Jetten is dan ook geen mafklapper..quote:Op dinsdag 2 december 2025 06:58 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DRswhLVjPUd/
Zie ik jetten nog niet doen.
Weer veel last van TDS vanavond?quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:59 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Haha, om de somalische al-shabaab landgenoten tevreden te houden, en natuurlijk te bewijzen dat de Amerikanen en Somaliers hand in hand gaan, hadden de dems weer wat moois verzonnen.
Laat de burgemeerster eens eten bij 1 van de somalische restaurants, dat zal Trump leren.
Helaas krijgt hij het niet weg, ondanks het handgebaar van dat het goed is.![]()
Als Trump zegt eet geen hondenpoep dat is slecht voor je, zullen er vast tal van dems opstaan om Trump te laten zien dat hondenpoep eten helemaal niet slecht is en goede vervanger is voor vlees.
Je lijkt newsom wel, die moet ook alles jatten van Trump, zelfs zijn retoriek. Nu begin je mij al na te apen. The left really can't meme.quote:Op vrijdag 5 december 2025 19:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Weer veel last van TDS vanavond?
En hij heeft nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trump opent de aanval op Europa:
https://www.ad.nl/buitenl(...)nbaar-zijn~aa91bff4/
Europa is een aflopende zaak zoals Trump beweerd?quote:
Ja. Europa is een aflopende zaak met het huidige beleid.quote:Op zaterdag 6 december 2025 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Europa is een aflopende zaak zoals Trump beweerd?
Trump zegt precies wat ik ook denk.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trump opent de aanval op Europa:
https://www.ad.nl/buitenl(...)nbaar-zijn~aa91bff4/
Dat lijkt me geen complimentquote:Op woensdag 10 december 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump zegt precies wat ik ook denk.
Simpel: je kunt niet rekenen.quote:Hoe kan het dat 64% rechts stemt en we hier een linkse regering (kunnen) krijgen.
Ja, het bekende angst zaaien.quote:En die teringlijers maken niet genoeg aanstalten tegen die pleuris-migratie.
Wat onzin is: Poetin heeft het meeste invloed gehad op Europa.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:18 schreef Idisrom het volgende:
POLITICO, een Amerikaans nieuwsblad en website, noemt Trump de meest krachtige persoon van Europa. Er is geen ander die dit continent zo beïnvloed heeft in dit jaar.
Nou ik irriteer me kapot aan wat er momenteel (niet) gebeurd in Europa. Dat kon een paar jaar terug misschien nog wel. Maar deze tijd moet je veel harder zijn. Vooral tegen migratie, klimaatdrammers en linkse economische sprookjes.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen compliment
[..]
Simpel: je kunt niet rekenen.
We hebben in Nederland voornamelijk meerderheidskabinetten.
Je kunt dan nooit een links kabinet krijgen als de meerderheid rechts heeft gestemd.
Tenzij we met een minderheidskabinet komen.
En dan nog zal elke wet die het kabinet er door wil jassen een meerderheid zien te halen in beide kamers.
Dus dat hele gejank dat we een linkse regering krijgen terwijl Nederland rechts heeft gestemd zijn typische Maga- tranen.
Wat dat betreft lijk je dan inderdaad op Trump.
En ik zou dat zelf niet als een compliment zien.
[..]
Ja, het bekende angst zaaien.
Door middel van xenofobie.
Doet het altijd goed.
Nee, jij trapt er in.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me kapot aan wat er momenteel (niet) gebeurd in Europa.
Het gaat zo helemaal naar de tyfus man. Irriteer ik me al langer aan.
Nu zegt orange man het gewoon.
Ja, Europa is zich aan het bewapenen dankzij Russische agressie.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik irriteer me kapot aan wat er momenteel (niet) gebeurd in Europa. Dat kon een paar jaar terug misschien nog wel. Maar deze tijd moet je veel harder zijn. Vooral tegen migratie, klimaatdrammers en linkse economische sprookjes.
Het gaat zo helemaal naar de tyfus man. Irriteer ik me al langer aan.
Nu zegt orange man het gewoon.
De methode Trump is helemaal fout. Dat moeten we hier niet willen.quote:
Dat is ook de reden dat hij ze zegt.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De methode Trump is helemaal fout. Dat moeten we hier niet willen.
Toch raakt hij een paar onderwerpen waar ik al jaren precies zo over denk.
Dat dacht ik al tijdens het begin van Bidens termijn.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat hij ze zegt.
Hij kruipt onder je huid.
Trap er niet in.
Niet relevant.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat dacht ik al tijdens het begin van Bidens termijn.
Ja, zo werken populisten nu eenmaal. Blijkbaar heb je een mening over iets dat niet uitgevoerd kan worden zonder wetten, verdragen en de controlerende macht opzij te zetten.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De methode Trump is helemaal fout. Dat moeten we hier niet willen.
Toch raakt hij een paar onderwerpen waar ik al jaren precies zo over denk.
Ligt je brief met klachten over de regering bij de VVD in de bus?quote:Op woensdag 10 december 2025 20:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trump zegt precies wat ik ook denk.
Hoe kan het dat 64% rechts stemt en we hier een linkse regering (kunnen) krijgen.
Zelfde in Frankrijk, en Duitsland.
En die teringlijers maken niet genoeg aanstalten tegen die pleuris-migratie.
Grap is dat d VVD GroenLinks/PvdA buiten de deur houdt en streeft naar een rechts (minderheids)kabinet.quote:Op woensdag 10 december 2025 21:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ligt je brief met klachten over de regering bij de VVD in de bus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |