* TheStigsDutchCousin aai over de bol geeftquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Neem toch vanavodn al een pil. Heb twee, misschien drie, uur geslapen en ben absoluut niet moe en hyper-emotioneel.
Lieve C. maak dat lastige leven van jou zo comfortabel mogelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Neem toch vanavodn al een pil. Heb twee, misschien drie, uur geslapen en ben absoluut niet moe en hyper-emotioneel.
Wat een lieve alleszeggende postquote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Lieve C. maak dat lastige leven van jou zo comfortabel mogelijk
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Lieve C. maak dat lastige leven van jou zo comfortabel mogelijk
Gaat de renovatie wel mooi worden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na mijn thee neem ik een tweede grote pam in
Ben zo druk in mijn hoofd en niet moe
Volgende week donderdag gaat mijn moeder naar huisdus eindelijk wat meer rust (ja egoïstische blijheid naast blij voor haar). Alleen er zijn zoveel dingen die ik met mijn moeder moet bespreken. Er blijven dingen oppoppen
En het vooorbeeldhuis van de renovatie bekeken en besproken. Dat zijn ook veel prikkels in mijn hoofd.
Het gonst in mijn hoofd. En ik heb al een lorazepam op, die doet niks. Na mijn kop thee een temazepam en hopelijk slaap ik de komende nacht wel
Ja het gaat een eind vooruit, ja!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat de renovatie wel mooi worden?
Gelukkig krijg je er een betere woning voor terug. Zal ook wel enorm schelen in de stress.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het gaat een eind vooruit, ja!
Nee... ik zie zo enorm tegen het proces opquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je er een betere woning voor terug. Zal ook wel enorm schelen in de stress.
Ah zo, heb zelf ook ooit in zo'n renovatie gezeten en kon er ook moeilijk aan wennen. En dan al die vreemde geluiden in je huis. Bah. Was blij toen alle bouwlui weg waren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... ik zie zo enorm tegen het proces op
Het kost me moeite om het los te laten tot nader bericht. Knoop in mijn maag...
Mijn huis wordt leeggetrokken (alles inpakken en meubels eruit en naar een opslag) en ik moet een tijd naar een andere woning.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ah zo, heb zelf ook ooit in zo'n renovatie gezeten en kon er ook moeilijk aan wennen. En dan al die vreemde geluiden in je huis. Bah. Was blij toen alle bouwlui weg waren.
Oh? Ben je daar al wezen kijken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn huis wordt leeggetrokken (alles inpakken en meubels eruit en naar een opslag) en ik moet een tijd naar een andere woning.
dat is pas volgend jaar herfst. Dus geen flauw idee hoe, wat en waarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh? Ben je daar al wezen kijken?
Ja, nu snap ik je helemaal.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
dat is pas volgend jaar herfst. Dus geen flauw idee hoe, wat en waar
Daarom probeer ik de stress nu te negeren.
Nijntjes?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik je helemaal.![]()
Ander onderwerp.![]()
Die zijn allemaal dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |