ik krijg bij Valentijne NLP vibesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
Geen idee nog waar het precies over gaat, maar 100% #teamvalentijne
Dat is gewoon aangeleerd taalgedrag van een autist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg bij Valentijne NLP vibes
datgene wat iemand je voor de voeten gooit herhalen en draaien naar die ander?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon aangeleerd taalgedrag van een autist.
NLP > Kloontjequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg bij Valentijne NLP vibes
Als je niet weet wat je er mee moet, dan maar spiegelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
datgene wat iemand je voor de voeten gooit herhalen en draaien naar die ander?
Klopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Vrouwen die elkaar "lieverd" gaan noemen. Dan weet je dat het menes is
valentijne herhaalt wat Roma zegt tegen romaquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:02 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind het raar van jou en ik vind het raar van jou. Jahaa, zinnige discussie weer.
Ik heb zelfs gemist dat ze elkaar iets verwijtenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef KinKiJan het volgende:
Zonder gekheid, ik heb geen idee wie er gelijk heeft, we hebben niets gezien van wat ze elkaar verwijten
Wat een achterlijk gesprek was dat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
valentijne herhaalt wat Roma zegt tegen roma
dit is geen discussie
Een achterlijk gesprek dus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:05 schreef Whuzz het volgende:
Roma: Ik weet niet wat jouw probleem is
Val: Ik weet niet wat JOUW probleem is
Roma: Ik moet op mijn tenen lopen bij jou
Val: Maar jij zegt geen sorry!
Roma: Ik weet niet waarvoor ik sorry moet zeggen
Val: Ja, nou, uh, sorry dat jij zo stom bent!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |