BBC is toch die zender die knip en plak werk doet en fake news released? X is de beste news outlet die bestaat.quote:Op zondag 16 november 2025 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Trump is woedend op 'onze' Rutger Bregman![]()
[ x ]
Dat worden hogere tarieven voor ons
Rutger Bregman:quote:Op zondag 16 november 2025 17:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
BBC is toch die zender die knip en plak werk doet en fake news released? X is de beste news outlet die bestaat.
Gast ziet er trouwens precies weer uit zoals ik verwacht van iemand met TDS.
Als je zijn Twitter account bekijkt zie je een labiele deugkneus. Zegt genoeg, die geïnspireerd is door zijn moeder om Vegan te worden.quote:Op zondag 16 november 2025 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rutger Bregman:
Public speaker and commentator: Has become a prominent public speaker, gaining attention for his commentary at events like the World Economic Forum in Davos.![]()
1) hij ziet eruit als een quintessential cuckquote:Op maandag 17 november 2025 15:38 schreef xpompompomx het volgende:
Heel verhaal maar, zoals verwacht, nul komma nul inhoudelijke kritiek op Bregman.
Wat is echte arbeid? Mensen afbranden op Fok?quote:Op maandag 17 november 2025 15:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
1) hij ziet eruit als een quintessential cuck
2) hij heeft nog nooit een dag echte arbeid verricht
3) zijn politieke ideeën zijn hol en slecht onderbouwd
Dus waarom moeten we hem serieus nemen?
hIj HeEfT nOg NoOiT eEn DaG eChTe ArBeId VeRrIcHtquote:Op maandag 17 november 2025 15:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Is werken enkel een fysiek iets doen zoals schoonmaken, boren, haren knippen etc.?quote:Op maandag 17 november 2025 15:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen 'activistische trekjes'.quote:Op maandag 17 november 2025 15:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je zijn Twitter account bekijkt zie je een labiele deugkneus. Zegt genoeg, die geïnspireerd is door zijn moeder om Vegan te worden.
[ x ]
"Hoe kan ik toch laten zien dat ik pro-moslim ben en anti-Trump, ben zo vol van mijzelf (hier kan ik vast veel deugpuntjes mee scoren) dacht ie vast.
[ x ]
Dat hij vroeger wat papiertjes heeft gehaald betekent niet dat hij geen activistische trekjes heeft, die lui worden zo gevormd. Want als je als journalist bij BBC ook maar positief over Trump zou praten lig je er natuurlijk uit.
Daarom is het journalistieke vak ook een lachertje geworden, je kan beter naar youtubers kijken die echt laten zien wat er speelt in de wereld dan dit soort activistische vegan mafkezen.
Een heleboel natuurlijk!quote:Op maandag 17 november 2025 16:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen 'activistische trekjes'.
Maar heb je ook papiertjes?
Maak je maar niet druk om mij ouwe boomer, maar maak het vooral weer persoonlijk omdat je weet dat ik gelijk heb. Altijd weer hetzelfde zwaktebod!quote:Op maandag 17 november 2025 16:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jij hebt je eigen 'activistische trekjes'.
Maar heb je ook papiertjes?
Ik ben geen boomerquote:Op maandag 17 november 2025 18:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk om mij ouwe boomer, maar maak het vooral weer persoonlijk omdat je weet dat ik gelijk heb. Altijd weer hetzelfde zwaktebod!
Je hebt blijkbaar zelf wat gemist;quote:Op maandag 17 november 2025 16:33 schreef epicbeardman het volgende:
Gewoon, omdat het in het verhaal paste. Geen excuses, geen ontslagen, gewoon een slap correctietje onderaan de site.
Klopt ik lees geen fake news sites.quote:Op maandag 17 november 2025 18:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar zelf wat gemist;
Directeur BBC en hoofd nieuwsdienst nemen ontslag na ophef over bewerkte video van Donald Trump
Ok boomer.quote:Op maandag 17 november 2025 18:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben geen boomer
Iedereen die hier post en ergens voor staat heeft 'activistische trekjes'. Dat is opzich geen probleem.
Maar gij heeft waarschijnlijk geen papiertjes en ook geen epische baard.
Of in het Nederlands:quote:Op maandag 17 november 2025 19:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt ik lees geen fake news sites.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |