduisterende gordijnen van de Hema en plisse van Veneta.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
voor de slaapkamer in deventer heb ik destijds plissegordijnen via plissegordijnen.nl besteld.. maar ik zie dat die site nu omgebouwd is naar doehetbudget.nl dus geen idee of ze daar nog dezelfde kwaliteit hebben. Die waren erg makkelijk zelf te plaatsen en ook snelle leveringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Jezusquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
voor de grap eens gekeken bij veneta... grootste raam in de woonkamer (180x185cm) is ¤410,25 ( plisse, top-down bottom up) ja, je koopt het voor de lange termijn, maar toch..
Je kunt ook voor 6 euro klaar zijn bij Ikea voor dat raam. Denk alleen dat je het na 3x gebruiken van de muur aftrektquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
voor de grap eens gekeken bij veneta... grootste raam in de woonkamer (180x185cm) is ¤410,25 ( plisse, top-down bottom up) ja, je koopt het voor de lange termijn, maar toch..
spijkers in de muur en een losse lap stof?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt ook voor 6 euro klaar zijn bij Ikea voor dat raam. Denk alleen dat je het na 3x gebruiken van de muur aftrekt
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
spijkers in de muur en een losse lap stof?
Geen idee waar de mijne vandaan komen. De instelling is er in principe verantwoordelijk voor. Ik zou het wel zelf mogen beslissen, maar dan zijn alle kosten voor mijn rekening. Dus laat ik het zo.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:25 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vouwgordijnen, vitrage en gordijnen van Karwei
Valt best mee toch?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:21 schreef mschol het volgende:
dat mag ik wel aannemenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben best benieuwd straks naar het verschil in de wachtrijen bij de Effenaar. In de grote zaal staat zanger Kafke en ik ga dus naar een poppunkachtig iets in de kleine zaal. Verwacht echt een groot verschil.
tja.. dat is niet wat ik wil, dan kan ik net zo goed het oude terug hangenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/
ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een plisse gordijntje eigenlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt best mee toch?
Dan heb je een redelijke kwaliteit, op maat gemaakt.
Ja. ik vrees voor veel Tokkies in de rij bij Kafke en bij mij veel zwartgeklede mensenquote:
Ik denk als je echt tijdelijk even uit nood iets moet hebben dat dit wel kan werken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/p/schottis-plissegordijn-wit-20242282/
Plisse is duurquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. dat is niet wat ik wil, dan kan ik net zo goed het oude terug hangen
[..]
ik vind het behoorlijk aan de prijs voor een plisse gordijntje eigenlijk
Volgens mij heb ik ze wel eens gehoord. Even kijken of ik al iets van hun geliked heb op Spotifyquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg op youtube een aanbeveling voor een band die ik nog niet kende. Majestica.
Bekijk deze YouTube-video
Best aardig.
Zie ik plots dat ze morgen in Leiden optreden. Grappig.
Daar gaat je bankrekeningquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
WAAAAAT WE HEBBEN CHINEES OP THUISBEZORGD. 🙌🏼
Ze treden op met Dominum, die kende ik al wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze wel eens gehoord. Even kijken of ik al iets van hun geliked heb op Spotify
Dominum is mij nog onbekend. Voor mij is Leiden net te ver weg en ik heb morgen al Battlebeastquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze treden op met Dominum, die kende ik al wel.
Het is dat ik nog herstellende ben van ziekte. Zie dat er nog kaartjes zijn. Was ik wel even op en neer gegaan.
De Chinees zit hier op 100 mquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:40 schreef Ama het volgende:
WAAAAAT WE HEBBEN CHINEES OP THUISBEZORGD. 🙌🏼
Tussen die 2 zou ik sowieso Battle Beast kiezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dominum is mij nog onbekend. Voor mij is Leiden net te ver weg en ik heb morgen al Battlebeast
Hier gaat of is hij weg uit de wijk. Denk dat die al weg is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Chinees zit hier op 100 m
Hoe kom jij dan aan je dosis gebakken banaan?quote:
Ik zag dat de appie nu iets van Pisang Goreng in de diepvries had liggen. Maar dat is anders als bestellen/afhalen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan aan je dosis gebakken banaan?
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorige week al gehad. Dus dit weekend niet.
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.quote:
Ik moet helemaal niets wetenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbijquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De Chinees zit hier op 100 m
De snackbar zit er naastquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbij
Burgersquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb hier echt vanalles zitten op 100 meter. Alleen nog geen gebruik van gemaakt in die 1 1/2 maand. Ja Dominoes is hier een paar keer geweest en een burgerzaak.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets weten
Hoi mailyquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:01 schreef maily het volgende:
[..]
Die hebben wij gelukkig niet zo dichtbij
Bezig met nieuw deck, zonder land zit ik rond de 100 kaarten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Same. Moet nog steeds een goede nieuwe uitzoeken.
Mailyquote:
Gewoon geen land spelen dus.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bezig met nieuw deck, zonder land zit ik rond de 100 kaarten.
Hoe is het met mailyquote:
Ben tevredenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon geen land spelen dus.
[..]
Hoe is het met maily
verduisterd in woonkamer wil ik niet, dan zit ik echt bijna alleen maar in een donker hokquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 16:37 schreef Ama het volgende:
Maar ik zou hier echt niet meer zonder verduisterende gordijnen kunnen. In de woonkamer ook echt top als ik iets wil kijken als de zon schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |