Een spuitje geven maat. Benoem het gewoon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:12 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hardop ademen
Daar moeten we iets mee.
Rijst met Kip Tandoori.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zou veldwachter @GGMM wel eens een dame zwaar hebben laten ademen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een spuitje geven maat. Benoem het gewoon.
Omhoog gevallen kut jochquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Manmanmanmanman wat een droevigheid weer.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou veldwachter @:GGMM wel eens een dame zwaar hebben laten ademen?
Vrij droevig, ben je op zo’n leeftijd al multimiljonair, is het uitmelken van je supporters al naar zo’n grote hoogte geschoten.quote:
Inderdaad op deze leeftijd heb je goede begeleiding nodig, vreemd dat dit niet aanwezig is bij een grote club, de kans op ontsporing is inderdaad erg aanwezigquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vrij droevig, ben je op zo’n leeftijd al multimiljonair, is het uitmelken van je supporters al naar zo’n grote hoogte geschoten.
Sowieso word ik er ook helemaal eng van als ouders van spelers teveel op de voorgrond gaan treden, zoals papa Yamal die keihard loopt te huilen dat ‘ie de gouden bal nog niet heeft gewonnen.
Tel daar bij op dat dat jongetje blijkbaar al een agenda vol scharrels heeft, en het zou me niet verbazen als hij nog eens aardig gaat ontsporen.
Goed dat je stappen onderneemt. Hoop dat het alleen maar beter gaat worden vanaf hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 06:29 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
drie uur geslapen hier maat
Ik heb vannacht maar even een psycholoog aangeschreven
Warm badquote:Op woensdag 22 oktober 2025 06:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Goed dat je stappen onderneemt. Hoop dat het alleen maar beter gaat worden vanaf hier
@GGMM en een damequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou veldwachter @:GGMM wel eens een dame zwaar hebben laten ademen?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ben jij er al uit?
Ik wil je wel een tip geven. Ik zag dit snoepje op de lijst van Jawohl21.
[ afbeelding ]
Kundige dame, veel talent, kan wel wat. Mag in het kabinet RamboDirk I @Zipportalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |