Nog niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie ook gedoe met YT dat je alles dubbel moet laden, omdat de eerste keer niet werkt?
Had ik van de week. Heb je een ad blocker (ik wel twee zelfs). Die heb even uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie ook gedoe met YT dat je alles dubbel moet laden, omdat de eerste keer niet werkt?
Oh ik steek jou ook al aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm < GoA zit nu af te vragen of hij nog wat te dippen heeft
Volgens mij had ik dat van de week, ik klik iets aan, het start en gelijk herstart. Maar geen melding of zo, gewoon gelijk een herstart van het filmpje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik gebruik Brave die heeft idd een ingebouwde add blockerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik van de week. Heb je een ad blocker (ik wel twee zelfs). Die heb even uitgeschakeld.
Even uit en aan gezet en daarna werkte het weer normaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
Zal dan wel door de adblocker komen. Zolang ik kan kijken schakel ik het niet uit iig.
Uit en daarna weer aan bedoel je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Even uit en aan gezet en daarna werkte het weer normaal
Ah ja, zo kan het ook. Maar goed, ik had het van de week een paar keer, vandaag nog niet gelukkig. Zal het wel onthouden wat je tikte mocht het weer gebeuren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Even uit en aan gezet en daarna werkte het weer normaal
Ja even YT getest en deed weer normaal (met reclame) en toen heb ik ze weer ingeschakeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit en daarna weer aan bedoel je?
Lijkt wel of YT af en toe een soort scan rondstuurt wat die blockers zoekt via ip ofzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, zo kan het ook. Maar goed, ik had het van de week een paar keer, vandaag nog niet gelukkig. Zal het wel onthouden wat je tikte mocht het weer gebeuren.
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt wel of YT af en toe een soort scan rondstuurt wat die blockers zoekt via ip ofzo
Geprobeerd, maar werkt niet. Ik ga wel ff op zoektocht op de interwebsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even YT getest en deed weer normaal (met reclame) en toen heb ik ze weer ingeschakeld
Wel balen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar werkt niet. Ik ga wel ff op zoektocht op de interwebs
Tot rust gekomen?quote:
Snap ikquote:
Was je camambert dan iig wel lekker?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NOu, had ff wat tips gevolgt .. werk ook niet.
.. moet nu weer overal inloggenEn dan heb je een username en een WW en dan motten ze nog een verificatie naar je foon sturen... Grrrrr.
Die was dan wel weer heerlijk! Zeker met de wilde Preiselbeeren jamquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was je camambert dan iig wel lekker?
Gelukkig maar en wat een vage combinatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die was dan wel weer heerlijk! Zeker met de wilde Preiselbeeren jam
Inloggen bij YT, vraag hij username, WW en dan wil hij verificatie... dat je het echt bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar en wat een vage combinatie.
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inloggen bij YT, vraag hij username, WW en dan wil hij verificatie... dat je het echt bent.
Ik heb niet zoveel culinaire ervaringen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is een klassieker!
Zal dan wel terecht zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ze houden me in de gaten!
Is een klassieker hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga die opdoen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoals ik al tikte, ik heb niet veel culinaire ervaringen.
Waar en wie gaat dat betalen?quote:
Tijd om te gaan daten dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar en wie gaat dat betalen?
En mijn kinderen laten mij nu soms wel eens nieuwe dingen eten.Inmiddels durf ik dat ook wel aan.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |