abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2025 @ 08:50:55 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_219058574
Vraag hoe ze er rekening mee kunnen houden dat je overdag veel thuis bent en makkelijk overprikkeld raakt.

Waar heb je bijvoorbeeld behoefte aan? Duidelijke afspraken, een aanspreekpunt, etc.
The love you take is equal to the love you make.
pi_219059017
Oké, ik was erg zenuwachtig, maar het was fijn

De grootste zorgen zijn weg. Het wordt een moeilijke periode, maar goed, het moet

Er komt tzt ook een gesprek met de woningbouw, het bouwbedrijf, begeleiding en ikzelf. Om het zo stressvrij mogelijk te laten gebeuren.

Mijn hoofd gonst van alle informatie. Weet ook even niet wat te vertellen... Alleen de grootste angst is weg nu
pi_219059441
Fijn dat ze ook nog een keer met jou en de begeleiding in gesprek gaan, lijkt me een heel goed plan. :*
Fake it till you make it...
pi_219061794
Ik moet het nu echt loslaten. Donderdag kijken in de voorbeeldwoning. Ben erg benieuwd

En nu baal ik. Eerder maakte ik gebruik van de detox app. Durf ik niet meer. Dus ik heb mijn telefoon helemaal uit het zicht gelegd. Lekker in een bubbel... Word ik gebeld... nu ben ik weer helemaal uit mijn bubbel en is het zo lastig om hem weer weg te leggen...

Nu wachten op PostNL en Picnic en daarna misschien weer de bubbel testen
pi_219081545
Slapen is de laatste tijd weer behoorlijk een dingetje... moeite met inslapen en moe worden

Zaterdag heb ik wel tijd voor een slaappil

Nu stuiter ik nog rond. Mijn theorie is dat ik mezelf nu echt moet uitputten door een nacht weinig te slapen. En dan morgen zonder een dutje door te kachelen.
pi_219085003
Neem toch vanavodn al een pil. Heb twee, misschien drie, uur geslapen en ben absoluut niet moe en hyper-emotioneel.
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 oktober 2025 @ 13:40:17 #32
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219085010
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Neem toch vanavodn al een pil. Heb twee, misschien drie, uur geslapen en ben absoluut niet moe en hyper-emotioneel.
* TheStigsDutchCousin aai over de bol geeft
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_219085541
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve C. maak dat lastige leven van jou zo comfortabel mogelijk :*
  Spellchecker donderdag 23 oktober 2025 @ 14:47:24 #34
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219085556
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een lieve alleszeggende post O+ ^O^
pi_219085606
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 14:46 schreef Blues het volgende:

[..]
O+

Ja... doe mijn best

Kacheltje wat hoger dan normaal. Op tijd een pilletje erin vanavond. Lekker warm douchen straks

En nu lekker niksen.

Dank je wel O+
pi_219090875
Na mijn thee neem ik een tweede grote pam in
Ben zo druk in mijn hoofd en niet moe

Volgende week donderdag gaat mijn moeder naar huis *O* dus eindelijk wat meer rust (ja egoïstische blijheid naast blij voor haar). Alleen er zijn zoveel dingen die ik met mijn moeder moet bespreken. Er blijven dingen oppoppen

En het vooorbeeldhuis van de renovatie bekeken en besproken. Dat zijn ook veel prikkels in mijn hoofd.

Het gonst in mijn hoofd. En ik heb al een lorazepam op, die doet niks. Na mijn kop thee een temazepam en hopelijk slaap ik de komende nacht wel
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 18:55:29 #37
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219096224
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na mijn thee neem ik een tweede grote pam in
Ben zo druk in mijn hoofd en niet moe

Volgende week donderdag gaat mijn moeder naar huis *O* dus eindelijk wat meer rust (ja egoïstische blijheid naast blij voor haar). Alleen er zijn zoveel dingen die ik met mijn moeder moet bespreken. Er blijven dingen oppoppen

En het vooorbeeldhuis van de renovatie bekeken en besproken. Dat zijn ook veel prikkels in mijn hoofd.

Het gonst in mijn hoofd. En ik heb al een lorazepam op, die doet niks. Na mijn kop thee een temazepam en hopelijk slaap ik de komende nacht wel
Gaat de renovatie wel mooi worden?
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219100099
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Gaat de renovatie wel mooi worden?
Ja het gaat een eind vooruit, ja!
pi_219100136
Maandag even slapen bespreken met de begeleiders. Ik weet niet of ik gewoon minder slaap nodig heb of dat het wat anders is. Slaap echt een stuk minder en slecht. Alleen ik ben overdag niet moe, ja overprikkeld, maar ik ben niet slaperig.
Het komt denk ik ook doordat ik zoveel moet, dat ik in de avonden zoveel mogelijk leuke dingen prop, waardoor ik te actief ben in de avond om slaperig te worden. Als ik op de bang hang en ga lezen, dan ben ik rond een uurtje of half elf max wel slaperig. Alleen ik heb niet de rust in mezelf daarvoor.

Vanavond zet ik misschien de televisie aan en ga met een tijdschrift en boek op de bank hangen. Ik heb veel leuk leesvoer, genoeg slechte televisie om als achtergrond geluid te hebben... alleen de discipline nog.

Donderdag moeders naar huis en dan veel vrij. Dan hoef ik maar eens per week te komen voor het huishouden, en zij oefent om meer zelfstandig te doen, dus dat werk wordt elke week minder. Meer tijd voor mezelf. Dus nu vast oefenen met bankhangen weer. Vanavond ga ik lezen
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:38:30 #40
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219100284
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja het gaat een eind vooruit, ja!
Gelukkig krijg je er een betere woning voor terug. Zal ook wel enorm schelen in de stress.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219100293
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Gelukkig krijg je er een betere woning voor terug. Zal ook wel enorm schelen in de stress.
Nee... ik zie zo enorm tegen het proces op
Het kost me moeite om het los te laten tot nader bericht. Knoop in mijn maag...
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:42:12 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219100300
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee... ik zie zo enorm tegen het proces op
Het kost me moeite om het los te laten tot nader bericht. Knoop in mijn maag...
Ah zo, heb zelf ook ooit in zo'n renovatie gezeten en kon er ook moeilijk aan wennen. En dan al die vreemde geluiden in je huis. Bah. Was blij toen alle bouwlui weg waren.
pi_219100302
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ah zo, heb zelf ook ooit in zo'n renovatie gezeten en kon er ook moeilijk aan wennen. En dan al die vreemde geluiden in je huis. Bah. Was blij toen alle bouwlui weg waren.
Mijn huis wordt leeggetrokken (alles inpakken en meubels eruit en naar een opslag) en ik moet een tijd naar een andere woning.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:46:32 #44
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219100318
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mijn huis wordt leeggetrokken (alles inpakken en meubels eruit en naar een opslag) en ik moet een tijd naar een andere woning.
Oh? Ben je daar al wezen kijken?
pi_219100326
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Oh? Ben je daar al wezen kijken?
dat is pas volgend jaar herfst. Dus geen flauw idee hoe, wat en waar
Daarom probeer ik de stress nu te negeren.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 09:48:47 #46
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219100331
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
dat is pas volgend jaar herfst. Dus geen flauw idee hoe, wat en waar
Daarom probeer ik de stress nu te negeren.
Ja, nu snap ik je helemaal. :*

Ander onderwerp. :P ;)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 oktober 2025 @ 10:09:32 #47
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219100445
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja, nu snap ik je helemaal. :*

Ander onderwerp. :P ;)
Nijntjes?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:06:53 #48
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219101306
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nijntjes?
Die zijn allemaal dood. ;(
pi_219101354
Zo! Vrijwilligerswerk gehad en eindelijk vrij. Ik ben zo ongelooflijk moe nu

Even lunchen en koffie drinken
Eens zien of ik mezelf moet dwingen tot hobby of dat ik zo zin heb

Ben ongelooflijk moe in mijn hoofd... hopelijk slaap ik vannacht een beetje

Nu het einde van de stress in zicht is klap ik echt in
pi_219112684
Oh ja zomer- en wintertijd zijn gewisseld. Ben al de hele dag gedesoriënteerd in tijd. Niet ernstig. Alleen gemiddeld duurt het een week voordat ik gewend ben

Morgen drukke dag, dan wordt het wel wat gemakkelijker van

Eerst begeleiding en dan naar mijn moeder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')