Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus ik weet nog niet wat er op het menu staat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Die bij Overtoom zijstraat? Hoe heet het ook alweer daar? Constantijn Huygenstraat meen ik, gaat over in Bilderdijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
toko gehaald, oa rendang, belado, ajam pedis, nasi, bami en nog wat groentes waar ik naam van vergeten ben.
nee Madjoe, Amsterdamseweg in Amstelveen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die bij Overtoom zijstraat? Hoe heet het ook alweer daar? Constantijn Huygenstraat meen ik, gaat over in Bilderdijk
Wat een idiote kanker Mongoolse ben ik ook en laatst was ik nog zo boos op tjacka, ik moest het duidelijk even bij mijzelf vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tot zover de egotrippperij
wtf!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:14 schreef vrijgevochten het volgende:
Boys ik ging de grens over richting mijn tweelingziel..
Iets teveel over seksuele energie gecommuniceerd
@:fok-it @:mortaxx @:flippingcoin
Gelukkig geen aangifte en tbs
We zijn nog even op de straat te vinden
Dit ter info
Jeetje wanneer ga je eens luisteren en stop je met die onzinquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:14 schreef vrijgevochten het volgende:
Dit ter info
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:14 schreef vrijgevochten het volgende:
Dit ter info
Och och. Hier hebben we zo vaak voor gewaarschuwd. Dankzij jou nemen de juffies de nacht weer terugquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:14 schreef vrijgevochten het volgende:
Dit ter info
Hallo maatquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Och och. Hier hebben we zo vaak voor gewaarschuwd. Dankzij jou nemen de juffies de nacht weer terug
Hallo vriend.quote:
Ook goedquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Gaat goed hoorMet jou ook?
Ik leef celibaat dus verder met en naast haar val ik nooit iemand meer lastigquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jeetje wanneer ga je eens luisteren en stop je met die onzin
het spijt mij zeerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Och och. Hier hebben we zo vaak voor gewaarschuwd. Dankzij jou nemen de juffies de nacht weer terug
Wtfquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook goedLeuk dat je het vraagt
Druk op het werk alleen.
Hoe is het bij jou op het werk?
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |