Alle nootjes weet ik eigenlijk niet, zit te verzinnen of er zijn die ik echt niet lekker vind. Kan zo snel iig even niets verzinnen.quote:
De een wat lekkerder dan de ander inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alle nootjes weet ik eigenlijk niet, zit te verzinnen of er zijn die ik echt niet lekker vind. Kan zo snel iig even niets verzinnen.
Te koop bij Smokey John.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
Die mix in de op ziet er iig ernstig lekker uit.
En ligt er ook aan hoe ze bereid zijn of waar ze vandaan komen, ik haal het liefst alleen nog noten bij een notenboer, uit de supermarkt vind ik de meeste niet meer lekker.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:23 schreef Shii het volgende:
[..]
De een wat lekkerder dan de ander inderdaad.
Nou doe maar delen dan, kan ik ook een mening geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
T is weer youtube tijd
Alleen of dit filmpje nou leuk is![]()
![]()
Ja klopt, vers gebrand zijn ze wel het lekkerst.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En ligt er ook aan hoe ze bereid zijn of waar ze vandaan komen, ik haal het liefst alleen nog noten bij een notenboer, uit de supermarkt vind ik de meeste niet meer lekker.
Daarna zit je te huilen, dus nee, niet zomaar delen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou doe maar delen dan, kan ik ook een mening geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:26 schreef Shii het volgende:
Zielige filmpjes niet delen. Ga ik niet klikken in ieder geval.
Oh nee, dan niet inderdaad. Dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarna zit je te huilen, dus nee, niet zomaar delen.
Zie edit, er staat tekst in de spoiler, geen linkquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Oh nee, dan niet inderdaad. Dat wil ik niet.
Ik bedoelde over de visboer/notenboer.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Alles is fout,
Alles is goed,
kies maar
Same samequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde over de visboer/notenboer.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarna zit je te huilen, dus nee, niet zomaar delen.Oh dat is wel wat heftig, ga ik inderdaad niet kijken nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zelfde weg, nog een ongeluk erbij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is wel wat heftig, ga ik inderdaad niet kijken nu.
Ga dan wat anders kijken. Dat mag he, je hoeft niet alles af te kijken wat je aan klikt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, zelfde weg, nog een ongeluk erbij.
2 patienten. Niveau mijn haar zit in de war
Nog 1 minuutquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga dan wat anders kijken. Dat mag he, je hoeft niet alles af te kijken wat je aan klikt.
Ben halverwege, goed gedaan dat filmpje en wat bestaan er toch veel idioten op deze wereldbol.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
Meer ambulance ding, maar grappig
Bekijk deze YouTube-video
Jawel, maar ik heb al teveel zitten vreten vandaagquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je ze in huis hebt.
Oeh, dan maar even overslaan nu.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb al teveel zitten vreten vandaag
Dan gewoon doorgaan en morgen weer oplettenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb al teveel zitten vreten vandaag
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Heb nog een zak gedroogd tropisch fruit liggen hier.
Natte noten zijn niet lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste nootjes rustig eten en op sabbelen. Kan je er langer mee doen.
Lekker!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ga nu voor Frankrijk.. Gebakken Camembert in de airfryert
Dat is ook heel lekkerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Heb nog een zak gedroogd tropisch fruit liggen hier.
Oehhhquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hmmm < GoA zit nu af te vragen of hij nog wat te dippen heeftquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oehhh![]()
Dat binnenste gaat dan zo lekker vloeibaar worden. Daar kun je dan lekker nog van alles in dippen als een soort kaasfondue
Ik weet niet of dat lekker is, klinkt iig niet lekker maar nog nooit zo op dus verder geen idee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nog niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie ook gedoe met YT dat je alles dubbel moet laden, omdat de eerste keer niet werkt?
Had ik van de week. Heb je een ad blocker (ik wel twee zelfs). Die heb even uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben jullie ook gedoe met YT dat je alles dubbel moet laden, omdat de eerste keer niet werkt?
Oh ik steek jou ook al aanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmmm < GoA zit nu af te vragen of hij nog wat te dippen heeft
Volgens mij had ik dat van de week, ik klik iets aan, het start en gelijk herstart. Maar geen melding of zo, gewoon gelijk een herstart van het filmpje.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik gebruik Brave die heeft idd een ingebouwde add blockerquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik van de week. Heb je een ad blocker (ik wel twee zelfs). Die heb even uitgeschakeld.
Even uit en aan gezet en daarna werkte het weer normaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
Zal dan wel door de adblocker komen. Zolang ik kan kijken schakel ik het niet uit iig.
Uit en daarna weer aan bedoel je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Even uit en aan gezet en daarna werkte het weer normaal
Ah ja, zo kan het ook. Maar goed, ik had het van de week een paar keer, vandaag nog niet gelukkig. Zal het wel onthouden wat je tikte mocht het weer gebeuren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Even uit en aan gezet en daarna werkte het weer normaal
Ja even YT getest en deed weer normaal (met reclame) en toen heb ik ze weer ingeschakeldquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Uit en daarna weer aan bedoel je?
Lijkt wel of YT af en toe een soort scan rondstuurt wat die blockers zoekt via ip ofzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ja, zo kan het ook. Maar goed, ik had het van de week een paar keer, vandaag nog niet gelukkig. Zal het wel onthouden wat je tikte mocht het weer gebeuren.
Neequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt wel of YT af en toe een soort scan rondstuurt wat die blockers zoekt via ip ofzo
Geprobeerd, maar werkt niet. Ik ga wel ff op zoektocht op de interwebsquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja even YT getest en deed weer normaal (met reclame) en toen heb ik ze weer ingeschakeld
Wel balen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar werkt niet. Ik ga wel ff op zoektocht op de interwebs
Tot rust gekomen?quote:
Snap ikquote:
Was je camambert dan iig wel lekker?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
NOu, had ff wat tips gevolgt .. werk ook niet.
.. moet nu weer overal inloggenEn dan heb je een username en een WW en dan motten ze nog een verificatie naar je foon sturen... Grrrrr.
Die was dan wel weer heerlijk! Zeker met de wilde Preiselbeeren jamquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was je camambert dan iig wel lekker?
Gelukkig maar en wat een vage combinatie.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die was dan wel weer heerlijk! Zeker met de wilde Preiselbeeren jam
Inloggen bij YT, vraag hij username, WW en dan wil hij verificatie... dat je het echt bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar en wat een vage combinatie.
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inloggen bij YT, vraag hij username, WW en dan wil hij verificatie... dat je het echt bent.
Ik heb niet zoveel culinaire ervaringen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat is een klassieker!
Zal dan wel terecht zijnquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Ze houden me in de gaten!
Is een klassieker hoor.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga die opdoen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoals ik al tikte, ik heb niet veel culinaire ervaringen.
Waar en wie gaat dat betalen?quote:
Tijd om te gaan daten dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar en wie gaat dat betalen?
En mijn kinderen laten mij nu soms wel eens nieuwe dingen eten.Inmiddels durf ik dat ook wel aan.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik voel me nu ineens een oude boerin, wat ze niet kent vreet ze niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Warm broodje, camembert en daar jam op![]()
Misschien willen @Domnivoor en @Aoibhin je een keer mee laten denken voor een surprise boxquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoals ik al tikte, ik heb niet veel culinaire ervaringen.
Dan verzinnen wat je wil proberen en het zelf makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zo geen zin in. Even een tijdje rust voor nu.
Dat is veel te spannend voor mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen @:Domnivoor en @:Aiobhin je een keer mee laten denken voor een surprise box
ah joh, is een tapas-restaurant iets voor jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik voel me nu ineens een oude boerin, wat ze niet kent vreet ze niet.
Ik zal nog wat meer gaan proberen met die vers pakketten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verzinnen wat je wil proberen en het zelf maken
Of ga van die foodtruckfestivals af, daar is vaak ook het e.e.a. te krijgen voor niet al te veel.
komt best goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is veel te spannend voor mij.
Ik koop de laatste tijd wel van die vers pakketten, nu lust ik ook curry gerechten en nog wat andere dingen, dus ik probeer al wel nieuwe dingen.
Of honing en wat walnootquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Warm broodje, camembert en daar jam op![]()
Oeh nee dat zou ik zonde vinden als ik het niet lust. Daarom wel fijn als ik bij mijn dochter ben en dan al allemaal dingen krijg die ik niet kon en mijn zoon heeft me vorig jaar meegenomen naar een Marokaans restaurant en dat was ook erg lekker. Oh, valt dan toch nog wel mee geloof ik. Zoals ik al zei, laatste paar jaar probeer ik wel meer maar zelf maken of ergens heen gaan vind ik vaak te riskant want als ik het niet lust kost dat te veel en vind ik dan zonde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
ah joh, is een tapas-restaurant iets voor jou?
allemaal kleine hapjes, kun je veel verschillende dingen proeven.
Bij het zusje, of la cubanita
Denk ik ook wel en ik hoef niet alles te lusten natuurlijk, alleen doet mijn brein vaak in eerste instantie ieuw, tot ik het probeer.quote:
Dank uquote:
Nooit gehad eerlijk gezegdquote:
Zo raar he hoe dat brein werkt. Mijn brein denkt, alles proberen en dan is het misschien ieuw, maar heb ik het geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk ik ook wel en ik hoef niet alles te lusten natuurlijk, alleen doet mijn brein vaak in eerste instantie ieuw, tot ik het probeer.
Leuk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen @:Domnivoor en @:Aoibhin je een keer mee laten denken voor een surprise box
Dat is inderdaad dan het nadeel ervan ja, dat je wel een volle mep betaald in een restaurant ook als je het niet lust.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh nee dat zou ik zonde vinden als ik het niet lust. Daarom wel fijn als ik bij mijn dochter ben en dan al allemaal dingen krijg die ik niet kon en mijn zoon heeft me vorig jaar meegenomen naar een Marokaans restaurant en dat was ook erg lekker. Oh, valt dan toch nog wel mee geloof ik. Zoals ik al zei, laatste paar jaar probeer ik wel meer maar zelf maken of ergens heen gaan vind ik vaak te riskant want als ik het niet lust kost dat te veel en vind ik dan zonde.
En ik wat nootjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Om haar alvast wat te matsen doe ik er in ieder geval wat chocola in
Of zoek gewoon online en maak dat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal nog wat meer gaan proberen met die vers pakketten.
Geinig. Tegenovergestelde van mij dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo raar he hoe dat brein werkt. Mijn brein denkt, alles proberen en dan is het misschien ieuw, maar heb ik het geprobeerd.
Dat gaat ook nog eens heerlijk samenquote:
Dan schenk ik er een glaasje rode port bijquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat ook nog eens heerlijk samen
Ook een heerlijke combi!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan schenk ik er een glaasje rode port bij
en nootjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Om haar alvast wat te matsen doe ik er in ieder geval wat chocola in
Klopt alleen weet ik dan vaak weer niet wat het is maar ik zoek dat dan op op het internet, pas nog gedaan met iets wat mijn zoon zei. Volgens mij ben ik toch al iets verder dan ik dacht met nieuwe dingen proberen, ook al is dat dus vaak door mijn kinderen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is inderdaad dan het nadeel ervan ja, dat je wel een volle mep betaald in een restaurant ook als je het niet lust.
Bij veel restaurants kun je wel vaak online het menu inzien. Dan weet je van tevoren al een beetje of er dingen op de kaart staan die je lekker vindt.
Mooi tochquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt alleen weet ik dan vaak weer niet wat het is maar ik zoek dat dan op op het internet, pas nog gedaan met iets wat mijn zoon zei. Volgens mij ben ik toch al iets verder dan ik dacht met nieuwe dingen proberen, ook al is dat dus vaak door mijn kinderen.![]()
Meestal doe ik dat als mijn zoon thuis is, die eet bijna alles wel op. Oh en invriezen, van de week nog gedaan met curry pakket. Was inderdaad veel te veel dus saus af laten koelen en ingevroren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of zoek gewoon online en maak dat.
Die vers pakketten gooien mensen ook veel van weg omdat het lang niet allemaal opgaat.
Dat heb ik een keer gezienquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je kunt van die prachtige setups kopen (onbetaalbaar) en dan krijg je een Blue Stilton, met daarin op zijn kop een fles rode port... die dan in de aderen trekt na een paar dagen.. week.. weet eigenlijk niet hoe lang ! Heerlijk !!!
Voor Chocofan: Schimmelkaas
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Je kunt van die prachtige setups kopen (onbetaalbaar) en dan krijg je een Blue Stilton, met daarin op zijn kop een fles rode port... die dan in de aderen trekt na een paar dagen.. week.. weet eigenlijk niet hoe lang ! Heerlijk !!!
Ja dat vind ik echt geinig de laatste jaren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooi tochVan je kinderen kun je ook weer leren
Staat ook weleens bij de kaasboer; en dan kun je zo'n stuk kaas kopen na een paar wekenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Brrrrr neverquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo doen we dat!!
[ afbeelding ]
samen koken ook?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt geinig de laatste jaren.
Groene en pas ook gele en rode gemaakt en ook met speciale blokjes van een bepaald merk wat van mijn zoon moest en ik dacht altijd dat ik dat te heet zou vinden maar dat valt dus reuze mee, ik doe ook vaak de pepers er doorheen.quote:
Ah, nep curryquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Groene en pas ook gele en rode gemaakt en ook met speciale blokjes van een bepaald merk wat van mijn zoon moest en ik dacht altijd dat ik dat te heet zou vinden maar dat valt dus reuze mee, ik doe ook vaak de pepers er doorheen.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo doen we dat!!
[ afbeelding ]
Nee, dat dan weer niet. Zoon zegt hoe ik het moet doen of stuurt recept door en als ik zeg, kook jij dan, dan komt thuisbezorgd. Hij kan het wel maar werkt veel en ik vind koken best leuk inmiddels. Alleen die angst voor het onbekende is nog te groot.quote:
niks overhaasten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Zoon zegt hoe ik het moet doen of stuurt recept door en als ik zeg, kook jij dan, dan komt thuisbezorgd. Hij kan het wel maar werkt veel en ik vind koken best leuk inmiddels. Alleen die angst voor het onbekende is nog te groot.
Ja, sowieso die pakketten, volgens zoon en dat andere wat ik wel eens maakte, neemt ie mee uit Engeland want daar eten ze veel curry en is lekkerder volgens hem. Net als kip teriyaki, die saus wil hij het liefst zelf gemaakt maar al die losse dingen zijn tering duur dus dan zeg ik, zorg jij dat het in huis is en dan probeer ik het wel te maken.quote:
Klopt en ik wil zeker meer proberen. Maak tegenwoordig ook pastasaus zelf. Uit pot kan mijn maag ook niet meer aan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
niks overhaasten.
komt best goed, en af en toe eens iets nieuws proberen.
als je het maar leuk vindt om te maken en lekker om te eten.
Er zat, tot een aantal jaar terug, een Thaise supermarkt in Rotterdam. Die verkochten echt alles om een goede Thaise curry te makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en ik wil zeker meer proberen. Maak tegenwoordig ook pastasaus zelf. Uit pot kan mijn maag ook niet meer aan.
Wie weet ga ik binnenkort zulke dingen meer ontdekken en proberen. Ging een tijd niet zo goed dus ontweek ik heel veel.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zat, tot een aantal jaar terug, een Thaise supermarkt in Rotterdam. Die verkochten echt alles om een goede Thaise curry te maken
Dus met alle losse ingrediënten
Butterchicken moet ik nog wel eens zelf proberen te maken.
Ik heb nog wel een aantal koks op youtube die vrij simpele maar wel lekkere dingen maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:42 schreef ChocoFan het volgende:
En recepten opzoeken is tegenwoordig ook zo veel handiger met het internet.
Linkjes mogen altijd van mij. Van de week stuurde mijn zoon een filmpje door van een feetloaf, is geen tik fout en was vet geinig maar de saus die hij erbij maakte zag er prima uit, of wacht, de glace erover.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal koks op youtube die vrij simpele maar wel lekkere dingen maken.
Zoek ze morgen wel bij elkaarquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Linkjes mogen altijd van mij. Van de week stuurde mijn zoon een filmpje door van een feetloaf, is geen tik fout en was vet geinig maar de saus die hij erbij maakte zag er prima uit, of wacht, de glace erover.
Leuk. Kom ik morgen zeker weten even kijken hier. Oh geen druk erop hè, later kan ook altijd nog en dan een mention erbij of zo.quote:
Het voordeel van veel eten zelf maken ipv uit potten of zakjes, is dat je zelf kan bepalen en controleren wat erin gaat. Het is wel wat tijdrovender en zoals je hierboven ook al aanhaalde zijn de losse onderdelen soms zodanig duur dat het niet echt is te doen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en ik wil zeker meer proberen. Maak tegenwoordig ook pastasaus zelf. Uit pot kan mijn maag ook niet meer aan.
Oeh dat is veel te spannend voor mij en te vergevorderd. Ziet er wel erg lekker uit allemaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek ze morgen wel bij elkaar
Maar als je stoer wil doen:
https://www.youtube.com/@:FallowChefs/shorts
Klopt en tijdrovend vind ik niet zo erg, de prijs van producten wel maar gelukkig springt mijn zoon dan bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het voordeel van veel eten zelf maken ipv uit potten of zakjes, is dat je zelf kan bepalen en controleren wat erin gaat. Het is wel wat tijdrovender en zoals je hierboven ook al aanhaalde zijn de losse onderdelen soms zodanig duur dat het niet echt is te doen.
Het is alleen tijdrovend als je het eenmalig maakt en dat heb ik het over bv pastasaus of soep. Dat kan je in één keer maken en dan gelijk een grote hoeveelheid en invriezen. Daar heb je dan vaker profijt van als je geen zin of tijd hebt om te koken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het voordeel van veel eten zelf maken ipv uit potten of zakjes, is dat je zelf kan bepalen en controleren wat erin gaat. Het is wel wat tijdrovender en zoals je hierboven ook al aanhaalde zijn de losse onderdelen soms zodanig duur dat het niet echt is te doen.
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is alleen tijdrovend als je het eenmalig maakt en dat heb ik het over bv pastasaus of soep. Dat kan je in één keer maken en dan gelijk een grote hoeveelheid en invriezen. Daar heb je dan vaker profijt van als je geen zin of tijd hebt om te koken.
Mijn vriesvak was te klein, ik heb een paar jaar geleden een tafelmodel vriezer aangeschaft. Erg handigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk inDat is het handige van het hebben van een vriesvak
Goed bezig hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en tijdrovend vind ik niet zo erg, de prijs van producten wel maar gelukkig springt mijn zoon dan bij.
Ik wil binnenkort ook losse kruiden kopen, in grootverpakkingen, niet bij een super, om dan zelf kruidenmixen te maken. Ook al een site gevonden voor beide. Heb ook al lege potjes verzameld ervoor.
Trustequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nu iig naar mijn bed. Was weer gezellig, tot snel lieve mensjes.
Die hebben mijn ouders ook, zeker handigquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriesvak was te klein, ik heb een paar jaar geleden een tafelmodel vriezer aangeschaft. Erg handig
En soep en friet en stoofvlees en ijs en brood en bitterballen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hebben mijn ouders ook, zeker handigHet is sowieso vind ik vaak wel handig om wat diepvriesgroenten op voorraad te hebben
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nu iig naar mijn bed. Was weer gezellig, tot snel lieve mensjes.
Ja, als je erover nadenkt komt er steeds meer bijquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:18 schreef maily het volgende:
[..]
En soep en friet en stoofvlees en ijs en brood en bittetballen.
Vrieskast hier.
Morgen ff kijkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
Deze is trouwens erg lekker en niet moeilijk (wel vaker gepost volgens mij). Prima in te vriezen ook.
Wat snijwerk, en ik haal ook de velletjes van de paprika's eraf zoals in het filmpje. Dat kost wat tijd maar ik kan van paprika wat last van mijn maag krijgen door het stofje in de schil, dus is niet noodzakelijk.
Ik maak de laatste tijd ook wel vaak verse soep en dat doe ik dan ook groots. Voor het eerst ook mosterdsoep gemaakt. Dat is zo lekker, die zakken zijn wel ok maar het haalt er niet bij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die hebben mijn ouders ook, zeker handigHet is sowieso vind ik vaak wel handig om wat diepvriesgroenten op voorraad te hebben
De Lidl heeft ook vaak van die diepvries zakken bosvruchten. Ook lekkerquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, als je erover nadenkt komt er steeds meer bij![]()
In de zomer ligt hun vrieskast ook vol met ijsjes
Oeh dat ziet er heel lekker uitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
Deze is trouwens erg lekker en niet moeilijk (wel vaker gepost volgens mij). Prima in te vriezen ook.
Wat snijwerk, en ik haal ook de velletjes van de paprika's eraf zoals in het filmpje. Dat kost wat tijd maar ik kan van paprika wat last van mijn maag krijgen door het stofje in de schil, dus is niet noodzakelijk.
Ja heerlijk mosterdsoepquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd ook wel vaak verse soep en dat doe ik dan ook groots. Voor het eerst ook mosterdsoep gemaakt. Dat is zo lekker, die zakken zijn wel ok maar het haalt er niet bij.
Diepvriesfruit ook altijd wel op voorraad. Niet persé van de Lidl, zijn die groter of goedkoper?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
De Lidl heeft ook vaak van die diepvries zakken bosvruchten. Ook lekker
Zijn wel flinke zakken 750 gram. Prijs weet ik niet zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Diepvriesfruit ook altijd wel op voorraad. Niet persé van de Lidl, zijn die groter of goedkoper?
Morgenquote:
Altijd welkom.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mag ik ook hier? Moet nog 3/4e jaar tot mijn 40e
Zeker welquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer GOA..quote:
Ze bewegen zonder zeilenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
Wat klopt hier niet ?
[ afbeelding ]
Dan kan met een inboard motor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze bewegen zonder zeilen
Joh! Die techniek van tegenwoordig!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan met een inboard motor.
Ooh.. haha Nu je het zegt.. zie ik hetquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik bedoel eigenlijk wanneer het een spinnaker zou zijn dat ze achteruit zeilen.
Morguh Pullupquote:
Hey KW jij ook hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morguh GOAquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
[..]
Hey KW jij ook hier
[..]
Morguh GOA![]()
Hi Dottie, goodmorningquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
[..]
Hey KW jij ook hier
[..]
Morguh GOA![]()
Hier is het altijd gezellig.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hi Dottie, goodmorning
Dame Chanel.quote:
Mooi zo, en groot gelijk geen gestress in het weekendquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jazeker, weekend! FF rustig wakker worden... koffie..
En jij?
Altijd lastig om te nixen als je nix hebt om te nixenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:29 schreef Prisha het volgende:
good meurning! Pfffff eindelijk een weekend zonder (huizen) stress, sociale verplichtingen...gewoon helemaal niks![]()
Wat zal ik eens met mijn tijd gaan doen![]()
Hey Prisquote:
Hey Mutske,quote:
die moest ik effe 2x lezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd lastig om te nixen als je nix hebt om te nixen
Ontstressenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:29 schreef Prisha het volgende:
good meurning! Pfffff eindelijk een weekend zonder (huizen) stress, sociale verplichtingen...gewoon helemaal niks![]()
Wat zal ik eens met mijn tijd gaan doen![]()
eyyy Dottquote:
Nix van aantrekkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
die moest ik effe 2x lezen.
Disclaimer: okeee 3x zelfs
hoe opquote:
ha ja.quote:
Erg is dat he, je valt in een soort gat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja.
Ik zit nu steeds om me heen te kijken van...is er niet iets wat ik nog schoon moet maken of op moet ruimen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ja.
Ik zit nu steeds om me heen te kijken van...is er niet iets wat ik nog schoon moet maken of op moet ruimen
ja een beetje...maar volgens onze Daisyy is er hoop daar waar gaten zijn, dus dat komt allemaal goedquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erg is dat he, je valt in een soort gat.
quote:
Slimme vrouw hequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja een beetje...maar volgens onze Daisyy is er hoop daar waar gaten zijn, dus dat komt allemaal goed
that she isquote:
O lekker, dan heb je wat uit te zoekenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:50 schreef Prisha het volgende:
Ik weet al wat ik aan het doen ben.....aan het uitzoeken welke fruit ik allemaal straks in mijn tuin wil hebben. Er staan appelbomen, weet niet welke soort trouwens.
Ik zou zeker een perenboompje willen. Die vind ik ook gewoon prachtig om te zien. En nog meer! Mijn eigen fruit!
jaaaa! Heerlijk. En wat fijn is...ik kan er nu de tijd voor nemen zonder dat ik denk dat ik ergens anders mijn tijd aan moet besteden want dit moet en dat moet en zus moet en zo moet. Dat geeft wat rust.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, dan heb je wat uit te zoeken
Mooi toch,quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa! Heerlijk. En wat fijn is...ik kan er nu de tijd voor nemen zonder dat ik denk dat ik ergens anders mijn tijd aan moet besteden want dit moet en dat moet en zus moet en zo moet. Dat geeft wat rust.
Ik heb alweer inspiratie opgedaan
Zekers! Nog lekker twee bakkies thee zetten en ik ga weer lverder uitzoeken.quote:
Wat leuk!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:50 schreef Prisha het volgende:
Ik weet al wat ik aan het doen ben.....aan het uitzoeken welke fruit ik allemaal straks in mijn tuin wil hebben. Er staan appelbomen, weet niet welke soort trouwens.
Ik zou zeker een perenboompje willen. Die vind ik ook gewoon prachtig om te zien. En nog meer! Mijn eigen fruit!
Wat ik al tegen GOA zei, met bramen en frambozen heb ik slechte ervaringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Er is echt wel veel mogelijk qua verbouwen van fruit. Wij hebben zelf frambozen en bramen, die zijn heel makkelijk. We hebben ook een hele tijd aardbeien gehad. En van de zomer kwamen we hier om in de tomaten, dat werd echt een megastruikGeen fruit, maar in de voortuin hebben we een heel grote hazelaar waar nu heel erg veel hazelnoten aan zitten
Ik heb wel bramen, de tamme braam, en frambozen in de tuin en nog heel veel meer fruitquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat ik al tegen GOA zei, met bramen en frambozen heb ik slechte ervaring...die namen de hele tuin over, woekerden enorm. Het waren wel wilde bramen, die kwamen vanuit de slootkant de tuin in. Gemeente deed dat niet onderhouden, nou overal in die tuin die dingen. Dus moet even kijken hoe en wat. Aardbeitjes heb ik ook gehad, die komen zeker weer!
Ik wil een kasje zetten weer, en daar komen uteraard tomaten en komkommers en paprika en pepertjes.
Qua fruit heb ik al op mijn lijstje kersen, peren, perziken, pruimen....er staan dus al appelbomen. Ik heb alleen geen idee wat voor appelen. Kun je die gewoon zo eten of zijn het appels waar je appelmoes of appeltaart mee maakt.
Zoveel zin in
woekeren die bramen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb wel bramen, de tamme braam, en frambozen in de tuin en nog heel veel meer fruit
Ja die moet ik wel snoeien, de frambozen zitten ook al aan de andere kant van de tuin. Gister nog een paar uitgetrokkenquote:
Volgend jaar mag je wel wat fruit uit de tuin, nu is er niks meerquote:
Wat is dit aardig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je wel wat fruit uit de tuin, nu is er niks meer
quote:
kiwi!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:57 schreef drakin het volgende:
Zwarte bessen
Witte bessen
Jostabes
Framboos
Braam
Kiwi
Pruimen
Aardbei
Mispel
Dit is wat ik in de tuin heb en dan nog wat vaste kruiden en vaste groentes
Dit jaar niks, vorig jaar op de stam na verwijderd en ik dacht echt, die is dood, maar er zijn al heel wat scheuten weer uitgekomen.quote:
oh fuck woekerenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit jaar niks, vorig jaar op de stam na verwijderd en ik dacht echt, die is dood, maar er zijn al heel wat scheuten weer uitgekomen.
Kiwi kan ook goed woekeren.
Had jij geen vuurwerper ?quote:
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat ik al tegen GOA zei, met bramen en frambozen heb ik slechte ervaring...die namen de hele tuin over, woekerden enorm. Het waren wel wilde bramen, die kwamen vanuit de slootkant de tuin in. Gemeente deed dat niet onderhouden, nou overal in die tuin die dingen. Dus moet even kijken hoe en wat. Aardbeitjes heb ik ook gehad, die komen zeker weer!
Ik wil een kasje zetten weer, en daar komen uteraard tomaten en komkommers en paprika en pepertjes.
Qua fruit heb ik al op mijn lijstje kersen, peren, perziken, pruimen....er staan dus al appelbomen. Ik heb alleen geen idee wat voor appelen. Kun je die gewoon zo eten of zijn het appels waar je appelmoes of appeltaart mee maakt.
Zoveel zin in
Toch wel verse he?quote:
Snoeischaar aanschaffenquote:
dat weet je nogquote:
yes! Groente en kruiden, absoluut. Kasje, watertje. Op 6 punten is er grondwater op te pompen. Dus dat bewateren gaat goedkomen ook. Ik heb ook een watergeefsysteem op zonnepanelen, dus ook dat is helemaal leuk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me![]()
Zelf heb ik niet-wilde bramen. Die woekeren minder en hebben ook geen stekels. De vruchten zijn wel minder zoet, maar je kunt ze als je ze zoeter wilt hebben verder verwerken.
Wat betreft de appels weet ik het niet zo. Van sommige peren weet ik wel dat ze minder lekker zijn om zo te eten, kweeperen bijv. (daar kun je wel heerlijke jam van maken).
Ga je ook groenten en kruiden verbouwen?
Nou dat helpt niet omdat ze ondergronds woekeren. En dan komt het overal in de tuin op. Kun je wel snoeien maar die dingen zitten overal terwijl je het niet ziet...tot het boven komt. Een heel netwerk van wortels. Echt naar.quote:
Altijd Fresh.quote:
Ja, dat vergeet ik dan weer niet.quote:
Tip: als je verse munt wil, doe dat in een pot. Plant je dat de grond in, dan staat binnen no time je hele tuin vol munt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou dat helpt niet omdat ze ondergronds woekeren. En dan komt het overal in de tuin op. Kun je wel snoeien maar die dingen zitten overal terwijl je het niet ziet...tot het boven komt. Een heel netwerk van wortels. Echt naar.
Bij kiwi nog niet gemerkt dat ondergrondse.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou dat helpt niet omdat ze ondergronds woekeren. En dan komt het overal in de tuin op. Kun je wel snoeien maar die dingen zitten overal terwijl je het niet ziet...tot het boven komt. Een heel netwerk van wortels. Echt naar.
Bij ons vroeger groeide de klimop gewoon naar binnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij kiwi nog niet gemerkt dat ondergrondse.
Wel heel erg de klimop van de buren, die gaat zelfs planten in die bij mij in potten staan. Ik haat die plant echt
Ik heb m'n kiwi nu een jaar of 10.. helaas nog nooit een kiwi gezienquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij kiwi nog niet gemerkt dat ondergrondse.
Wel heel erg de klimop van de buren, die gaat zelfs planten in die bij mij in potten staan. Ik haat die plant echt
Kan je beter wortelen gaan telen. Die zijn goed voor je ogen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb m'n kiwi nu een jaar of 10.. helaas nog nooit een kiwi gezien
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je beter wortelen gaan telen. Die zijn goed voor je ogen.
ZOnnetje is lekker warm, maar in de auto strontvervelend zo laag dat die staatquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:28 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een lekker zonnetje hebben we vandaag
Deze komt van Wikipediaquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow, zelf geknipt? Waar zit die mooiert?
Ja ik heb ook zowat een paar wandelaars aangefietst zojuist.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOnnetje is lekker warm, maar in de auto strontvervelend zo laag dat die staat
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je beter wortelen gaan telen. Die zijn goed voor je ogen.
En die vogel schijnt juist niet te vreten te zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze komt van Wikipedia![]()
Maar ik heb ze zelf gezien ja. In Nieuw-Zeeland.
Nou die zijn bij mij ook weleens mislukt.. na maanden waren ze nog geen cm groot .. wel mooi in model, maar maatje luciferquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar serieus, wortel is ook echt een groente die eenvoudig is te verbouwen
< Kwartje valt... Kiwiquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze komt van Wikipedia![]()
Maar ik heb ze zelf gezien ja. In Nieuw-Zeeland.
Keek je weer niet goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kwartje valt... Kiwi![]()
Leuk voor je kabouterhuisjequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou die zijn bij mij ook weleens mislukt.. na maanden waren ze nog geen cm groot .. wel mooi in model, maar maatje lucifer
Je hebt opeens inspiratie ?quote:
Goed idee. Hier moeten ze echt wat aan gaan doenquote:
Yup, ik ga schrijven dat ik een herkansing wil van de sollicitatie. Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt opeens inspiratie ?![]()
Goed bezig.
Prima idee. KW.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ik ga schrijven dat ik een herkansing wil van de sollicitatie. Nooit geschoten is altijd mis.
Succesquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, ik ga schrijven dat ik een herkansing wil van de sollicitatie. Nooit geschoten is altijd mis.
Oh dat is minder inderdaadquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou die zijn bij mij ook weleens mislukt.. na maanden waren ze nog geen cm groot .. wel mooi in model, maar maatje lucifer
Succes!quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mequote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat is minder inderdaad![]()
Hoewel je soms wel van die microgroentes (o.a. miniwortels) als garnering hebt
Een stukkie van een bloemkool is ook weer een bloemkooltie op zichquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me![]()
Spruitjes zijn ook een soort microgroente. Het zijn kleine kooltjes.
‘Zelfgelijkvormigheid’, las ik een keer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:52 schreef maily het volgende:
[..]
Een stukkie van een bloemkool is ook weer een bloemkooltie op zich
Prachtig woordquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Zelfgelijkvormigheid’, las ik een keer.
Wat een mooi woordquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 11:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘Zelfgelijkvormigheid’, las ik een keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |