Ik ga daar wel vanuit. Een paar jaar terug was hij ook nog eens deelnemer.quote:
Dat mag ik hopen, een kwartier lang je verexcuseren is wat overkill.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die inderdaad. Maar die heeft dus nog meer gemaakt.
Gordon Faggetter...quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Wat achtergrondinformatie bij Patty Pravo van daarnet:
[ afbeelding ]
Voor Riccardo Fogli was deze droom een bedrogquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:27 schreef Fred_B het volgende:
Wat achtergrondinformatie bij Patty Pravo van daarnet:
[ afbeelding ]
Twente heeft vorig jaar de Bodo goden ervarenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:31 schreef Fred_B het volgende:
Inter heeft nu een zeer groot probleem.
Ja, vorige keer had Inter nog het excuus van de kou. Maar nu spelen ze gewoon thuis.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Twente heeft vorig jaar de Bodo goden ervaren
Trustenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed. Jullie kunnen het vast wel zonder mij.![]()
Toen die nog met Emile Schelvis zong, had hij meer haar inderdaad.quote:
Was ik wel van plan, maar helaasquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Houd iemand de Servische voorronde nog in de gaten?
Zal zo nog wel de favorieten posten in de reclame hierquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Houd iemand de Servische voorronde nog in de gaten?
Ik moet in december niet al gaan jinxenquote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef NailQueen het volgende:
De songtitels zijn inmiddels bekend
https://eurovoix.com/2025(...)ong-titles-revealed/
[..]
Italia Starter Pack klinkt belovend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |